Οι μηχανοδηγοί ανακοίνωσαν δύο ακόμη ημέρες απεργίας σε μια μακροχρόνια διαμάχη για τους μισθούς και τους όρους.
Θα υπάρξει επίσης απαγόρευση υπερωριών σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο του Ηνωμένου Βασιλείου στις 29 Σεπτεμβρίου και από τις 2 έως τις 6 Οκτωβρίου.
Η ASLEF είπε ότι δεν θα υπάρχουν υπηρεσίες τις ημέρες απεργίας και η μη καταβολή υπερωριών θα «διατάραξε σοβαρά» το δίκτυο.
Η κίνηση έχει προγραμματιστεί να συμπέσει με τη Διάσκεψη του Συντηρητικού Κόμματος στο Μάντσεστερ και θα σημαίνει ότι ουσιαστικά δεν θα κυκλοφορούν τρένα την προηγούμενη ή την τελευταία ημέρα της εκδήλωσης.
Οι 16 εταιρείες τρένων που επηρεάστηκαν περιλαμβάνουν: Avanti West Coast; Chiltern Railways; c2c; Διά μέσου των αγρών; East Midlands Railway; Greater Anglia; GTR Great Northern Thameslink; Great Western Railway? Island Line; LNER; Βόρεια Τρένα; Νοτιοανατολικός; Southern/Gatwick Express; South Western Railway; TransPennine Express; και τα τρένα West Midlands.
Ο Mick Whelan, γενικός γραμματέας της ASLEF, είπε ότι ενώ το σωματείο μετάνιωσε για τη δράση, "η κυβέρνηση και οι εργοδότες μας ανάγκασαν σε αυτή τη θέση".
Η ASLEF έχει προκηρύξει 12 μονοήμερες απεργίες από τότε που ξεκίνησε η διαμάχη πριν από 16 μήνες.
Ο υπουργός Μεταφορών Μαρκ Χάρπερ είπε ότι τα τελευταία χτυπήματα ήταν «κυνικά» και «πολιτικά υποκινούμενα».
Γράφοντας στο X, πρώην Twitter, είπε: «Οι μηχανοδηγοί αμείβονται κατά μέσο όρο 60 χιλιάδες £ για μια εβδομάδα 35 ωρών και 4 ημερών.
«Υπάρχει μια προσφορά στο τραπέζι για να το ανεβάσουν μέχρι τις 65 χιλιάδες λίρες - και εξακολουθούν να απεργούν, θέτοντας τις δικές τους δουλειές σε κίνδυνο».
Η UKHospitality εκτίμησε το σωρευτικό αποτέλεσμα της σειράς απεργιών μεταξύ του περασμένου φθινοπώρου και νωρίτερα αυτή την άνοιξη κόστισε στον κλάδο £3,25 δις.
thecaterer.com
sidirodromikanea.blogspot.com