Στη μοίρα της έχει αφεθεί η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, η οποία κατασκευάστηκε πριν από 150 χρόνια. Μέχρι και πριν 20 χρόνια γινόντουσαν συντηρήσεις, ενώ, όπως παρουσίασε το OPEN, σήμερα είναι αφημένη στη μοίρα της.
«Όταν η φωτοσήμανση λειτουργούσε ήταν τέλεια όλα. Πριν 20 χρόνια είχε και τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση και την ηλεκτροκίνηση, έμεινε μόνο η ηλεκτροκίνηση», είπε στον Αντώνη Τσολναρά για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN ο πρώην σταθμάρχης, Βασίλης Αθανασιάδης.
Εμφανώς ασυντήρητες και επικίνδυνες γέφυρες
Ο σιδηροδρομικός άξονας που συνδέει την Ελλάδα με το εξωτερικό έχει αφεθεί να ρημάζει, ενώ την ίδια ώρα η νέα γραμμή περιμένει ακόμη να θεραπευτούν οι αστοχίες. Καθημερινά, αμαξοστοιχίες καλούνται να διασχίσουν εμφανώς ασυντήρητες και επικίνδυνες γέφυρες, στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.
Στο θέμα αναφέρθηκε και ο δημοτικός σύμβουλος Παιονίας, Χρήστος Δραγανίδης. «Πρόκειται για μια παλιά γραμμή η οποία έχει εγκαταλειφθεί, δε συντηρείται ενόψει της νέας γραμμής -η οποία είναι προς το τέλος της εδώ και 10 χρόνια περίπου- η οποία και αυτή έχει εγκαταλειφθεί», ανέφερε.
Πρόκειται εμφανώς για μια διαδρομή επικίνδυνη, με πολλά τυφλά σημεία και ανησυχία για την κατάσταση των γεφυρών ενώ, για αρκετά χιλιόμετρα στην παλιά γραμμή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη οι μηχανοδηγοί κινούνται χωρίς κανένα προστατευτικό σύστημα, σε σημεία μάλιστα με αφύλακτες διαβάσεις. Παρότι εδώ και χρόνια το έργο της νέας γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη έχει ολοκληρωθεί, οι μηχανοδηγοί συνεχίζουν μέχρι και σήμερα να εκτελούν δρομολόγια στις παλιές και επικίνδυνες ράγες.
ethnos.gr
sidirodromikanea.blogspot.com