Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023

Η Γερμανία και η Αυστρία ενισχύουν τις σιδηροδρομικές συνδέσεις



Η Γερμανία και η Αυστρία θα συνδεθούν καλύτερα σιδηροδρομικώς αφού η Deutsche Bahn (DB) και η Αυστριακή Ομοσπονδιακή Σιδηροδρόμων (ÖBB) ανακοίνωσαν περισσότερες διασυνοριακές υπηρεσίες.

Η κίνηση έρχεται καθώς τα σιδηροδρομικά ταξίδια μεταξύ των δύο χωρών συνεχίζουν να αυξάνονται με τις δύο εταιρείες να λένε ότι αναμένουν να δουν περίπου 40% περισσότερους επιβάτες στο τέλος του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με πριν από πέντε χρόνια.

Η Stefanie Berk, μέλος του διοικητικού συμβουλίου μάρκετινγκ της DB Fernverkehr, δήλωσε: "Η στροφή προς τους σιδηροδρόμους συνεχίζεται αμείωτη. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι στη Γερμανία και την Αυστρία χρησιμοποιούν το φιλικό προς το κλίμα τρένο όταν ταξιδεύουν σε γειτονικές χώρες."

Οι δύο εταιρείες θα ξεκινήσουν να προσφέρουν συνδέσεις Nightjet από το Βερολίνο και τη Βιέννη προς το Παρίσι και τις Βρυξέλλες αυτόν τον Δεκέμβριο.

Αυτές οι συνδέσεις θα εκτελούνται αρχικά τρεις φορές την εβδομάδα, στη συνέχεια καθημερινά το επόμενο φθινόπωρο, γεγονός που θα διπλασιάσει τον αριθμό των διαθέσιμων συνδέσεων Nightjet στο Βερολίνο.

Οι δύο εταιρείες δήλωσαν ότι σκοπεύουν να διπλασιάσουν τους επιβάτες τους Nightjet έως το 2030.

Το επόμενο έτος θα προστεθούν επίσης τα νέα τρένα ÖBB Nightjet, τα οποία μπορούν να ταξιδέψουν έως και 230 km/h, και θα εισαχθούν στις συνδέσεις Αμβούργου-Βιέννης και Αμβούργου-Ίνσμπρουκ. Περαιτέρω συνδέσεις στην Αυστρία, τη Γερμανία και την Ιταλία θα ακολουθήσουν κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους.

Τα τρένα ÖBB Nightjet προσφέρουν μεμονωμένες καμπίνες στα βαγόνια-κρεβάτια και ισόπεδη επιβίβαση για άτομα με περιορισμένη κινητικότητα.

Η ÖBB και η DB ενισχύουν επίσης τις επενδύσεις τους σε άλλα νέα τρένα. Τα τρένα ICE 4 θα χρησιμοποιηθούν στη νέα διαδρομή Φρανκφούρτη–Μόναχο–Σάλτσμπουργκ–Κλάγκενφουρτ και η νέα γενιά Railjets θα εισαχθεί σταδιακά στη διαδρομή μεταξύ Μονάχου και Ιταλίας από την ερχόμενη άνοιξη.

Ο Berk πρόσθεσε: «Θέλουμε να ενισχύσουμε την ανάπτυξη ακόμη περισσότερο με νέα τρένα, περισσότερη άνεση και ευκολία και περισσότερες συνδέσεις. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω κοινής προσπάθειας των εμπλεκόμενων σιδηροδρομικών εταιρειών. Ανταποκρινόμαστε σε αυτή την αυξανόμενη ζήτηση επεκτείνοντας το διεθνές χρονοδιάγραμμα σε στενή συνεργασία με την ÖBB».

Η Sabine Stock, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της ÖBB για τις μεταφορές επιβατών, δήλωσε: «Μέχρι το 2030, θέλουμε να διπλασιάσουμε τον αριθμό των επιβατών στα τρένα Nightjet. Η Deutsche Bahn διαδραματίζει σημαντικό ρόλο αφού πολλές γραμμές Nightjet ξεκινούν και τελειώνουν στη Γερμανία.

«Οι νέες συνδέσεις από το Βερολίνο στο Παρίσι και τις Βρυξέλλες και η νέα γενιά τρένων Nightjet στη Γερμανία στέλνουν ένα ισχυρό μήνυμα εμπιστοσύνης της DB και της ÖBB στη νυχτερινή υπηρεσία τρένων και στις προθέσεις για επέκταση του χαρτοφυλακίου».
Βασικές αλλαγές στο χρονοδιάγραμμαΜια αλλαγή χρονοδιαγράμματος τον Δεκέμβριο θα προσθέσει άλλη μια σύνδεση ICE μεταξύ Βερολίνου και Βιέννης μέσω Νυρεμβέργης. Η επέκταση της διαδρομής προς το Αμβούργο θα δώσει επίσης στη μεγάλη πόλη της βόρειας Γερμανίας άλλη μια καθημερινή σύνδεση με την αυστριακή πρωτεύουσα.

Από τον Δεκέμβριο, η DB και η ÖBB θα προσφέρουν επίσης ένα ταξίδι ICE από το Βερολίνο στο Ίνσμπρουκ και πίσω μέσω Φρανκφούρτης και Στουτγάρδης κάθε μέρα, αντί μόνο τα Σαββατοκύριακα.

Στο μέλλον, τρένα μεγάλων αποστάσεων θα συνδέουν το Μόναχο με το Σάλτσμπουργκ μία φορά την ώρα, μεταξύ 06:00 και 2100 περίπου. Καθημερινά τρένα θα συνδέουν το Ίνσμπρουκ και το Μόναχο κάθε δύο ώρες μεταξύ 0640 και 2140.

businesstravelnewseurope.com
sidirodromikanea.blogspot.com