Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

Στη μάχη για έργο €477 εκατ. της ΕΡΓΟΣΕ


Η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, συνολικού μήκους 11 χλμ. και προϋπολογισμού 477 εκατ. αποτελεί ένα από τα έξι σιδηροδρομικά έργα που έχει προκηρύξει η ΕΡΓΟΣΕ, συνολικής αξίας 4,7 δισ. ευρώ

Tρεις κοινοπραξίες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, συνολικού μήκους 11 χλμ. και προϋπολογισμού 477 εκατ. που αποτελεί ένα από τα έξι σιδηροδρομικά έργα που έχει προκηρύξει η ΕΡΓΟΣΕ συνολικής αξίας 4,7 δισ. ευρώ. Πρόκειται για τα σχήματα Άκτωρ-Μυτιληναίος, ΤΕΡΝΑ-Ιntrakat-Siemens και Άβαξ –Alstom.

Η χάραξη της νέας γραμμής χωροθετείται στο μεγαλύτερο τμήμα της πάνω στη χάραξη της υφιστάμενης μετρικής γραμμής η οποία βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία. Περιλαμβάνεται το σύνολο των εργασιών για την κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, δηλ. οι εργασίες υποδομής, επιδομής, σταθμών και στάσεων, η εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης και EΤCS Level 1, ηλεκτροκίνησης και εργασίες περιβαλλοντικής αποκατάστασης. Τμήμα του έργου το οποίο διέρχεται από πυκνό αστικό ιστό εντός της πόλης της Πάτρας, θα υπογειοποιηθεί.

Οι προς κατασκευή νέες επιβατικές σιδηροδρομικές στάσεις θα αντικαταστήσουν τις 8 υφιστάμενες και θα κατασκευαστεί νέα επιφανειακή στάση στο Νέο Λιμένα Πατρών.

newmoney.gr
sidirodromikanea.blogspot.com