Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Ο ΟΣΕ προμηθεύεται συσκευές ελέγχου των διακλαδώσεων.


Δειλά δειλά ξεκινούν και πάλι τα δρομολόγια των τρένων μετά την τραγωδία στα Τέμπη με ελάχιστους επιβάτες και σημαντικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια, παρόλο που σήμερα, Πέμπτη δεν παρατηρήθηκαν ακυρώσεις όπως την Τετάρτη.

Ωστόσο την ίδια ώρα αίσθηση προκαλεί ότι τα πάντα εξακολουθούν να γίνονται με χαρτιά, τεφτέρια και διαδικασίες που παραπέμπουν σε περασμένες δεκαετίες.

Μάλιστα όπως φαίνεται σε αποκαλυπτικό έγγραφο, ο ΟΣΕ προμηθεύεται συσκευές ελέγχου των διακλαδώσεων.

Στο έγγραφο κάνει λόγο για «προμήθεια επί τόπου και εγκατάσταση συσκευών εξωτερικού ελέγχου θέσης αλλαγής τροχίας σε υφιστάμενες αλλαγές τροχίας των Σιδηροδρομικών Σταθμών Πλατεώς, Άδενδρου, Αξιού, και Σίνδου του τμήματος γραμμής Πλατύ – Θεσσαλονίκης».
 
Άδεια για δεύτερη ημέρα τα τρένα

Τα τρένα και σήμερα είχαν λιγοστούς επιβάτες. Πάντως, τα πράγματα γίνονται ακόμα… χειρόγραφα και με δυσκολία, με ένα χαρτάκι να καθορίζει τη διαδρομή, όπως το 1001.

Μία από τα ίδια και με το 1036, σε χαρτί και αυτό, το οποίο δείχνει με τι ταχύτητα θα τρέχουν τα τρένα σε συγκεκριμένα σημεία της γραμμής και τι θα πρέπει να προσέξουν οι μηχανοδηγοί.
Άδειος και για δεύτερη ημέρα ο προαστιακός

Το MEGA και η κάμερα του «Live News» βρέθηκε σε βαγόνι του προαστιακού που εκτελεί το δρομολόγιο Πάτρα – Ρίο.

Σύμφωνα με τους υπεύθυνους, εκτιμάται πως η κίνηση σήμερα έχει μειωθεί κατά 60% συγκριτικά με την περίοδο προτού ανασταλούν τα δρομολόγια των τρένων.

Όλα δείχνουν πως οι επιβάτες είναι διστακτικοί να επιβιβαστούν στα τρένα, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν παράπονα για μεγάλες καθυστερήσεις.

«Το χρησιμοποιώ εδώ και 10 χρόνια. Όταν δεν φτάνω στη δουλειά μου έγκαιρα, δεν θα το χρησιμοποιήσω ξανά. Από χθες είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις, χθες μάλιστα χάθηκε και δρομολόγιο», είπε μία επιβάτιδα του προαστιακού στο Live News.

in.gr
sidirodromikanea.blogspot.com