Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

Περί προέδρου Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων ο λόγος


EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ

Τέμπη (τα) 1. πολύνεκρο δυστύχημα, «ευτυχώς την τελευταία στιγμή ο οδηγός πάτησε το φρένο κι έτσι αποφύγαμε τα σίγουρα τέμπη», 2. εργαλειοποίηση και εκμετάλλευση νεκρών με σκοπό το πολιτικό όφελος, «όσο και να προσπαθούν οι υπόλοιποι, τα τέμπη είναι διαχρονικά ειδικότητα της Aριστεράς».

Μάνος Βουλαρίνος
tomanifesto.gr

Υπήρχε κάτι πραγματικά περίεργο στη συζήτηση για το δυστύχημα των Τεμπών κι αυτό φυσικά δεν είναι η προσπάθεια των βουλευτών της αντιπολίτευσης να γεμίσουν το κομματικό τους παγουράκι με το αίμα των νεκρών. Το περίεργο είναι ότι και από αυτή τη συζήτηση, όπως και σχεδόν από κάθε άλλη, απουσιάζει η οποιαδήποτε νύξη στις ευθύνες της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, δηλαδή της αρχής η οποία, σύμφωνα με τα όσα με καμάρι γράφονται στο σάιτ της, είναι «η Εθνική Αρχή Ασφάλειας για τις σιδηροδρομικές μεταφορές». Για κάποιον λόγο έχει τεθεί στο περιθώριο της συζήτησης για ένα σιδηροδρομικό δυστύχημα η Aνεξάρτητη Aρχή που είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου. Το πράγμα γίνεται ακόμα πιο περίεργο αν κανείς σκεφτεί ότι η πρόεδρος της Αρχής παραμένει αμετακίνητη στη θέση της, παρότι πριν από έναν χρόνο διαπιστώθηκε με τον πιο τραγικό τρόπο ότι οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι δεν είναι καθόλου ασφαλείς. Από την άλλη, είμαστε κάτοικοι της Ελλάδας και τίποτα δεν πρέπει να μας φαίνεται περίεργο.

Καθυστέρηση

Καθόλου περίεργο δεν είναι ότι κανείς από κανένα κόμμα δεν ζητά τη δικαστική διερεύνηση των καθυστερήσεων στην ολοκλήρωση της σύμβασης για την τηλεδιοίκηση, ανεξαρτήτως της σύνδεσης της καθυστέρησης με το δυστύχημα. Λες και αν το δυστύχημα δεν οφείλεται στην καθυστέρηση, τότε η καθυστέρηση και τα εκατομμύρια που «χάθηκαν» εξαιτίας της δεν έχουν καμία σημασία.


sidirodromikanea.blogspot.com