Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

Σκέρτσος: Η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου θα γίνει με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια

Δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε επανεκκίνηση με τυφλά σημεία
Ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος βρέθηκε καλεσμένος σε ραδιοφωνική εκπομπή στον Real fm, όπου μίλησε για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

 Στη συνέντευξή του, ο κ. Σκέρτσος δήλωσε πως «η δέσμευση της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργού, του κ. Γεραπετρίτη, είναι ότι η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου θα γίνει με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και σε συνεργασία με το προσωπικό με το έμψυχο δυναμικό των ελληνικών σιδηροδρόμων. Συνεπώς, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αν δεν αισθανθούν ασφαλείς οι άνθρωποι. Θα συζητήσουμε όλα τα θέματα, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε επανεκκίνηση με τυφλά σημεία στην ασφάλεια των σιδηροδρόμων».

«O κ. Γεραπετρίτης βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους εργαζόμενους και με τους συνδικαλιστικούς φορείς και εκπροσώπους, ώστε να λυθούν όλα τα ζητήματα που θέτουν» πρόσθεσε. Ο ίδιος, επανέλαβε ότι είναι πολύ άχαρη η συζήτηση και αυτό το μπαλάκι ευθυνών για το ποιες είναι οι ευθύνες της προηγούμενης κυβέρνησης και ποιες είναι της κυβέρνησης. «Εμείς αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη που μας αναλογεί αλλά και την ευθύνη της λύσης για να μην ξαναζήσουμε αυτό το τραγικό δυστύχημα. Αυτό είναι το ελάχιστο που έχουμε να πράξουμε ως ένδειξη σεβασμού προς τις ζωές που χάθηκαν και προς όλους τους πολίτες που ζητούν το αυτονόητο, να λειτουργούν με ασφάλεια κρίσιμες υποδομές και κρίσιμες δημόσιες υπηρεσίες, όπως είναι οι δημόσιες μεταφορές».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, αφού είπε ότι σύστημα τηλεδιοίκησης υπήρχε και λειτουργούσε από το 2007 έως το 2011 και έπεσε σε αδράνεια από το 2011 και μετά, υπογράμμισε ότι «όποιος λέει ότι λειτουργούσε πλήρως το κεντρικό σύστημα τηλεδιοίκησης από το 2011 και μετά λέει ψέματα. Λειτουργούσαν επιμέρους τμήματά του».

«Χθες καταδείχθηκε και στη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής θεσμών και διαφάνειας αλλά και με τα ρεπορτάζ που έγιναν ότι υπήρχε τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο, δυστυχώς, δε χρησιμοποιήθηκε από τον σταθμάρχη την επίμαχη ώρα. Είχε χρησιμοποιηθεί την ίδια μέρα από τις προηγούμενες βάρδιες, από τους συναδέλφους του, και εκεί εντοπίζεται η τραγική μεγάλη ευθύνη του σταθμάρχη, διότι παρέκαμψε το σύστημα, ενώ θα μπορούσε, με τη χρήση του, να έχει τροχοδρομήσει το τραίνο στην άνοδο» επισήμανε ο κ. Σκέρτσος.

newsbeast.gr
sidirodromikanea.blogspot.com