Ο Γάλλος Πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν δήλωσε πέρυσι ότι ήθελε ένα σιδηροδρομικό πάσο για όλους, αλλά μετά από μήνες διαπραγματεύσεων, συμφωνήθηκε μια μειωμένη έκδοση.
euronews.com
Μετά την επιτυχία του γερμανικού Deutschlandticket, η Γαλλία πρόκειται να κυκλοφορήσει τη δική της έκδοση αυτό το καλοκαίρι.
Σε συνέντευξή του στο Γαλλικό Πρακτορείο την Τετάρτη, ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών Πατρίς Βεργριέτ είπε ότι έχει βρεθεί συμφωνία με όλες τις περιοχές. Το πρόγραμμα αναμένεται να κοστίζει 49 ευρώ το μήνα και θα είναι διαθέσιμο σε περίπου 700.000 νέους κάτω των 27 ετών αυτόν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Θα επιτρέπει απεριόριστες μετακινήσεις με τρένα TER και Intercity , αλλά θα αποκλείει τα τρένα TGV υψηλής ταχύτητας.
Τον Σεπτέμβριο, ο Πρόεδρος Emmanuel Macron υποσχέθηκε την εισαγωγή μιας εθνικής σιδηροδρομικής κάρτας κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με τον δημοσιογράφο και Youtuber γνωστό ως Hugo Decrypt.
Αρχικά έπρεπε να αντικατοπτρίζει το Deustchlandticket που επιτρέπει απεριόριστες μετακινήσεις σε όλα τα τοπικά και περιφερειακά μέσα μαζικής μεταφοράς για 49 € ανεξαρτήτως ηλικίας στη Γερμανία.
Το εισιτήριο ήταν επιτυχημένο με περισσότερες από τρία εκατομμύρια πωλήσεις από την κυκλοφορία του.
Είναι το γαλλικό σιδηροδρομικό πάσο παρόμοιο με το Deustchlandticket;
Το γαλλικό εισιτήριο αντιμετώπισε γρήγορα προβλήματα με ορισμένους περιφερειακούς δήμαρχους να επικρίνουν την έλλειψη λεπτομέρειας στα σχέδια και την προσφορά του κράτους να χρηματοδοτήσει το 80 τοις εκατό του κόστους, που υπολογίζεται σε 15 εκατομμύρια ευρώ.
«Σε έξι μήνες, η αρχική ανακοίνωση ενός Deutschlandticket γαλλικού τύπου έχει πλέον μεταφραστεί σε συνδρομή 49 ευρώ για δύο μήνες, σε ένα δίκτυο εκτός της περιοχής Ile-de-France και μόνο για νέους», ανέφεραν οι Περιφέρειες της Γαλλίας. σε δήλωση της Τετάρτης.
Ο αποκλεισμός της περιοχής Ile-de-France (η πιο πυκνοκατοικημένη στη Γαλλία) έχει επίσης προκαλέσει απογοήτευση.
«Για να ταξιδέψουν στη Γαλλία, οι νέοι στην περιοχή Haut-de-France θα πρέπει να αγοράσουν ένα επιπλέον εισιτήριο αξίας έως και 16 € στην περιοχή Ile-de-France, εκτός από το Rail Pass, προκειμένου να μπορέσουν να μεταφορά σε άλλες περιοχές», ανέφερε η περιοχή Hauts-de-France, η οποία περιλαμβάνει τη Λιλ και το Καλαί.
Παρά τις ανησυχίες, οι περιφερειακές αρχές έχουν πλέον συμφωνήσει με τα σχέδια, σύμφωνα με τη Βεργριέτ. Αρχικά θα είναι ένα πείραμα ενός έτους, αλλά υπάρχουν ελπίδες να επεκταθεί και να επεκταθεί στο μέλλον.
Σε ποιες διαδρομές θα μπορούσατε να ταξιδέψετε με τη σιδηροδρομική κάρτα Γαλλίας;
Ενώ υπάρχουν επικρίσεις για το σχέδιο, θα ανοίξει μεγάλα τμήματα της χώρας σε προσιτές τιμές αυτό το καλοκαίρι για τους νέους.
Τα τρένα TER συνδέουν τοπικούς προορισμούς εντός γαλλικών περιοχών και εξυπηρετούν περίπου 1,1 εκατομμύρια επιβάτες την ημέρα.
Οι δημοφιλείς διαδρομές TER περιλαμβάνουν το Μπορντό προς το Arcachon (που κοστίζει περίπου 13 €) και τη Μασσαλία προς την Τουλόν (14 €). Οι επιβάτες που πραγματοποιούν αυτά τα ταξίδια τακτικά θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν εκατοντάδες ευρώ με ένα πάσο.
Το λιγότερο από τέσσερις ώρες ταξίδι από τη Λυών στη Μασσαλία είναι μια άλλη επιλογή όπου ένα εισιτήριο απλής μετάβασης κοστίζει συχνά περισσότερο από την τιμή των 49 ευρώ της νέας σιδηροδρομικής κάρτας.
Οι δημοφιλείς διαδρομές υπεραστικών τρένων περιλαμβάνουν το Μπορντό προς το Μονπελιέ και το σιδηροδρομικό πάσο θα οδηγούσε επίσης σε εξοικονόμηση πόρων σε ένα ταξίδι με επιστροφή.
sidirodromikanea.blogspot.com