Με νέα επιστολή του προς τον Υπουργό Υποδομών- Μεταφορών, κ.Κ.Καραμανλή ο βουλευτής Έβρου κι Επίτιμος Αρχηγός της Αστυνομίας, Α. Δημοσχάκης, επανέρχεται στο καθολικό και διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας του Έβρου αναφορικά με την βιωσιμότητα και την εύρυθμη λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αλεξ/πολης –Ορμενίου.…
Με τις κοινοβουλευτικές του παρεμβάσεις καθώς και με τις συσκέψεις-συναντήσεις τόσο με την διοίκηση του Ο.Σ.Ε. (30/10/2020 όσο και με τα Υπηρεσιακά στελέχη και τον Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού, (23/11/2020) αναδεικνύει συνεχώς την αναγκαιότητα της συγκοινωνιακής και μεταφορικής θωράκισης του Έβρου!
Ακολούθως στις (15/12/2020) είχε προωθήσει με επιστολή προς τον Υπουργό Υποδομών το καθολικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας του Έβρου, όπως αυτή εκφράζεται από τους τρεις (3) Δημάρχους, Ν. Ορεστιάδος Β.Μαυρίδη, Διδυμοτείχου Ρ. Χατζηγιάννογλου & Σουφλίου Π. Καλακίκο καθώς και τον Αντιπεριφερειάρχη Ν. Έβρου Δ. Πέτροβιτς
Η επιστολή επικαιροποιήθηκε στις 27/07/2021 προς την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα πρόβλεψης επαρκών δρομολογίων για την κάλυψη των αναγκών μεταφοράς των Εβριτών και της ένταξης αυτών στις επιδοτούμενες γραμμές.
Η νέα επιστολή αποστέλλεται με την ευκαιρία της υπογραφής της νέας σύμβασης Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός του τρέχοντος μηνός.
Ο βουλευτής επικαιροποιεί το αίτημα της τοπικής κοινωνίας που αφορά στον προγραμματισμό κατ’ ελάχιστον 5 ζευγών δρομολογίων Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο ημερησίως, επαναλαμβάνοντας την αναγκαιότητα ένταξης αυτών στις επιδοτούμενες γραμμές ενώ παράλληλα τονίζει την αναγκαιότητα επαρκούς στελέχωσης!
Τέλος υπογραμμίζει ως απαραίτητη την βελτίωση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Δράμας-Αλεξανδρουπόλεως, προκειμένου να μην μείνει αποκομμένος ο Έβρος από τα μεγάλα αστικά κέντρα, μέχρι την ολοκλήρωση του εμβληματικού έργου της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Καβαλας-Τοξοτών-Αλεξανδρούπολης (Σιδηροδρομικής Εγνατίας).
Ακολουθεί αναλυτικά η Επιστολή :
ΠΡΟΣ:
Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, κ.Κ.Καραμανλή
ΚΟΙΝ:
Υφυπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ.Μ.Παπαδόπουλο
ΘΕΜΑ: ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ Ν.ΈΒΡΟΥ
Με αφορμή την επικείμενη υπογραφή νέας σύμβασης μεταξύ των Υπουργείων Υποδομών- Μεταφορών, Οικονομικών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για τα επιδοτούμενα δρομολόγια χαρακτήρα ΥΓΟΣ (Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος ) & σε συνέχεια της από 27/07/2021 κοινοβουλευτικής μου παρέμβασης, (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3780795532020030&id=500029690096647) επανέρχομαι στο συλλογικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας του Έβρου σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου.
Συγκεκριμένα υπογραμμίζεται η αναγκαιότητα ένταξης στα επιδοτούμενα επιβατικά δρομολόγια, τουλάχιστον πέντε (5) ημερήσιων ζευγών μεταξύ Αλεξανδρουπολης- Ορεστιαδας και Δικαίων - Ορμενίου όπως ρητά ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Οδηγία!!
Αυτό θα σημάνει ουσιαστικά την επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας στον Έβρο και ειδικότερα μεταξύ της πρωτεύουσας αυτού καθώς και των λοιπών πόλεων & οικισμών της παρέβριας περιοχής.
Αξιότιμε Υπουργέ,
Εκτιμώ ότι η γρήγορη, ασφαλής και οικονομική μετακίνηση των Εβριτών μπορεί να γίνει πράξη & μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου, δίνοντας έτσι την δυνατότητα σε αυτούς να μετακινούνται απρόσκοπτα από και προς τα αστικά κέντρα...
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα από την επιδότηση των άγονων γραμμών εξυπηρετεί τις ανάγκες των ακριτικών κοινωνιών όχι μόνο με όρους οικονομικής αποδοτικότητας αλλά & με αντίστοιχους της κοινωνικής προσφοράς.
Προϋπόθεση για να λειτουργήσει το αιτούμενο δρομολογιακό πλέγμα των πέντε (5) ημερήσιων ζευγών αποτελεί η στελέχωση των σταθμών Σουφλίου και Δικαίων με το απαραίτητο στελεχιακό δυναμικό!
Κλείνοντας εκφράζω την ικανοποίηση μου για την τεράστια σημασία του έργου της νέας σιδηροδρομικής Εγνατίας, (Θεσσαλονίκη-Καβάλα -Τοξότες- Αλεξανδρούπολη) που θα φέρει τον ακριτικό Έβρο τάχιστα στην Θεσσαλονίκη και στον λοιπό εθνικό κορμό.
Μέχρι να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο εκτιμάται ότι είναι απαραίτητη η βελτίωση της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής, Θεσσαλονίκης-Δράμας-Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να υλοποιούνται τα δρομολόγια ακώλυτα για την εξυπηρέτηση της ακριτικής Θράκης.