Διαγωνισμός ύψους τριών δισεκατομμυρίων ευρώ δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την υλοποίηση σιδηροδρομικού και τεχνολογικού εξοπλισμού στη σήραγγα Τορίνο-Λυών. Ο διαγωνισμός αυτός δεν περιλαμβάνει μόνο τις φάσεις του έργου και της κατασκευής, αλλά και τις εργασίες συντήρησης για επτά χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας της εγκατάστασης.
Όπως είπε η TELT, η εταιρεία που επισκόπηση του έργου, αυτά τα έργα θα μετατρέψουν τη σήραγγα σε μια σωστή σιδηροδρομική γραμμή. Τα μεγαλύτερα έργα περιστρέφονται γύρω από τη χάραξη σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 140 χιλιομέτρων καθώς και εναέριες γραμμές. Επιπλέον, δύο σταθμοί ελέγχου και διοίκησης θα κατασκευαστούν στα άκρα της σήραγγας. Πάνω από 900 κάμερες θα εγκατασταθούν για να διασφαλιστεί ότι η υποδομή παρακολουθείται 24/7.
Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή πέντε χώρων ασφαλείας και πέντε εγκαταστάσεων εξαερισμού. Οι υπόγειοι χώροι θα είναι επίσης εξοπλισμένοι με αντιπυρικά συστήματα που θα επιτρέπουν την άμεση εύρεση του ακριβούς σημείου των ατυχημάτων. Εάν εκδηλωθεί πυρκαγιά, ένα σύστημα ψεκασμού νερού θα σβήσει στη θέση που προσδιορίζεται από το σύστημα αντιπυρικής προστασίας. Ως λύσεις σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, θα πρέπει επίσης να παρασχεθούν δύο τρένα εκκένωσης και έξι διτροπικά οχήματα.
Εικόνα: © TELT
Η πρόσφατη αναταραχή γύρω από το Τορίνο-Λυών
Το έργο για τη σήραγγα που συνδέει την Ιταλία και τη Γαλλία μέσω του βουνού Mont d'Ambin βρίσκεται στο επίκεντρο από την ανακοίνωσή του. Διάφοροι πρώην και νυν Γάλλοι πολιτικοί έχουν εκφράσει επανειλημμένα τις φωνές τους, άλλοι κατά και άλλοι υπέρ . Ομάδες ανθρώπων κατά του έργου είναι παρούσες και στην Ιταλία, με το λεγόμενο κίνημα «No Tav» να βρίσκεται στο μέτωπο.
Τον περασμένο μήνα , η γαλλική κυβέρνηση αποφάσισε να επενδύσει έως και τρία δισεκατομμύρια ευρώ, παρά το γεγονός ότι οι συμβουλευτικοί φορείς πρότειναν διαφορετικά. Το Γαλλικό Συμβούλιο Υποδομής Προσανατολισμού πρότεινε να αναβληθεί η κατασκευή των διαδρομών πρόσβασης στη σήραγγα από τη Λυών και να είχε δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη γραμμή Ντιζόν-Μοντάν.
Από την άλλη πλευρά, η Ιταλία φαίνεται να είναι πιο πρόθυμη να επενδύσει στο έργο. Πιο πρόσφατα, η Ιταλία έλαβε 44 εκατομμύρια ευρώ από τη διευκόλυνση Connecting Europe Facility που διατέθηκε στη σήραγγα Τορίνο-Λυών. Με αυτά τα κονδύλια, θα είναι δυνατό να ξεκινήσει η ανάληψη των απαραίτητων εργασιών για τη δημιουργία των διαδρομών πρόσβασης στη σήραγγα από την Ιταλία. Για άλλη μια φορά οι Γάλλοι δεν κατέθεσαν πρόταση που να συνεισφέρει στα έργα από την πλευρά τους.
railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com