Στις 15 Αυγούστου, τρία άτομα βρέθηκαν θετικά με τον COVID-19 στο Αλασάνκου, την κινεζική πλευρά του κύριου συνοριακού περάσματος με το Καζακστάν. Τα κρούσματα μόλυνσης είναι προειδοποιητικά νέα στην Κίνα και σε ορισμένες περιπτώσεις αντιμετωπίζονται με εκτεταμένα μέτρα.
Της Huilin Shi
Η περιοχή υποβλήθηκε γρήγορα σε διαδικασίες απολύμανσης και περαιτέρω έρευνα. Ωστόσο, "Το λιμάνι Αλασάνκου εξακολουθεί να λαμβάνει και να αποστέλλει τρένα China-Europe Express και η αποτελεσματικότητα του συνοριακού σημείου δεν έχει μειωθεί προς το παρόν", είπε ο εσωτερικός. "Παρ 'όλα αυτά, η επιδημία μπορεί να αλλάξει την εμπιστοσύνη των εταιρειών εφοδιαστικής στον σιδηρόδρομο", πρόσθεσε.
Η περίπτωση της Αλασάνκου είναι διαφορετική από ό, τι συμβαίνει σήμερα στο Νίνγκμπο, λιμάνι στην ανατολική κινεζική ακτή. Οι λιμενικές αρχές του Ningbo (έκλεισαν τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων Meishan στις 11 Σεπτεμβρίου επειδή ένας 34χρονος εργαζόμενος στο λιμάνι βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό. Ο τερματικός σταθμός πρόκειται να ανοίξει ξανά την 1η Σεπτεμβρίου, αλλά προκάλεσε σημαντική καθυστέρηση της ναυτιλιακής κίνησης. Το κλείσιμο απέτρεψε την εμφάνιση κορωνοϊού στη σημαντική περιοχή, εξήγησαν οι κινεζικές αρχές.
Καμία επίδραση στην Αλασάνκου
Αυτό το κλείσιμο αυτού του είδους δεν χρειάζεται στην Αλασάνκου, σύμφωνα με άτομα εξοικειωμένα με το λιμάνι. Το China-Europe Express αποτελεί τμήμα προτεραιότητας της αλυσίδας εφοδιασμού και ως εκ τούτου λαμβάνει επιπλέον φροντίδα. Εκτός αυτού, όλες οι διαδικασίες εκτελωνισμού έχουν μεταφερθεί στο διαδίκτυο, επομένως δεν υπάρχει φυσική τελωνειακή διαδικασία στα σύνορα, η περιγραφή μπορεί να συνοψιστεί.
Ωστόσο, το συνοριακό σημείο είναι επίσης σημείο μεταφόρτωσης, καθώς υπάρχει αλλαγή μετρητή. Όμως, εξήγησαν οι εσωτερικοί, τα τρένα προς τα δυτικά συνήθως φορτώνονται στην καζακική πλευρά των συνόρων, στο Dostyk. Και, από φέτος, τα τρένα με ανατολή φορτώνονται επίσης από την πλευρά του Καζακστάν, οπότε η αποτελεσματικότητα αυτής της διαδικασίας δεν έχει επηρεαστεί. Αυτό έχει επιβεβαιωθεί στο RailFreight.cn από αρκετούς χειριστές.
Ο όγκος κίνησης της Αλασάνκου
«Φυσικά, ορισμένες εταιρείες μπορεί να επιλέξουν άλλες διαδρομές για να αποφύγουν πιθανούς κινδύνους. Αλλά το λιμάνι Αλασάνκου είναι ικανό να ξεπεράσει αυτή τη δυσκολία », είπε η πηγή. Πράγματι, ο αριθμός των τρένων Κίνας-Ευρώπης που χειριζόταν η Αλασάνκου αυξήθηκε καθ 'όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Σύμφωνα με τα πρόσφατα τελωνειακά στοιχεία, από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, το λιμάνι διέθετε συνολικά 3.561 τρένα, καταγράφοντας επτά συνεχόμενους μήνες ανάπτυξης.
Την ίδια περίοδο, τα σύνορα Αλασάνκου αντιπροσώπευαν το 33,1 % της συνολικής σιδηροδρομικής εμπορευματικής κίνησης Κίνας - Ευρώπης. Αυτή είναι μια μικρή μείωση σε σύγκριση με το μερίδιο που είχε το 2020 συνολικά, όταν αντιπροσώπευε το 33,9 τοις εκατό αυτής της κίνησης. Το πρώτο εξάμηνο του 2021, το Khorgos ανέλαβε το προβάδισμα, με το 33,4 % της επισκεψιμότητας. Αν και η διαφορά είναι μικρή, αυτή είναι μια αξιοσημείωτη αλλαγή, καθώς η Αλασάνκου ήταν παραδοσιακά το κυρίαρχο συνοριακό σημείο.Στατιστικά στοιχεία των σιδηροδρομικών λιμένων
Συμφόρηση
Παρόλο που η αποτελεσματικότητα του εκτελωνισμού του Alashankou έχει βελτιωθεί με την πάροδο των ετών, ο αυξανόμενος όγκος της κυκλοφορίας της Ευρασίας και πρόσθετα μέτρα πρόληψης έχουν προκαλέσει συμφόρηση στο συνοριακό σημείο, γεγονός που οδήγησε πολλούς φορείς να αναζητήσουν εναλλακτικές διαβάσεις ή διαδρομές στα σύνορα. Προκειμένου να μειωθεί η συμφόρηση, ο σιδηρόδρομος της Κίνας δίνει τακτικά προτεραιότητα στα τρένα Κίνας-Ευρώπης. Για παράδειγμα, από τις 16 Αυγούστου έως τις 31 Αυγούστου, μόνο τα τρένα Κίνας-Ευρώπης μπορούν να περάσουν τα σύνορα, κάθε άλλη κυκλοφορία εκτρέπεται ή σταματά.
Για το Καζακστάν, η συμφόρηση στο συνοριακό σημείο είχε τεράστιες απώλειες. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα φορτία που μεταφέρονται με ανοιχτά βαγόνια, καθώς έχει προτεραιότητα τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων. Σύμφωνα με την Πλατφόρμα Επενδύσεων Επιχειρήσεων του Καζακστάν, τους τελευταίους οκτώ μήνες, οι ιδιοκτήτες ανοικτών βαγονιών έχασαν περισσότερα από 13,12 εκατομμύρια ευρώ. Καθώς το Καζακστάν αντιμετωπίζει σοβαρή έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων, δεν είναι σε θέση να αλλάξει μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων για τη μείωση της συμφόρησης και καθυστερήσεις.
https://www.railfreight.com/railfreight/2021/08/17/postive-cases-of-covid-19-in-alashankou-trains-still-running/
sidirodromikanea