Σιδηροδρομικά Νέα

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Δρομολόγια τραίνων
  • Η ιστορία μας
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνήστε μαζί μας

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021

Η Γραμμή 4 του Μετρό μπαίνει σε τροχιά απτής υλοποίησης – Πότε θα ολοκληρωθεί, ποιους θα εξυπηρετεί και σε πόσο χρόνο.

Θα ξεκινά από Βεΐκου και θα καταλήγει Γουδή, διατρέχοντας κομβικά σημεία της Αθήνας
Σε τροχιά απτής υλοποίησης μπαίνει πλέον η πολυσυζητημένη γραμμή 4 του Μετρό που θα ξεκινά από Βεΐκου και θα καταλήγει Γουδή, διατρέχοντας κομβικά σημεία της πρωτεύουσας όπως είναι το Γαλάτσι, τα Εξάρχεια, η Ακαδημία, το Κολωνάκι, ο Ευαγγελισμός, η Καισαριανή, τα Ιλίσια και του Ζωγράφου.

Πλέον βρισκόμαστε στο σημείο που έχουν ολοκληρωθεί οι πρόδρομες εργασίες στην Κατεχάκη (οι οποίες περιλαμβάνουν τη μέριμνα για τις αρχαιότητες της περιοχής, τη μετατόπιση ή την παράκαμψη των αγωγών και λοιπών εγκαταστάσεων των οργανισμών κοινής ωφέλειας, την αντιμετώπιση του ζητήματος των φρεατίων, τις κυκλοφοριακές μελέτες και τις παρακάμψεις), και παράλληλα βρίσκονται σε εξέλιξη οι αντίστοιχες στους μισούς από τους υπόλοιπους σταθμούς.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, όπως έχει τονίσει και ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, με την πλήρη υλοποίηση να προγραμματίζεται εντός της επόμενης οκταετίας.

Εικόνα από την Κατεχάκη

Παραδόθηκε στην κύριο ανάδοχο η Κατεχάκη

Με την ολοκλήρωση των πρόδρομων έργων στο σταθμό της Κατεχάκη, ο πρώτος ανάδοχος (η κατασκευαστική εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.), παρέδωσε τη σκυτάλη στον κύριο ανάδοχο (την κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ – GHELLA SpA – ALSTOM Transport S.A.) προκειμένου να προχωρήσει στην εκσκαφή. Στο εν λόγω εργοτάξιο, θα εισέλθει σε κομμάτια ο γιγαντιαίος μετροπόντικας, θα συναρμολογηθεί και ακολούθως θα ξεκινήσει το ταξίδι του στα έγκατα της γης αρχικά κατευθυνόμενος προς τα ανατολικά προάστια της Αθήνας και ακολούθως προς το κέντρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παράδοση του έργου έγινε συντομότερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, που είχε οριστεί για το τέλος του έτους, καθώς η περιοχή δεν έκρυβε εκπλήξεις με πάσης φύσεως προσκόμματα. Αυτή τη στιγμή στην Κατεχάκη έχει στήσει και την εργοταξιακή της έδρα η κοινοπραξία και εκεί πάνε πλέον οι μηχανικοί της Αττικό Μετρό.

Φρέαρ ΤΒΜ Κατεχάκη

Τι συμβαίνει στους άλλους σταθμούς

Όσον αφορά τους υπόλοιπους σταθμούς, προχωρημένες είναι οι πρόδρομες εργασίες και στο εργοτάξιο Βεΐκου, από το οποίο θα εισέλθει ο δεύτερος μετροπόντικας, με την παράδοση στον κύριο ανάδοχο να αναμένεται το προσεχές διάστημα. Την ίδια ώρα έχουν καταληφθεί οι εργοταξιακοί χώροι, έχουν περιφραχθεί και έχουν ξεκινήσει οι πρόδρομες εργασίες στους σταθμούς Ευαγγελισμός (μένει η κατάληψη του χώρου εντός του πάρκου Ριζάρη), Κολωνάκι, Ακαδημία (όπου έχουν ανακαλυφθεί αρχαιότητες), Αλεξάνδρας και Δικαστήρια.
Ο σταθμός του Κολωνακίου

Όσον αφορά τους σταθμούς των Εξαρχείων και της Κυψέλης, αναμένεται η σχετική άδεια εγκατάστασης του εργοταξίου στην Αττικό Μετρό από τον δήμο Αθηναίων. Η κατάληψη των υπόλοιπων σταθμών (ήτοι στα ανατολικά οι: Γουδή, Ζωγράφου, Ιλίσια, Πανεπιστημιούπολη και Καισαριανή και στα δυτικά οι: Άλσος Βεϊκου, Γαλάτσι, Ελικώνος) θα γίνει σταδιακά η κατάληψή τους εντός του 2022. Το καλό είναι ότι μέχρι στιγμής το μεγαλεπήβολο έργο κινείται πλήρως εντός χρονοδιαγράμματος και δεν έχουν παρουσιαστεί εκπλήξεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις.
Η Γραμμή 4 του Μετρό με πορτοκαλί και με διακεκομμένες γραμμές οι μελλοντικές προεκτάσεις

Παράδοση εντός του 2029

Βάσει του χρονοδιαγράμματος, ολόκληρη η γραμμή 4, που θα έχει ένα συμβατικό τίμημα περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ συν ΦΠΑ και υλοποιείται με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, αναμένεται να έχει παραδοθεί έως το έτος 2029 και θα αποτελέσει μια ακόμη ανάσα για την Αθήνα, καθώς θα εξυπηρετεί πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές του κέντρου.

Με την κατασκευή νέων σταθμών στην καρδιά της πρωτεύουσας (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός), θα αποσυμφορηθούν υφιστάμενοι κεντρικοί σταθμοί Μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού και ιδίως ο σταθμός του Συντάγματος. Συν τοις άλλοις, θα εξυπηρετεί πολλά σημαντικά κτίρια και εγκαταστάσεις, όπως νοσοκομεία, τα Δικαστήρια, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το Υπουργείο Πολιτισμού, τη Νομική Σχολή του Ε.Κ.Π.Α., το Μουσείο Μπενάκη (κτίριο Κουμπάρη), το Βρετανικό Συμβούλιο και την Πανεπιστημιούπολη.
Ο σταθμός του Κολωνακίου

Να σημειωθεί ότι θα κατασκευαστούν και δύο επισταθμοί γραμμής πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφόρο Βεΐκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφόρο Κατεχάκη), για την εναπόθεση των νέων συρμών, τον καθαρισμό και τη συντήρησή τους.

Πόσο θα μειωθούν οι χρόνοι της διαδρομής

Οι επιβάτες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να φθάνουν από το Άλσος Βεϊκου στου Γουδή, δηλαδή από τη μια άκρη της γραμμής στην άλλη, μέσα σε μόλις 17 λεπτά. Όσον αφορά τις ενδιάμεσες στάσεις, από του Γουδή στον Ευαγγελισμό θα φθάνει κάποιος σε 6 λεπτά, από το Άλσος Βεΐκου στην Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά, από την Καισαριανή στο Άλσος Βεΐκου σε 12,5 λεπτά και από το Άλσος Βεΐκου στην Ακαδημία σε περίπου 8 λεπτά. Σήμερα στην καλύτερη περίπτωση από το Γαλάτσι στο κέντρο της Αθήνας φθάνεις σε μισή ώρα και εάν έχει κίνηση σε περίπου μια ώρα.
Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου

Θα δημιουργήσει 5.000 νέες θέσεις εργασίας

Στα συνολικά 12,8 χιλιόμετρα της διαδρομής θα λειτουργούν συνολικά 15 σταθμοί, με 20 αυτόματους συρμούς χωρίς οδηγό, με την κίνησή τους να γίνεται από το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας της Αττικό Μετρό, όπως θα συμβεί και με το πολύπαθο Μετρό Θεσσαλονίκης όταν ολοκληρωθεί.

Επίσης, η γραμμή 4 αναμένεται να εξυπηρετεί ημερησίως περίπου 340.000 επιβάτες, ενώ θα δημιουργήσει πάνω από 5.000 νέες θέσεις εργασίας. Με τη χρήση του θα εξοικονομούνται καθημερινά 1.216 μεγαβατώρες και θα εκπέμπονται 318 λιγότεροι τόνοι διοξειδίου του άνθρακα.

Πώς «ξεκόλλησε» η Γραμμή 4 μετά από 15 χρόνια

Όπως έχει επισημάνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας παρέλαβε ένα έργο μπλοκαρισμένο και είχε την επιλογή είτε να προσπαθήσει να λύσει αυτό το γόρδιο δεσμό είτε να επαναπροκηρύξει το έργο, με τον κίνδυνο όμως να υπάρξουν σημαντικές καθυστερήσεις στην υλοποίησή του. Επέλεξε το πρώτο.

Τον Δεκέμβριο του 2019 επανεκκίνησε η διαδικασία ελέγχου των υποφακέλων Δικαιολογητικών Συμμετοχής και Τεχνικής Προσφοράς, που είχε σταματήσει και ενώ υπήρξαν νέες προσφυγές για να σταματήσει το έργο, τελικά στο Συμβούλιο της Επικρατείας δικαιώθηκε η επιχειρηματολογία της Αττικό Μετρό κι έτσι προχώρησε το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών και φτάσαμε μέχρι την κατακύρωση του έργου. Ταυτόχρονα, επιλύθηκαν και όλα τα νομικά ζητήματα που τέθηκαν για την εργολαβία των Πρόδρομων Εργασιών, με τη σχετική σύμβαση να υπογράφεται τέλη του περασμένου Μαρτίου.
Σχέδιο Ανάπτυξης των γραμμών του Μετρό Αθήνας

Η Γραμμή 4 με αριθμούς
15 νέοι υπόγειοι σταθμοί
Μήκος γραμμής 12,8 χλμ.
4 δήμοι από τους οποίους θα περνά η νέα Γραμμή
340.000 επιβάτες θα εξυπηρετούνται ημερησίως.
125.000 εργαζόμενοι θα εξυπηρετούνται ημερησίως.
53.000 λιγότερα ΙΧ θα κυκλοφορούν στους δρόμους
1216 MWh (μεγαβατώρες) ενέργειας θα εξοικονομούνται καθημερινά
318 λιγότεροι τόνοι διοξειδίου του άνθρακα θα επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα καθημερινά
5.000 νέες θέσεις εργασίας
20 νέοι αυτόματοι συρμοί χωρίς οδηγό
90 δευτερόλεπτα απόσταση μεταξύ συρμών
Οι χρόνοι μετακινήσεων με τη Γραμμή 4
8,5 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Ακαδημίας
14 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Πανεπιστημιούπολη
12,5 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Καισαριανή
5 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Δικαστήρια
12 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Γουδί – Δικαστήρια
7 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Εξάρχεια – Πανεπιστημιούπολη
17,5 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Γουδι
Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου

2 σταθμοί θα έχουν ανταπόκριση με το υφιστάμενο δίκτυο Μετρό:
Ο σταθμός «Ακαδημία» με τη Γραμμή 2 στο σταθμό «Πανεπιστήμιο»
και ο σταθμός «Νέος Ευαγγελισμός» με τη Γραμμή 3 στο σταθμό «Ευαγγελισμός».
Οι στάσεις της Γραμμής 4

1. Άλσος Βεΐκου

Ο σταθμός Βεΐκου χωροθετείται κάτω από την Λεωφόρο Ομορφοκκλησιάς (Βεΐκου) στο ύψος της οδού Τράλλεων και αποτελεί τερματικό σταθμό.

2.Γαλάτσι

Ο σταθμός Γαλάτσι χωροθετείται κάτω από την Λεωφόρο Ομορφοκκλησιάς (Βεΐκου) και επί της συνέχειας αυτής, οδό Αγ. Γλυκερίας.

3.Ελικώνος

Ο σταθμός Ελικώνος χωροθετείται στη συμβολή των οδών Αγίας Γλυκερίας και Πάρνηθος κάτω από το λόφο Ελικώνος, σε χώρο πρασίνου- παιδική χαρά.

4.Κυψέλη

Ο σταθμός Κυψέλη χωροθετείται στην νοτιοανατολική πλευρά της πλατείας Κανάρη, από την οδό Κυψέλης μέχρι την οδό Βελβενδού.

5.Δικαστήρια

Ο σταθμός Δικαστήρια χωροθετείται στα δυτικά του συμπλέγματος των Δικαστηρίων, στη συμβολή των οδών Ευελπίδων και Μουστοξύδη.

Ο σταθμός Δικαστήρια

6.Αλεξάνδρας

Ο σταθμός Αλεξάνδρας χωροθετείται υπόγεια, διαγώνια στον άξονα της Λεωφ. Αλεξάνδρας, στο ύψος της οδού Μουστοξύδη.

7.Εξάρχεια

Ο σταθμός Εξάρχεια χωροθετείται επί της πλατείας Εξαρχείων, στη συμβολή των οδών Στουρνάρη και Σπ. Τρικούπη.

8.Ακαδημία

Ο σταθμός «Ακαδημία» χωροθετείται κάτω από την οδό Ακαδημίας, στο ύψος μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Σίνα, στην περιοχή των κτιρίων της «Τριλογίας», μεταξύ του κεντρικού κτιρίου του Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και του πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων.Είναι σημαντικός σταθμός ανταπόκρισης με άμεση υπόγεια σύνδεση με τον σταθμό «Πανεπιστήμιο» στην Γραμμή 2.
Ο σταθμός Ακαδημία

9.Κολωνάκι

Ο σταθμός Κολωνάκι χωροθετείται επί της πλατείας Φιλικής Εταιρείας, γνωστή ως πλατεία Κολωνακίου, στη συμβολή των οδών Σκουφά, Πατριάρχου Ιωακείμ, Καψάλη, Κουμπάρη, και Κανάρη.
Ο σταθμός του Κολωνακίου

10.Ευαγγελισμός

Ο σταθμός χωροθετείται κάτω από το πάρκο της Ριζάρη, παράλληλα με την οδό Ριζάρη και σε γωνία περίπου 60 μοιρών με τον υφιστάμενο σταθμό Ευαγγελισμό της Γραμμής 3.

11.Καισαριανή

Ο σταθμός Καισαριανή χωροθετείται στην Λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως στο ύψος της Λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου και μεταξύ των οδών Υμηττού και Τζων Κένεντυ.

12.Πανεπιστημιούπολη

Ο σταθμός Πανεπιστημιούπολη χωροθετείται στο Δήμο Καισαριανής, βόρεια της εσωτερικής οδικής αρτηρίας του Πανεπιστημιακού χώρου.

13.Ιλίσια

Ο σταθμός Ιλίσια χωροθετείται στα Άνω Ιλίσια.

14.Ζωγράφου

Ο σταθμός κατασκευάζεται υπογείως κατά μήκος της οδού Γ’ Ορεινής Ταξιαρχίας, με το φρέαρ ανοικτού ορύγματος επί της πλατείας Αλεξανδρή (γνωστή και ως πλατεία Γαρδένιας), στη συμβολή των οδών Γ. Ζωγράφου και Γ’ Ορεινής Ταξιαρχίας με τη λεωφόρο Στρ. Αλεξάνδρου Παπάγου. Κατασκευάζεται με την μέθοδο υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα.

15.Γουδή

Ο σταθμός Γουδή χωροθετείται κάτω από την οδό Λοχ. Σπηλιωπούλου, καταλαμβάνοντας και τμήμα της πλατείας Ελευθερίας.

newsbeast.gr
sidirodromikanea.blogspot.com
Αναρτήθηκε από Σιδηροδρομικά Νέα στις 8:12 π.μ.
Ετικέτες Μετρό-Ειδήσεις
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

Μεταφραστής ιστοσελίδας-Site translator

Ακολουθήστε μας στο Twitter!

Follow @SidirodromikaNe

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κατηγορίες

  • Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
  • Ο Κόσμος σε δύο ράγες
  • Μετρό-Ειδήσεις
  • Επιβάτες
  • Η ιστορία του σιδηροδρόμου
  • Σε Τροχιά Συνταξιοδότησης
  • Τα Απίστευτα στο Σιδηρόδρομο
  • Τα «Σ.Ν» ταξιδεύουν στην Ελλάδα και στο Κόσμο
  • Τεχνολογία στα τρένα
  • Τραμ-Ειδήσεις
  • Άρθρα και Απόψεις για το Σιδηρόδρομο
  • Τα τραγούδια των τρένων
  • Ο Αθλητισμός στον Σιδηρόδρομο
  • Η λογοτεχνία και η ποίηση στο σιδηρόδρομο
  • Μοντελισμός
  • Ο κινηματογράφος στον σιδηρόδρομο
  • Εύρεση Εργασίας
  • Ζωντανές Μεταδόσεις και Εκπομπές

Φόρτωση...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Τρένα: Κλειδούχος ακρωτηριάστηκε σε σιδηροδρομικό ατύχημα και ακόμα παλεύει να αποζημιωθεί
  • Δυο φίλοι σιδηροδρομικοί από τα παλιά.
  • Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Θα εφαρμοστεί και στις ΔΕΚΟ.
  • ΟΣΕ: Επέστρεψαν στα πόστα τους οι «συμμαθητές» του μοιραίου σταθμάρχη
  • ΟΣΕ κατά της ΡΑΣ: Είναι ώρες ευθύνης για όλους και όχι ώρες διάχυσης ευθυνών.

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK

ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ YouTube

  • Νέο Κανάλι "Σιδηροδρομικά Νέα"
  • Εμβόλιμα Νέα - Βίντεο "Σ.Ν" έως 25/7/2013
Σιδηροδρομικά Νέα

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Ιστότοποι που διαβάζουμε

  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ | myblogs.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2023 (1177)
    • ►  Μαρτίου 2023 (581)
    • ►  Φεβρουαρίου 2023 (305)
    • ►  Ιανουαρίου 2023 (291)
  • ►  2022 (2734)
    • ►  Δεκεμβρίου 2022 (233)
    • ►  Νοεμβρίου 2022 (216)
    • ►  Οκτωβρίου 2022 (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2022 (166)
    • ►  Αυγούστου 2022 (194)
    • ►  Ιουλίου 2022 (182)
    • ►  Ιουνίου 2022 (251)
    • ►  Μαΐου 2022 (174)
    • ►  Απριλίου 2022 (238)
    • ►  Μαρτίου 2022 (259)
    • ►  Φεβρουαρίου 2022 (279)
    • ►  Ιανουαρίου 2022 (296)
  • ▼  2021 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου 2021 (274)
    • ▼  Νοεμβρίου 2021 (255)
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο τμήμα Σερρών...
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Λεωφορειακή σύνδεση μεταξύ των Σ.Σ. Άνω ...
      • Βαγόνια στο χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμακτσαλάν.
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο τμήμα Παλαιο...
      • «Ανάδειξη του Σταθμού Πελοποννήσου ως μνημείου ιστ...
      • Καραμανλής – Σε λίγες μέρες θα εγκαινιάσουμε δεκατ...
      • Ο σιδηρόδρομος Κίνας-Λάος φέρνει νέες ευκαιρίες κα...
      • ΓΕΝΕΘΛΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟ...
      • Ακόμη περιμένουν τα τρένα οι Κομοτηναίοι…
      • Φαράγγι του Βουραϊκού: Ένας περίπατος μοναδικός!
      • Να γίνονται στην ώρα τους τα δρομολόγια ΟΣΕ, ζητά ...
      • Railfreight.com: «Η Ελλάδα θα ξεκινήσει σιδηροδρομ...
      • e-ΕΦΚΑ: Διπλό ρεκόρ στην έκδοση νέων συντάξεων τον...
      • Ο Νέος Δρόμος του Μεταξιού ανθεί για την DB Cargo.
      • Αγγλία: Κορίτσια φαίνονται να κάνουν ασκήσεις πάνω...
      • Τα νέα ποσά σύνταξης και προσωπικής διαφοράς για 5...
      • Η χειμερινή καταιγίδα διακόπτει τις σιδηροδρομικές...
      • Από σήμερα κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Προαστιακό...
      • Η Κίνα βάζει (κυριολεκτικά) στα τρένα της… φτερά!
      • Ινδία: Η ψηλότερη σιδηροδρομική γέφυρα στον κόσμο...
      • Η κακοκαιρία έφερε προβλήματα και στο Μετρό – Πλημ...
      • Ταξίδι στον χρόνο με μια στάση… τρένου στο Μαρκόπο...
      • Το μεγαλύτερο τρένο στον κόσμο εκτελεί ένα από τα ...
      • Λάρισα: Μουσείο Τρένων στο Πάρκο ΟΣΕ. Βίντεο.
      • Τρένα - «Ακτινογραφία» στα ατυχήματα: Αφύλακτες δι...
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Προαστιακό ...
      • 15 από τους πιο όμορφους σιδηροδρομικούς σταθμούς ...
      • Η ΕΕ εξακολουθεί να υστερεί στην υλοποίηση μεγάλων...
      • Μετρό Θεσσαλονίκης: Ένα τεράστιο δικαστικό κουβάρι.
      • «Σιδηροδρομικοί σταθμοί της Ευρώπης» – Σειρά ντοκι...
      • Έχασε τη ζωή του 33χρονος σε σιδηροδρομικό δυστύχη...
      • Τρίκαλα: Ατύχημα με αυτοκίνητο που παραβίασε διάβα...
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο τμήμα Τιθορέ...
      • Τραμ: Νέα δρομολόγια στην επέκταση προς Πειραιά
      • Αμάξι απογειώνεται και πετά πάνω από τις γραμμές τ...
      • Κανένα τρένο από την Κίνα δεν σταματά πλέον στη Λι...
      • Περισσότερα χρήματα που επενδύονται στους δρόμους ...
      • Τουρκία: Ανδρας επιτέθηκε με μαχαίρι κατά γυναικών...
      • Καραμανλής για Μετρό Θεσσαλονίκης: Θα είναι έτοιμο...
      • Η Περιφέρεια Πελοποννήσου εκτός της λίστας των 6 σ...
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ποιες αμαξοστοιχίες δεν θα κυκλοφορήσουν...
      • Συντάξεις: Τι σηματοδοτούν δύο νέες δικαστικές απο...
      • ΟΣΕ: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔ...
      • Η Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Καστοριά – Θεσσαλονίκη ...
      • Αλλού έργα και στην Ήπειρο περιμένουμε μελέτες...
      • Έξι συλλήψεις αλλοδαπών στη δυτική Θεσσαλονίκη
      • ΚΑΠΟΤΕ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΒΙΝΤΕΟ.
      • «Ξεπαγώνει» η επέκταση του Προαστιακού προς Λαύριο...
      • Ο Δήμαρχος Πάτρας ζητά συνάντηση με τον Κώστα Καρα...
      • Δυστύχημα στον προαστιακό: Πέθανε η γυναίκα που πα...
      • Ο θρυλικός Οδοντωτός Διακοπτού - Καλάβρυτα
      • «Πρόταση για νέα σιδηροδρομική γραμμή εθνικού και ...
      • Η νέα γραμμή θα λύσει τη συμφόρηση στα σύνορα Κίνα...
      • ΕΡΓΟΣΕ: Τον Ιανουάριο ξεκινούν οι διαγωνισμοί για ...
      • Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμμετείχε με το προσωπικό της στον Αυθ...
      • Η Orion επιβεβαιώνει την πρώτη αναχώρηση τρένου υψ...
      • Γυναίκα παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία
      • Σε απερίγραπτη κακή κατάσταση ο Σ.Σ. Κιλκίς. Δείτε...
      • Η «μάχη» του μετρό στα Εξάρχεια.
      • Καραμανλής: Ξεκίνησαν τα έργα για τη Γραμμή 4 του ...
      • Μηλιές: Το κουκλίστικο χωριό του Πηλίου με το θρυλ...
      • Πόσο μειώθηκαν τα σιδηροδρομικά ταξίδια στην Ευρώπ...
      • Ερώτηση στη βουλή για την κατάσταση σιδηροδρομικής...
      • Νέο μοντέλο για τα σιδηροδρομικά έργα. Προκηρύξεις...
      • Τα πιο γραφικά ταξίδια με τρένο στη Γερμανία.
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
      • Η ιστορία των ισπανικών σιδηροδρόμων
      • Taleh Ziyadov: Το λιμάνι του Μπακού παίζει σημαντι...
      • «Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοπο...
      • ΣΤΑ.ΣΥ. : ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 1 ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ. ΕΙΚΟΝΕΣ
      • Αναδρομικά 6.400 ευρώ στις νέες συντάξεις [πίνακας]
      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΙΣΗΣ: «Η ισχύς εν τη ενώσει συνάδελφοι»
      • Παρουσίαση του βιβλίου "Η Ιστορία του Σιδηροδρόμου...
      • Συντάξεις ΕΦΚΑ-Πληρωμές ΟΠΕΚΑ - ΟΑΕΔ: Εβδομάδα πλη...
      • Κυκλοφόρησε το ημερολόγιο του 2022 από το Σύλλογο...
      • Ταξιδέψτε με το τρένο πολυτελείας των ισπανικών σι...
      • Οι πλημμύρες προκάλεσαν το κλείσιμο όλων των σιδηρ...
      • Τα όμορφα φωτισμένα τραμ του Παρισιού. Δείτε το βί...
      • Κουνέλι καλπάζει μπροστά από το τρένο
      • Με δύο νέα δρομολόγια σε λίγες μέρες το Τραμ της Α...
      • Μεγάλη επιχείρηση αντιγκράφιτι από τον Δήμο Πειραιά
      • Ευχετήριο μήνυμα, για τα γενέθλια των "Σιδηροδρομι...
      • Περιφερειάρχης – Άη Βασίλης, σημειώσατε 2!
      • Εργατικό ατύχημα: τι πρέπει να γνωρίζουν εργοδότες...
      • Κωλυσιεργεί ο ΟΣΕ για λύση στο σιδηροδρομικό πρόβλ...
      • Τα τρένα κανονικού εύρους του ΟΣΕ από το 1987 έως ...
      • Η Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή ( Καστοριά – Θεσσαλονίκ...
      • Πρόσκληση του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου σε ...
      • Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές Κίνας –...
      • Ο άγριος πόλεμος στο Θριάσιο Πεδίο.
      • ΕΡΓΟΣΕ: Υποδομή για διπλή σιδηροδρομική γραμμή Ροδ...
      • Χριστουγεννιάτικο χωριό στο Δημοτικό Πάρκο Σιδηροδ...
      • Γιατί να χρησιμοποιούμε σιδηρόδρομο;
      • «Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στα δρομολόγια της σ...
      • Η Γραμμή 4 του Μετρό μπαίνει σε τροχιά απτής υλοπο...
      • Τρίωρη στάση εργασίας σε ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ του ...
      • Ιταλία – Λεωφορείο που μετέφερε ΑμεΑ χτυπήθηκε από...
      • Καναδάς: Ολονύκτια προσπάθεια απεγκλωβισμού 150...
      • Το κόστος της κρίσης στις συγκοινωνίες: Συρμοί 35 ...
      • ΟΣΕ: Σταθμοί-“φαντάσματα” και προσωπικό που φυλλορ...
    • ►  Οκτωβρίου 2021 (230)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2021 (295)
    • ►  Αυγούστου 2021 (171)
    • ►  Ιουλίου 2021 (227)
    • ►  Ιουνίου 2021 (321)
    • ►  Μαΐου 2021 (288)
    • ►  Απριλίου 2021 (271)
    • ►  Μαρτίου 2021 (279)
    • ►  Φεβρουαρίου 2021 (313)
    • ►  Ιανουαρίου 2021 (304)
  • ►  2020 (3962)
    • ►  Δεκεμβρίου 2020 (273)
    • ►  Νοεμβρίου 2020 (222)
    • ►  Οκτωβρίου 2020 (302)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2020 (338)
    • ►  Αυγούστου 2020 (264)
    • ►  Ιουλίου 2020 (304)
    • ►  Ιουνίου 2020 (412)
    • ►  Μαΐου 2020 (335)
    • ►  Απριλίου 2020 (318)
    • ►  Μαρτίου 2020 (365)
    • ►  Φεβρουαρίου 2020 (436)
    • ►  Ιανουαρίου 2020 (393)
  • ►  2019 (4261)
    • ►  Δεκεμβρίου 2019 (412)
    • ►  Νοεμβρίου 2019 (347)
    • ►  Οκτωβρίου 2019 (207)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2019 (258)
    • ►  Αυγούστου 2019 (347)
    • ►  Ιουλίου 2019 (398)
    • ►  Ιουνίου 2019 (302)
    • ►  Μαΐου 2019 (382)
    • ►  Απριλίου 2019 (486)
    • ►  Μαρτίου 2019 (376)
    • ►  Φεβρουαρίου 2019 (346)
    • ►  Ιανουαρίου 2019 (400)
  • ►  2018 (4723)
    • ►  Δεκεμβρίου 2018 (402)
    • ►  Νοεμβρίου 2018 (408)
    • ►  Οκτωβρίου 2018 (396)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2018 (375)
    • ►  Αυγούστου 2018 (275)
    • ►  Ιουλίου 2018 (367)
    • ►  Ιουνίου 2018 (375)
    • ►  Μαΐου 2018 (428)
    • ►  Απριλίου 2018 (378)
    • ►  Μαρτίου 2018 (488)
    • ►  Φεβρουαρίου 2018 (388)
    • ►  Ιανουαρίου 2018 (443)
  • ►  2017 (4927)
    • ►  Δεκεμβρίου 2017 (418)
    • ►  Νοεμβρίου 2017 (442)
    • ►  Οκτωβρίου 2017 (424)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2017 (488)
    • ►  Αυγούστου 2017 (350)
    • ►  Ιουλίου 2017 (409)
    • ►  Ιουνίου 2017 (370)
    • ►  Μαΐου 2017 (465)
    • ►  Απριλίου 2017 (345)
    • ►  Μαρτίου 2017 (385)
    • ►  Φεβρουαρίου 2017 (356)
    • ►  Ιανουαρίου 2017 (475)
  • ►  2016 (5209)
    • ►  Δεκεμβρίου 2016 (455)
    • ►  Νοεμβρίου 2016 (377)
    • ►  Οκτωβρίου 2016 (368)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2016 (392)
    • ►  Αυγούστου 2016 (353)
    • ►  Ιουλίου 2016 (516)
    • ►  Ιουνίου 2016 (447)
    • ►  Μαΐου 2016 (488)
    • ►  Απριλίου 2016 (502)
    • ►  Μαρτίου 2016 (513)
    • ►  Φεβρουαρίου 2016 (424)
    • ►  Ιανουαρίου 2016 (374)
  • ►  2015 (4211)
    • ►  Δεκεμβρίου 2015 (407)
    • ►  Νοεμβρίου 2015 (409)
    • ►  Οκτωβρίου 2015 (406)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2015 (366)
    • ►  Αυγούστου 2015 (256)
    • ►  Ιουλίου 2015 (268)
    • ►  Ιουνίου 2015 (367)
    • ►  Μαΐου 2015 (399)
    • ►  Απριλίου 2015 (365)
    • ►  Μαρτίου 2015 (364)
    • ►  Φεβρουαρίου 2015 (325)
    • ►  Ιανουαρίου 2015 (279)
  • ►  2014 (4227)
    • ►  Δεκεμβρίου 2014 (313)
    • ►  Νοεμβρίου 2014 (422)
    • ►  Οκτωβρίου 2014 (417)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2014 (368)
    • ►  Αυγούστου 2014 (254)
    • ►  Ιουλίου 2014 (329)
    • ►  Ιουνίου 2014 (359)
    • ►  Μαΐου 2014 (356)
    • ►  Απριλίου 2014 (347)
    • ►  Μαρτίου 2014 (394)
    • ►  Φεβρουαρίου 2014 (367)
    • ►  Ιανουαρίου 2014 (301)
  • ►  2013 (3664)
    • ►  Δεκεμβρίου 2013 (380)
    • ►  Νοεμβρίου 2013 (345)
    • ►  Οκτωβρίου 2013 (324)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2013 (348)
    • ►  Αυγούστου 2013 (282)
    • ►  Ιουλίου 2013 (327)
    • ►  Ιουνίου 2013 (279)
    • ►  Μαΐου 2013 (303)
    • ►  Απριλίου 2013 (279)
    • ►  Μαρτίου 2013 (252)
    • ►  Φεβρουαρίου 2013 (252)
    • ►  Ιανουαρίου 2013 (293)
  • ►  2012 (2698)
    • ►  Δεκεμβρίου 2012 (288)
    • ►  Νοεμβρίου 2012 (330)
    • ►  Οκτωβρίου 2012 (297)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2012 (249)
    • ►  Αυγούστου 2012 (206)
    • ►  Ιουλίου 2012 (220)
    • ►  Ιουνίου 2012 (181)
    • ►  Μαΐου 2012 (148)
    • ►  Απριλίου 2012 (208)
    • ►  Μαρτίου 2012 (225)
    • ►  Φεβρουαρίου 2012 (168)
    • ►  Ιανουαρίου 2012 (178)
  • ►  2011 (1634)
    • ►  Δεκεμβρίου 2011 (181)
    • ►  Νοεμβρίου 2011 (133)
    • ►  Οκτωβρίου 2011 (135)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2011 (152)
    • ►  Αυγούστου 2011 (95)
    • ►  Ιουλίου 2011 (131)
    • ►  Ιουνίου 2011 (105)
    • ►  Μαΐου 2011 (123)
    • ►  Απριλίου 2011 (124)
    • ►  Μαρτίου 2011 (172)
    • ►  Φεβρουαρίου 2011 (107)
    • ►  Ιανουαρίου 2011 (176)
  • ►  2010 (1965)
    • ►  Δεκεμβρίου 2010 (246)
    • ►  Νοεμβρίου 2010 (129)
    • ►  Οκτωβρίου 2010 (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2010 (288)
    • ►  Αυγούστου 2010 (119)
    • ►  Ιουλίου 2010 (147)
    • ►  Ιουνίου 2010 (192)
    • ►  Μαΐου 2010 (139)
    • ►  Απριλίου 2010 (122)
    • ►  Μαρτίου 2010 (141)
    • ►  Φεβρουαρίου 2010 (94)
    • ►  Ιανουαρίου 2010 (102)
  • ►  2009 (112)
    • ►  Δεκεμβρίου 2009 (90)
    • ►  Νοεμβρίου 2009 (22)
Σιδηροδρομικά Νέα © 2009-2023. Εικόνες θέματος από hfng. Από το Blogger.