Ο Κωστής Χατζηδάκης μιλάει στον Δημήτρη Τάκη για την εποχή που ήταν υπουργός Μεταφορών και τις αμαρτίες, τα σκάνδαλα ακόμα και "τα δικά τους παιδιά" που βρήκε μπροστά του στον ΟΣΕ
Ο Κωστής Χατζηδάκης είναι ίσως ο μόνος υπουργός μεταφορών της μεταπολίτευσης που άγγιξε τα κακώς κείμενα μιας υπερχρεωμένης ΔΕΚΟ όπως ήταν ο ΟΣΕ. Τον βρήκε να ξοδεύει 9 € για κάθε 1 € που κέρδιζε και με μισθούς που ξεπερνούσαν τις 60.000 το χρόνο για εκατοντάδες ή και χιλιάδες εργαζόμενους. Όταν λοιπόν άρχισε να σκαλίζει τα κακώς κείμενα, έγινε όπως ο ίδιος λέει το πιο μισητό πολιτικό πρόσωπο στον ΟΣΕ.
Tου ζήτησα να θυμηθούμε μαζί εκείνες τις πρώτες εβδομάδες και μήνες, όταν μετά τις εκλογές του 2007, ο Κώστας Καραμαλής του ανέθεσε το υπουργείο Mεταφορών, αρχικά για να ασχοληθεί με την Ολυμπιακή και στη συνέχεια με τον ΟΣΕ.
Να ξεκινήσουμε την συνέντευξη με δύο φράσεις. Μισητό πρόσωπο για τους εργαζόμενους, αποτελεσματικός υπουργός για τα διευθυντικά στελέχη του ΟΣΕ εκείνη την εποχή. Πως γίνεται και αποτελεσματικός και μισητό πρόσωπο;
"Όπου πάω κοιτάζω πάντα την πόρτα της εξόδου και θέλω όταν φεύγω από το υπουργείο στο οποίο έχω πάει, να έχω κάνει δουλειά. Δουλειά χωρίς ρίξεις και συγκρούσεις δεν γίνεται. Γι' αυτό είμαι μισητό πρόσωπο στον ΟΣΕ, διότι επεδίωξα όπως κι αλλού να βρω λύσεις εξυγιαντικές και λύσεις έξω από το κουτί. Αυτές οι λύσεις πολλές φορές έρχονται σε σύγκρουση με κατεστημένες νοοτροπίες, το βόλεμα, την αδιαφορία.
Σας θυμίζω το παράδειγμα της Ολυμπιακής. Είχα εκλεγεί βουλευτής το 2007. Είχα πολύ υψηλή δημοτικότητα τοποθετήθηκα στο υπουργείο Mεταφορών. Για τρεις μήνες η δημοτικότητα μου ήταν πολύ υψηλή, μα μόλις έπιασα το θέμα της Ολυμπιακής και ανακοίνωσα την λύση έγινα ο δεύτερος αντιπαθέστερος υπουργός της κυβέρνησης Καραμανλή. Όταν λύθηκε το θέμα της Ολυμπιακής εξελέγην δεύτερος στις εκλογές".
Πατήστε τον σύνδεσμο για να δείτε όλη την συνέντευξη
thetoc.gr
sidirodromikanea.blogspot.com