Α. Το εισιτήριο κάθε σιδηροδρομικής διαδρομής, με εξαίρεση τα τραίνα που κινούνται στον άξονα Κορίνθου – Αθήνας – Θεσσαλονίκης και το ύψος της επιδότησης να καθορίζεται από το πόσο μακριά από το κέντρο εκτελείται το δρομολόγιο και τι πληθυσμό εξυπηρετεί η μετακίνηση
Β. Την κάθε άγονη σιδηροδρομική διαδρομή όταν όμως σε εκείνην επιτυγχάνονται κάποιοι στόχοι σε αριθμούς εισιτηρίων ανά έτος και δρομολόγιο, προκειμένου η σιδηροδρομική εταιρία να θέλει να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν περισσότερους επιβάτες και μετακινούμενους
Γ. Τη σιδηροδρομική εταιρία και το κράτος σε μια άνευ προηγουμένου συνεννόηση με την εταιρία να δρομολογεί ελάχιστα τραίνα προς την παραμεθόριο (ένα ή δύο ζεύγη δρομολογίων το πολύ την ημέρα) τα δε δρομολόγια να διαμορφώνονται έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ότι θα πηγαίνουν όσο το δυνατόν πιο άδεια ώστε αφενός οι επιβάτες να στέλνονται σε άλλα μέσα μεταφοράς, αφετέρου οι να φθείρονται όσο το δυνατόν λιγότερο οι συρμοί. Επίσης στον πολύ κόσμο που δεν γνωρίζει να φαίνεται ότι «κάτι τραίνα κινούνται», οπότε να τους δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι «κάτι επιτυγχάνεται με τα χρήματα της φορολογίας σου». Επίσης ο Πελοποννήσιος Φορολογούμενος νοτίως των Εξαμιλίων Κορίνθου, δυτικότερα και νοτιότερα του Αιγίου, ο Φορολογούμενος της Αιτωλοακαρνανίας, ο Φορολογούμενος νοτίως του Αμυνταίου και Δυτικά και νοτίως της Φλώρινας, γενικότερα ο Φορολογούμενος της Μακεδονίας και της Θράκης και όλων των περιοχών στις οποίες δεν υπήρχε ποτέ σιδηρόδρομος μπορούν να επιδοτούν τη σιδηροδρομική εταιρία ή με ελάχιστο ή χωρίς καθόλου ανταποδοτικό όφελος
Αγαπητά Σιδηροδρομικά Νέα
Της Αγίας Παρασκευής σήμερα και οι σκέψεις μας πηγαίνουν στο ομώνυμο εκκλησάκι στην κοιλάδα των Τεμπών που αποτελεί ιερό προσκύνημα για όλους τους Θεσσαλούς και εν γένει για όλους τους Έλληνες, πόσους μετακινούμενους θα μπορούσε σήμερα να μεταφέρει ο σιδηρόδρομος και να γεμίσουν τα ταμεία του με χρήματα. Αλλά όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν οι ελληνικές σιδηροδρομικές εταιρίες από κοινού με το Υπομεδί είναι επιβατοφοβικές και εισιτηριοφοβικές αφού δεν «κυνηγούν» τα εισιτήρια και τους επιβάτες αλλά ήσυχοι με την εξασφαλισμένη και σίγουρη κρατική επιδότηση μπορούν να θέσουν τον σιδηρόδρομο στον «αυτόματο πιλότο», αφού δεν χρειάζεται πλέον να κυνηγούν έσοδα, μια και είναι εξασφαλισμένα και με τον καλύτερο τρόπο.
sidirodromikanea.blogspot.com