Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023

ΤΧ1: Ο σταθμός κλειδί στην κυκλοφορία των τραίνων στη Θεσσαλονίκη.

Με αφορμή την επίσκεψη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξη Τσίπρα στο σταθμό τηλεδιοίκησης ΤΧ1 μας έφερε στο νου παλιά δημοσιεύματα που κάναμε για αυτόν τον σταθμό και που ήταν πρότυπο λειτουργίας στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Δεν γνωρίζουμε αν αυτά που ανέφερε στην δήλωση του ο κ. Τσίπρας αφορά το συγκεκριμένο σταθμό η το υπόλοιπο δίκτυο. Αν αυτός ο σταθμός δεν λειτουργεί σωστά τότε το πρόβλημα παίρνει ευρύτερες διαστάσεις τόσο στην κυκλοφορία των τραίνων όσο και στην ασφάλεια των επιβατών. Μια διευκρίνηση θα ήταν αναγκαία.

Γράφαμε το 2021 με τίτλοΤΧ1: Ο σταθμός κλειδί στην κυκλοφορία των τραίνων στη Θεσσαλονίκη.
Έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν στο σημαντικό έργο που επιτελεί ο σταθμός ΤΧ1 στην κυκλοφορία των συρμών από και προς της Θεσσαλονίκη. Είναι κομβικός σταθμός που διαχειρίζεται πλήθος γραμμών προς πολλές κατευθύνσεις.

Το προσωπικό που στελεχώνει τον σταθμό είναι έμπειρο και καλά καταρτισμένο για να μπορέσει να ανταποκριθεί σε μια δύσκολη και με πολλές απαιτείσεις εργασία. Βεβαίως σημαντική είναι η βοήθεια των ηλεκτρονικών μέσων που διαθέτει και συμβάλει σε μέγιστο βαθμό στην ασφάλεια της κυκλοφορίας των συρμών.


Από το σημείο αυτό διέρχονται όλες οι αμαξοστοιχίες που κατευθύνονται προς όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Οι πορείες των τραίνων χαράσσονται από τον αρμόδιο σταθμάρχη με τηλεχειρισμό μέσα από τον ειδικό πίνακα αλλαγής αιχμών. Όπως μας εξήγησε σε παλιότερη ανάρτηση μας ο τότε Σταθμάρχης κ. Γιώργος Κουστιάνης το σύστημα είναι σύγχρονης τεχνολογίας και δεν υπάρχει περίπτωση λάθους. « Υπαρχή σύστημα απόσβεση λάθους ως προ της χάραξη πορείας του τραίνου» επισήμανε ο κ. Κουστιάνης.

Αυτός ο μικρός σταθμός επιτελεί ένα πολύ σημαντικό έργο στην κυκλοφορία των τραίνων και αξίζει της προσοχής μας.

Ισχύουν όλα τα παραπάνω σήμερα;

Δείτε παλαιότερες αναρτήσεις μας




Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea