Οι εταιρείες αναζητούν εναλλακτικές διαδρομές για τη μεταφορά εμπορευμάτων μετά από εκτροχιασμό εμπορευματικής αμαξοστοιχίας αυτή την εβδομάδα στον σιδηροδρομικό άξονα βορρά-νότου της σήραγγας Gotthard στην Ελβετία, ανέφερε το NZZ am Sonntag.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα ελβετικά παντοπωλεία και σούπερ μάρκετ βασίζονται γενικά στον σιδηρόδρομο για τη μεταφορά αγαθών και, ως εκ τούτου, επηρεάζονται από το κλείσιμο της σήραγγας. Βραχυπρόθεσμα, οι αλυσίδες λιανικής Coop και Migros έχουν στραφεί στο οδικό δίκτυο για να μετακινήσουν αγαθά και προς τις δύο κατευθύνσεις, ανέφερε η ελβετική εφημερίδα.
Όμως υπάρχει μια παρενέργεια: Το πρόσθετο κόστος που προκύπτει από τις οδικές μεταφορές δεν μπορεί να υπολογιστεί ακόμη, ανέφερε εκπρόσωπος της Coop στην εφημερίδα, αλλά είπε ότι η προμήθεια είναι εξασφαλισμένη σε όλα τα καταστήματα.
Η σήραγγα συνδέει τη Βόρεια και τη Νότια Ευρώπη και, με 57 χιλιόμετρα μήκους (35 μίλια), είναι το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό πέρασμα στον κόσμο. Πέρυσι, αντιπροσώπευε σχεδόν το 70% του συνόλου των εμπορευματικών τρένων που διακινούνται μέσω των ελβετικών Άλπεων.
Στο ατύχημα της Πέμπτης, στο οποίο κανείς δεν τραυματίστηκε, εκτροχιάστηκαν 23 από τα 32 βαγόνια του φορτηγού τρένου και κατέστρεψε μια πύλη σε μια σήραγγα. Η σήραγγα θα παραμείνει κλειστή τουλάχιστον μέχρι την Τετάρτη, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα η ομοσπονδιακή σιδηροδρομική εταιρεία της χώρας SBB.
Τα ταχυδρομικά τρένα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την παλαιότερη σήραγγα Gotthard επειδή είναι μικρότερα από αυτά που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια, είπε η NZZ. Η εναλλακτική διαδρομή θα προσθέσει έως και μία ώρα χρόνου ταξιδιού.
insider.gr
sidirodromikanea.blogspot.com