Ένα τρένο "Ouigo Train Classique". (Φωτογραφία από τον Eric PIERMONT / AFP)
Η SNCF γιόρτασε την πρώτη επέτειο της υπηρεσίας Ouigo-Train-Classique μεταξύ Παρισιού και Λυών και Παρισιού και Νάντη με μια μονοήμερη έκπτωση την Τρίτη που ήταν τόσο επιτυχημένη που πρόσθεσε μια δεύτερη μέρα, πωλώντας επιπλέον 10.000 εισιτήρια την Τετάρτη , 24 Μαϊου.
Τα επιπλέον εισιτήρια αφορούν ταξίδια μεταξύ 24 Μαΐου και 5 Ιουλίου.
Η υπηρεσία Classique προσφέρει φθηνότερες τιμές αλλά πιο αργούς χρόνους ταξιδιού - από το Παρίσι, χρειάζονται σχεδόν τέσσερις ώρες για να φτάσετε στη Νάντη χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Classique, η οποία λειτουργεί με την ίδια ταχύτητα με τα τρένα TER ή Intercite, και λίγο πάνω από πέντε για να φτάσετε στη Λυών. Θα έπαιρνε τον ίδιο χρόνο για να οδηγήσεις.
Αλλά αυτό δεν έχει απογοητεύσει τους πελάτες. Τον πρώτο χρόνο, πουλήθηκαν 1,3 εκατομμύρια εισιτήρια για την αργή σιδηροδρομική υπηρεσία. Το ένα τρίτο από αυτούς ήταν νεότεροι πελάτες.
Ήταν τόσο επιτυχημένο που το SNCFis σκέφτεται ήδη να προσθέσει άλλες πόλεις στο ρόστερ του Classique, όπως το Μπορντό, τη Μασσαλία, τη Ρεν, τη Λιλ - ακόμα και τις Βρυξέλλες.
Ο φορέας εκμετάλλευσης επίσης δεν διαθέτει αρκετά τρένα για να προσφέρει πρόσθετες υπηρεσίες. Οι παραδόσεις ολοκαίνουργιων τρένων από την Alstom προς το Hauts-de-France και το Grand-Est, μεταξύ άλλων, τους επόμενους μήνες αναμένεται να ξεμπλοκάρουν σταδιακά την κατάσταση.
Ακόμη και μετά τη λήξη της πώλησης εισιτηρίων 1 ευρώ, οι ταξιδιώτες στις υπηρεσίες OUIGO Train Classique πληρώνουν μεταξύ 10 και 49 ευρώ για να ταξιδέψουν, ενώ τα παιδιά κάτω των 12 ετών ταξιδεύουν με 5 ευρώ. Σχεδόν τα δύο τρίτα των πελατών πληρώνουν λιγότερα από 20 ευρώ, σύμφωνα με την SNCF.
.thelocal.fr
sidirodromikanea.blogspot.com