Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022

Η Σερβία θα ανακατασκευάσει 300 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών το 2022


Η ΣΕΡΒΙΑ σχεδιάζει να ανοικοδομήσει και να εκσυγχρονίσει περίπου 300 χιλιόμετρα σιδηροδρόμου το 2022 σε σύγκριση με 450 χιλιόμετρα το 2021.

Η Σιδηροδρομική Υποδομή Σερβίας (IŽS) λέει ότι έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τον εκσυγχρονισμό του τμήματος Νόβι Σαντ – Σουμπότιτσα μήκους 108 χιλιομέτρων της γραμμής Νόβι Σαντ – Σουμπότιτσα – Κελεμπία. Μια νέα υπόγεια διάβαση κατασκευάζεται στο Νόβι Σαντ, όπου επίσης ανακατασκευάζεται ο σταθμός. Η ανακατασκευή της πλήρους γραμμής Novi Sad – Kelebija πρόκειται να ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2024.

Ο εκσυγχρονισμός της γραμμής Jajinci – Mala Krsna μήκους 68,8 χιλιομέτρων, που αποτελεί μέρος του Πανευρωπαϊκού σιδηροδρομικού Διαδρόμου X μέσω της Σερβίας, βρίσκεται στην τελική φάση. Οι εργασίες ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο στη γραμμή Niš – Brestovac μήκους 22,8 χιλιομέτρων, η οποία αποτελεί επίσης μέρος του διαδρόμου μεταξύ Niš και Preševo. Οκτώ νέες γέφυρες από οπλισμένο σκυρόδεμα κατασκευάζονται για να αντικαταστήσουν τις υπάρχουσες γέφυρες. Όταν ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2023, η ανακατασκευασμένη γραμμή θα επιτρέψει τη λειτουργία 120 km/h.

Ένα τμήμα 3,6 χιλιομέτρων μεταξύ Horgos και Backi Vinogradi έχει ξαναχτιστεί από τον Οκτώβριο του 2021 ως μέρος της γραμμής Subotica – Horgoš μήκους 26,6 χιλιομέτρων, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη προπαρασκευαστικές δραστηριότητες για τη χάραξη άλλων 4,5 χιλιομέτρων γραμμής. Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν από την προθεσμία του Νοεμβρίου. Η νέα γραμμή θα ηλεκτροδοτηθεί και θα εξοπλιστεί για λειτουργία έως και 120 km/h.

Η ανακατασκευασμένη γραμμή Βελιγραδίου – Νόβι Σαντ μήκους 75 χιλιομέτρων πρόκειται να ξεκινήσει εμπορικές υπηρεσίες τον Μάρτιο , τέσσερα χρόνια μετά την έναρξη της κατασκευής.

Αξιολογούνται οι προσφορές για την κατασκευή της σήραγγας Stalac – Đunis στη γραμμή Βελιγράδι – Niš, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διαγωνιστική διαδικασία για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής Niš – Dimitrovgrad.

Ετοιμάζεται επίσης τεκμηρίωση για τον εκσυγχρονισμό και την ανακατασκευή άλλων 720 χιλιομέτρων γραμμών τα επόμενα χρόνια. Αυτό περιλαμβάνει Sićevo – Dimitrovgrad, με παράκαμψη γύρω από τη Niš. Stalać – Đunis; Valjevo – Vrbnica, που συνδέεται με το Bar, Μαυροβούνιο. η παράκαμψη Beli Potok – Vinča – Pancevo. Resnik – Velika Plana – Niš – Preševo​ – σύνορα Σερβίας-Βόρειας Μακεδονίας· και Στάρα Πάζοβα – Σιδ.

Τα τελευταία επτά χρόνια, η Σερβία ολοκλήρωσε την ανακατασκευή 750 χιλιομέτρων γραμμών, συμπεριλαμβανομένων 229 χιλιομέτρων βασικών γραμμών και 592 χιλιομέτρων περιφερειακών γραμμών. Το 2021, αυτό περιελάμβανε 150 χιλιόμετρα περιφερειακών γραμμών, συμπεριλαμβανομένων των 108 χιλιομέτρων Nis – Zajecar, 28,5km Kumane – Banatsko Milosevo και 9,5km γραμμών Novi Sad-Bogojevo.

railjournal.com
sidirodromikanea.blogspot.com