Αν ισχύει αυτή η είδηση, παρατηρούμε ότι ούτε το υπουργείο μεταφορών ούτε και εκείνο της ναυτιλίας βρήκαν κάποιο κώλυμα στον ανταγωνισμό, ούτε απαιτήθηκε τα ΚΤΕΛ να έχουν κάποια "εμπειρία" στην ακτοπλοΐα όπως ζητούν από μια εταιρία να έχει εμπειρία στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις προκειμένου να αναλάβει σιδηροδρομικό μεταφορικό έργο!
Μην ξεχνάμε ότι τα ΚΤΕΛ εισήλθαν για πρώτη φορά στις αστικές μετακινήσεις της Θεσσαλονίκης λαμβάνοντας το μεταφορικό έργο σε εικοσιπέντε αστικές και περιαστικές γραμμές! Το ερώτημα βέβαια που προκύπτει αβίαστα είναι: το ΥΠΟΜΕΔΙ θα επέτρεπε στα ΚΤΕΛ να εισέλθουν στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις αναλαμβάνοντας λ.χ. τις σιδηροδρομικές άγονες γραμμές; Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα!
Πατήστε για να δείτε το σχετικό θέμα