Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

Νέα σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Γερμανίας – Ολλανδίας – Βελγίου

 Νέα σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Γερμανίας – Ολλανδίας – Βελγίου

Παρά τα κοινά σύνορα, τα ταξίδια μεταξύ Γερμανίας, Ολλανδίας και Βελγίου μπορεί να είναι εκνευριστικά περίπλοκα, με τις δημόσιες συγκοινωνίες να αφήνουν πολλά κενά.

Γεώργιος Σαμαρίδης

Τώρα, ένα νέο τρένο τριών κρατών θα κάνει τα ταξίδια μεταξύ της Λιέγης, του Μάαστριχτ και του Άαχεν πολύ πιο εύκολα.
Το Tri-state θα συνδέει το Άαχεν με τη Λιέγη και το Μάαστριχτ

Ενώ εκατοντάδες τρένα μικρών και μεγάλων αποστάσεων διασχίζουν καθημερινά τα σύνορα μεταξύ Γερμανίας, Ολλανδίας και Βελγίου, αυτό που κάνει το τρένο tri-state μοναδικό είναι ότι όχι μόνο υποστηρίζεται από τις κυβερνήσεις του Βελγίου, της Γερμανίας και της Ολλανδίας, αλλά θα εκτελεί δρομολόγια κάθε ώρα.

Η ενημέρωση σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες από το Βέλγιο και τη Γερμανία δεν θα χρειάζεται πλέον να μετεπιβιβάζονται στο Μάαστριχτ.

“Η σιδηροδρομική σύνδεση συνδέει τις τρεις συνοριακές περιοχές χωρίς μετεπιβίβαση, διευκολύνοντας τους κατοίκους να χρησιμοποιούν το τρένο για εργασία, σχολείο, επίσκεψη στην οικογένεια ή αναψυχή”, εξήγησε η ολλανδική κυβέρνηση σε ανακοίνωση Τύπου.

Τα εμπλεκόμενα μέρη ελπίζουν επίσης ότι η βελτιωμένη σύνδεση “θα επιτρέψει στην οικονομία της περιοχής να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο”.

“Χάρη στο τρένο τριών χωρών μπορείτε να ταξιδέψετε από την Ολλανδία στη Λιέγη και το Άαχεν χωρίς μετεπιβίβαση”, συνεχίζει η ανακοίνωση.

“Και στους δύο σταθμούς μπορείτε να επιβιβαστείτε σε τρένο υψηλής ταχύτητας που συνδέει με πόλεις όπως η Κολωνία, η Φρανκφούρτη, το Βερολίνο, οι Βρυξέλλες, το Λονδίνο και το Παρίσι.

Συνεπώς, το τρένο των τριών κρατών συμβάλλει επίσης στο να γίνει το τρένο πιο ελκυστικό ως εναλλακτική λύση έναντι των σύντομων πτήσεων”.
Το νέο σιδηροδρομικό δρομολόγιο στη βόρεια Ευρώπη θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο

Δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί το χρονοδιάγραμμα για το πότε η γραμμή θα βγει στις ράγες τον Δεκέμβριο, αλλά οι τρεις αρμόδιοι πάροχοι υπηρεσιών – Nederlandse Spoorwegen (NS), Arriva και η Εθνική Σιδηροδρομική Εταιρεία του Βελγίου (NMBS) – επιβεβαίωσαν ότι είναι “οικονομικά, τεχνικά και από άποψη χωρητικότητας” δυνατή η λειτουργία του τρένου.

Στο επόμενο βήμα της διαδικασίας, η Ολλανδή υφυπουργός Υποδομών και Διαχείρισης Υδάτων Vivianne Heijnen, ο Βέλγος υπουργός Κινητικότητας Georges Gilkinet και ο υφυπουργός Κινητικότητας και Υποδομών του Limburg Maarten van Gaans-Gijbels υπέγραψαν μια επιστολή προθέσεων που περιλαμβάνει διάφορες συμφωνίες που απαιτούνταν προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το τρένο μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μέχρι το τέλος του έτους.

Κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών, θα γίνουν περισσότερα για να είναι έτοιμο εγκαίρως για την έναρξη λειτουργίας του Δεκεμβρίου, συμπεριλαμβανομένου του να καθοριστεί πώς και πού θα πωλούνται τα εισιτήρια και ποιες θα είναι οι τιμές.

grland.info
sidirodromikanea.blogspot.com