Η παρουσίαση έγινε στο εργοτάξιο της Alstom στη La Rochelle στη Γαλλία.
Το μελλοντικό τρένο TGV παρουσιάστηκε από τον Christophe Fanichet, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της SNCF Voyageurs. Alain Krakovitch, Διευθυντής της TGV-Intercités. Xavier Ouin, Βιομηχανικός Διευθυντής της SNCF Voyageurs. και Jean-Baptiste Eymeoud, Πρόεδρος της Alstom Γαλλίας στις 9 Σεπτεμβρίου
Το TGV M θα λειτουργεί στο εθνικό δίκτυο της Γαλλίας από το 2024 μετά από παραγγελία της SNCF Voyageurs για 100 μονάδες το 2018 και επιπλέον 15 μονάδες το 2022 .
Όλα τα νέα χαρακτηριστικά του TGV M έχουν σχεδιαστεί με και για μελλοντικούς χρήστες. © Alstom
Τα νέα τρένα Avelia Horizon προσφέρουν αύξηση 20 τοις εκατό στον χώρο επί του σκάφους, με δυνατότητα έως και 740 θέσεων σε σύγκριση με το σημερινό μέγιστο των 634.
Η Alstom ισχυρίζεται ότι το αποτύπωμα άνθρακα του μοντέλου ανά επιβάτη είναι το χαμηλότερο στην αγορά.
Επιπλέον, κάθε τρένο είναι εξοπλισμένο με αισθητήρες που μεταφέρουν συνεχώς δεδομένα για να επιτρέψουν την εξέταση του τρένου σε πραγματικό χρόνο, βελτιστοποιώντας έτσι τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα.
Μετά από αυτό το ορόσημο, οι μονάδες θα ξεκινήσουν δυναμικές δοκιμές στα 200 χιλιόμετρα την ώρα στο Velim της Τσεχίας αργότερα φέτος.
Διεξάγεται επίσης λεπτομερής ανάλυση σχετικά με τη συμβατότητα του TGV M με το δίκτυο. Αυτό συνεπάγεται τη διασφάλιση της σωστής καταχώρισης του νέου τρένου σε όλους τους σταθμούς και θα εντοπίσει τυχόν απαραίτητες εργασίες προσαρμογής.
Για παράδειγμα, οι έρευνες που έχουν ήδη ολοκληρωθεί σε σχεδόν 70 σταθμούς καταδεικνύουν την ανάγκη να μετακινηθούν οι πινακίδες στάσης για να διευκολύνουν τους οδηγούς να βλέπουν τα σήματα. Αυτό συμβαίνει επειδή η μύτη του νέου TGV έχει επιμηκυνθεί για να γίνει πιο αεροδυναμικό.
railway-news.com
sidirodromikanea.blogspot.com