Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

Αναπτύχθηκε το πρώτο σύστημα ανάλυσης βίντεο βασισμένο σε τεχνητή νοημοσύνη για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών διαβάσεων.

Η Nokia ανέπτυξε το πρώτο της σύστημα ανάλυσης βίντεο βασισμένο σε τεχνητή νοημοσύνη, σχεδιασμένο να βελτιώνει την ασφάλεια των σιδηροδρομικών διασταυρώσεων στην Ευρώπη . Το σύστημα, που ονομάστηκε Scene Analytics, δοκιμάστηκε επιτόπου σε συνεργασία με την εταιρεία ασφάλειας σιδηροδρόμων Schweizer Electronics και Baselland Transport (BLT). Εγκαταστάθηκε στον ελβετικό δήμο Münchenstein.

Το Scene Analytics συνδυάζει την όραση υπολογιστή και τη μηχανική μάθηση, επιτρέποντας σε μια εταιρεία όπως η BLT να απελευθερώσει αλγόριθμους στα δεδομένα CCTV της. Αυτό, λοιπόν, δίνει τη δυνατότητα στο σύστημα να μάθει πώς να ανιχνεύει ανώμαλες καταστάσεις. Στη συνέχεια, αυτές οι ανωμαλίες αναφέρονται σε πραγματικό χρόνο, ενώ η πλατφόρμα αναγνωρίζει και αποθηκεύει όλες τις σχετικές πληροφορίες συμβάντων. Ως εκ τούτου, το Scene Analytics μπορεί να βελτιώσει τον χρόνο απόκρισης και να οδηγήσει σε νέες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργική αποτελεσματικότητα. Το σύστημα λειτουργεί με μια σειρά τυπικών βιομηχανικών καμερών, εξαλείφοντας την ανάγκη για πρόσθετες επενδύσεις.

«Οι ισόπεδες διαβάσεις είναι περιβόητα δύσκολες περιοχές για τη διασφάλιση της ασφάλειας των επιβατών, των πεζών, των χειριστών τρένων και των αυτοκινητιστών. Αυτή η ανάπτυξη, σε συνεργασία με τη Nokia αντιπροσωπεύει ένα ενθαρρυντικό βήμα προς τη χρήση των αναλυτικών στοιχείων ως άλλου επιπέδου προστασίας σε επικίνδυνες περιοχές», δήλωσε ο επικεφαλής συντήρησης ηλεκτρικών συστημάτων της BLT, Michael Theiler.

«Συνδυάζοντας συστήματα ισόπεδης διάβασης και Scene Analytics σε μια απλή διεπαφή, αυτό το έργο με τη Nokia και την BLT μας έδωσε τη δυνατότητα να αυτοματοποιήσουμε την αλληλεπίδραση μεταξύ συστημάτων ισόπεδης διάβασης και συναγερμών για βελτιωμένη ασφάλεια», πρόσθεσε ο Roland Liem της Schweizer Electronics.

Η Nokia επισημαίνει ευρωπαϊκά στατιστικά στοιχεία που δείχνουν ότι περίπου 250 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο σε ισόπεδες διαβάσεις μεταξύ των κρατών μελών. Άλλες εκτιμήσεις δίνουν σχεδόν το διπλάσιο αυτό για τις ισόπεδες διαβάσεις οδικού-σιδηροδρόμου.

railtech.com
sidirodromikanea.blogspot.com