Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023

Τρένα: Κλειδούχος ακρωτηριάστηκε σε σιδηροδρομικό ατύχημα και ακόμα παλεύει να αποζημιωθεί

Φωτογραφία αρχείου

Τι καταγγέλλει γιος τραυματία από σιδηροδρομικό ατύχημα.

Άλλη μια σοβαρή καταγγελία βλέπει το φως της δημοσιότητας μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Μετά την κ. Κυριακή που μίλησε χθες στο MEGA, σήμερα ο γιος τραυματία από σιδηροδρομικό ατύχημα, Πέτρος Θεοδώρου, μίλησε στο ίδιο κανάλι για τη μάχη που δίνει ο πατέρας του προκειμένου να αποζημιωθεί.

Δούλευε στον ΟΣΕ για 30 χρόνια

Ο πατέρας του Πέτρου Θεοδώρου, εκτελούσε χρέη κλειδούχου στο Αμύνταιο Φλώρινας και δούλευε στον ΟΣΕ για 30 χρόνια. Όταν ήταν πάνω στο τρένο για να κάνει την εργασία του, κατέβηκε και έκανε μία άλλη δουλειά που του ζήτησαν να κάνει, γλίστρησε σε ένα ραγισμένο πάτωμα που υπήρχε, έπεσε κάτω, με το τρένο να περνάει από πάνω του και να του κόβει το δεξί χέρι και το δεξί πόδι.

Από το 2014 που έγινε το ατύχημα, ο κ. Θεοδώρου δίνει αγώνα ζωής, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει και πολλά προβλήματα υγείας. Βρίσκεται στα δικαστήρια με τον ΟΣΕ για να του δώσουν μία αποζημίωση, ενώ η εταιρεία δεν έχει δώσει ακόμη τίποτα. Το ζήτημα έχει δρομολογηθεί να πάει στον Άρειο Πάγο.

Ο γιος του κ. Θεοδώρου, μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τον αγώνα του πατέρα του να πάρει αποζημίωση από το εργατικό αυτό ατύχημα.

«Είμαι ο μεγαλύτερος γιος της οικογένειας, έχω αναλάβει τον ρόλο να προσέχω και τα υπόλοιπα αδέρφια μου, και τον πατέρα μου ο οποίος χρειάζεται βοήθεια από παραπάνω από δύο άτομα, γιατί δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Έχασε το χέρι και το πόδι του. Όταν δούλευε στον ΟΣΕ τον είχαν στείλει στον σταθμό του Αμύνταιου, εκείνον τον σταθμό που σε πολλά βίντεο η μπάρα κατεβαίνει αφού βρίσκεται στη μέση της διαδρομής το τρένο», είπε αρχικά.

«Το τρένο έχει σταθερή ταχύτητα 5 χιλιομέτρων, συνέχιζε να κινείται με αυτή την ταχύτητα για να κατέβει ο πατέρας μου και όπως πήγε να κατέβει πάτησε σε ένα κράσπεδο και είχε μία τρύπα εκεί πέρα. Εν ώρα υπηρεσίας ήταν. Τώρα προσφύγαμε στον Άρειο Πάγο μπας και βρούμε το δίκιο μας. Εκείνη τη μέρα του ατυχήματος ήρθαν στο σημείο όλοι οι υπεύθυνοι εκεί πέρα και μας «φλόμωσαν» στα «θα, θα, θα». Αγοράσαμε πρόσθετα μέλη από τα δικά μας τα λεφτά γιατί δεν μπορούσε να μείνει έτσι ο πατέρας μου, του αγοράσαμε ένα πρόσθετο μέλος και αυτό θέλει αντικατάσταση κάθε 5-6 χρόνια. Δεν καλύφθηκε τίποτα από αυτά, τα πληρώσαμε όλα από την τσέπη μας. Μας υποσχέθηκαν ότι κάποιο παιδί της οικογένειας θα έμπαινε στον ΟΣΕ να δουλέψει λόγω του ατυχήματος, ούτε αυτό δεν έγινε», συμπλήρωσε.

«Ταλαιπωρηθήκαμε επί πολλά χρόνια, πήγαμε σε τόσα νοσοκομεία, νοσηλεύτηκε στο «Παπαγεωργίου», πήγε στην Πτολεμαΐδα. Είναι 64 τώρα, έχει βγει στη σύνταξη, κανονική παίρνει αλλά παίρνει και ένα επίδομα από τον ΟΠΕΚΑ», τόνισε χαρακτηριστικά.
Πήραν δείγμα από το…. αντισηπτικό

Το πρωτοφανές της υπόθεσης, σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Θεοδώρου είναι ότι οι ιθύνοντες του ΟΣΕ, έβγαλαν τον πατέρα του… μεθυσμένο, ενώ ο ίδιος δεν ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

«Μας έστειλαν ένα αλκοτέστ, ότι ο πατέρας μου είχε καταναλώσει αλκοόλ. Καταρχάς ο πατέρας μου δεν πίνει και μου φάνηκε παράξενο εμένα αυτό το πράγμα. Ζητήσαμε αμέσως επανεξέταση του δείγματος με τη δικηγόρο μας και μας είπαν: ”συγγνώμη πήραμε δείγμα από το αντισηπτικό”», είπε ο κ. Θεοδώρου.

«Ο πατέρας μου έχει πάθει 4 εγκεφαλικά. Η ομιλία του έχει επηρεαστεί, έχουμε διαλυθεί ως οικογένεια. Εύχομαι να μη συμβεί σε κανέναν», κατέληξε ο κ. Θεοδώρου.

in.gr
sidirodromikanea.blogspot.com