Ο Shan Jing, ερευνητής με έδρα τη Γερμανία στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Δρέσδης, μιλά στο 10ο Διεθνές Συνέδριο Μοντελοποίησης και Ανάλυσης Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων "RailBelgrade 2023" στο Βελιγράδι της Σερβίας στις 26 Απριλίου 2023. Η πρωτοβουλία Belt and Road έχει βελτιώσει σημαντικά τους σιδηροδρόμους Οι συνδέσεις μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, επιτρέποντας μια μαζική αύξηση του όγκου του εμπορίου, δήλωσε εδώ πρόσφατα ο Κινέζος ειδικός στις μεταφορές Shan Jing. (Φωτογραφία Nemanja Cabric/Xinhua)
ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ, 30 Απριλίου (Xinhua) -- Η πρωτοβουλία Belt and Road βελτίωσε σημαντικά τις σιδηροδρομικές συνδέσεις μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, επιτρέποντας μαζική αύξηση του όγκου του εμπορίου, δήλωσε πρόσφατα ο Κινέζος ειδικός στις μεταφορές Shan Jing.
Ο Shan, ερευνητής με έδρα τη Γερμανία στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Δρέσδης, συμμετείχε στο 10ο Διεθνές Συνέδριο Μοντελοποίησης και Ανάλυσης Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων «RailBelgrade 2023». Είπε στο Xinhua στη διάσκεψη την Τετάρτη ότι το εμπόριο μεταξύ Κίνας και Ευρώπης έχει ανθίσει την τελευταία δεκαετία.
"Οι ευρασιατικές σιδηροδρομικές μεταφορές αναπτύσσονται πολύ γρήγορα. Το 2011 υπήρχαν μόνο 11 τρένα, αλλά πέρυσι υπήρχαν 16.000 τρένα μεταξύ Κίνας και Ευρώπης και προς τις δύο κατευθύνσεις. Γίνεται σχέδιο Β σε σύγκριση με αεροπορικές και θαλάσσιες διαδρομές. Η ποιότητα των υπηρεσιών θα μπορούσε να εκπληρώσει τη ζήτηση της αλυσίδας εφοδιασμού μεγάλων εταιρειών όπως η Mercedes Benz, η BMW και οι άλλες μεγάλες εταιρείες, καθώς όλες χρησιμοποιούν αυτήν την ευρασιατική σιδηροδρομική μεταφορά μεταξύ Κίνας και Ευρώπης».
Η συνεργασία για τις υποδομές έχει μειώσει σημαντικά τον χρόνο και το κόστος των αποστολών, πρόσθεσε, γεγονός που έχει αποφέρει σημαντικά οφέλη στους εμπλεκόμενους κλάδους.
"Μετά από μια δεκαετία ανάπτυξης (μέσω της πρωτοβουλίας Belt and Road) οι ευρασιατικές σιδηροδρομικές μεταφορές είναι αρκετά γρήγορες σε σύγκριση με τη θάλασσα. Δια θαλάσσης, χρειάζεστε 50 ημέρες, αλλά με τους σιδηροδρόμους Ευρασίας, χρειάζεστε μόνο 19 ή 20 ημέρες. Αυτή η γρήγορη υπηρεσία εξοικονομεί χρόνο και θα μπορούσε να σημαίνει πολλά για τη βιομηχανία. Μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα, μειώνοντας χρόνο και κόστος», είπε ο Shan.
Ο κινεζικής κατασκευής σιδηρόδρομος Βελιγραδίου-Βουδαπέστης θα αποτελέσει μια μέρα μια σημαντική σύνδεση μεταξύ της Κίνας και αυτού του τμήματος της Ευρώπης, είπε, ενώ η παρουσία κινεζικών εταιρειών υποδομής θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση της σύνδεσης της Ευρώπης με αυτή τη σιδηροδρομική υποδομή.
"Είμαι ενθουσιασμένος με αυτό το έργο (σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Βελιγραδίου-Βουδαπέστης) επειδή θα μπορούσε να είναι μέρος του νέου Δρόμου του Μεταξιού. Έχουμε ήδη τρένα για τη Βουδαπέστη και αν μπορούσαμε να το συνδέσουμε με το Βελιγράδι, θα μπορούσαν να φτάσουν τρένα από την Κίνα Βελιγράδι».
Το διεθνές συνέδριο σιδηροδρόμων πραγματοποιείται στο Βελιγράδι από τις 25 έως τις 28 Απριλίου, συγκεντρώνοντας ειδικούς σε διάφορους τομείς των μεταφορών και των σιδηροδρομικών υποδομών, εκπροσώπους εταιρειών και κυβερνητικούς αξιωματούχους.
Κατά την έναρξη του συνεδρίου την Τρίτη, ο υπουργός Κατασκευών, Μεταφορών και Υποδομών της Σερβίας Γκόραν Βέσιτς είπε ότι ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Βελιγραδίου-Νόβι Σαντ που κατασκευάστηκε από την Κίνα έχει μειώσει σημαντικά τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων της Σερβίας. ■
Οι μελετητές παρακολουθούν μια διάλεξη του Shan Jing, ερευνητή με έδρα τη Γερμανία στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Δρέσδης, στο 10ο Διεθνές Συνέδριο Μοντελοποίησης και Ανάλυσης Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων "RailBelgrade 2023" στο Βελιγράδι, Σερβία στις 26 Απριλίου 2023. Η πρωτοβουλία Belt and Road έχει βελτιώσει σημαντικά τις σιδηροδρομικές συνδέσεις μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, επιτρέποντας τη μαζική αύξηση του όγκου του εμπορίου, δήλωσε εδώ πρόσφατα ο Κινέζος ειδικός μεταφορών Shan Jing. (Φωτογραφία Nemanja Cabric/Xinhua)
english.news.cn
sidirodromikanea.blogspot.com