Τι περιλαμβάνει το κατασκευαστικό έργο σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ
Πιο συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
·
Την αποξήλωση των δύο ανεξάρτητων κλάδων της
υφιστάμενης γέφυρας και των βάθρων τους σε δύο φάσεις
·
Τα τεχνικά έργα βελτίωσης του εδάφους θεμελίωσης και
απαραίτητων αντιστηρίξεων, για αποτροπή ρευστοποίησης των εδαφών κατά
την διάρκεια των εκσκαφών θεμελίων, εκτροπών κοίτης κ.λπ.
·
Τα τεχνικά έργα της κατασκευής των δύο (2) νέων γεφυρών εκ’
σκυροδέματος, για κάθε μία από τις γραμμές Ανόδου και Καθόδου, συνολικού
μήκους : 175,50 + 175,50 = 351,00μ.
·
Το σιδηροδρομικό αντικείμενο της στρώσης σιδηροδρομικής γραμμής, επί των
νέων σιδηροδρομικών γεφυρών, συνολικού μήκους 700μ., όπου πέραν του μήκους των
δύο γεφυρών περιλαμβάνονται τα μεταβατικά τμήματα αυτών.
·
Τα υδραυλικά έργα διαμόρφωσης της κοίτης του ποταμού Γαλλικού, όπως επίσης
τα υδραυλικά έργα εκτροπής της κοίτης, σε όλο το εύρος κατάληψης των έργων
κατασκευής των σιδηροδρομικών γεφυρών και ιδιαίτερα στις θέσεις των θεμελίων
αυτών.
·
Τα έργα αποξήλωσης του υφιστάμενου δικτύου της ηλεκτροκίνησης, στο μήκος
των υφιστάμενων ζωνών του δικτύου.
·
Τα έργα εγκατάστασης του νέου δικτύου της ηλεκτροκίνησης, στις αντίστοιχες
ζώνες του δικτύου, επί των σιδηροδρομικών γραμμών Ανόδου και Καθόδου.
·
Τα έργα αποξήλωσης των εγκαταστάσεων του GSMR και του ETCS (φορείς, καλώδια
κλπ), την προσωρινή ανάρτησή τους κατά την φάση της κατασκευής και την επανεγκατάστασή
τους στις νέες θέσεις.
·
Τις απαιτούμενες σιδηροδρομικές εργασίες διατήρησης της λειτουργίας
της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής (στον μονό κλάδο κατά την φάση των
εργασιών κατασκευής – Άνοδος ή Κάθοδος) έτσι ώστε να διατηρείται η ηλεκτροκινούμενη
σιδηροδρομική κυκλοφορία σε όλες τις φάσεις κατασκευής του έργου, στην
γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας.
·
Τις απαιτούμενες εργασίες για την προσαρμογή του εξοπλισμού σηματοδότησης,
που βρίσκεται στην επηρεαζόμενη από τις κατασκευαστικές εργασίες περιοχή,
με την εξασφάλιση συνεχούς λειτουργίας του τηλεπικοινωνιακού δικτύου του
Ο.Σ.Ε., του συστήματος σηματοδότησης Σ.Σ. Σίνδου, του τμήματος αποκλεισμού
Σίνδου και ΤΧ1 καθώς και της τηλεδιοίκησης Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, ούτως ώστε
οι σταθμοί Σίνδου και ΤΧ1 να μπορούν να χαράσσουν διαδρομές προς αλλήλους και
να ανοίγουν τα φωτοσήματα εξόδου κατά την διάρκεια κατασκευής.
Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea
Στις 14
Ιουλίου 2013 γράφαμε με τίτλο
"Σιδηροδρομική γέφυρα Γαλλικού. Περιμένει ακόμη την ανακατασκευή της"
Πατήστε εδώ
http://sidirodromikanea.blogspot.com/2013/07/blog-post_2891.html