αφορμή της παρούσας επιστολής μου ήταν το άρθρο το οποίο δημοσιεύσατε με τίτλο: "Λάρισα: Απίστευτος συνωστισμός σε δρομολόγιο του προαστιακού σιδηροδρόμου" (https://sidirodromikanea.blogspot.com/2021/06/blog-post_68.html)
Από καιρού όχι μόνο εγώ αλλά και πολλοί φορείς έχουν επισημάνει την επιβεβλημένη αναγκαιότητα της επανάχρησης της σιδηροδρομικής γραμμής Νέοι Πόροι - Πλαταμώνας και την όσο το δυνατόν ταχύτερη δρομολόγηση συρμών εκεί προερχομένων από τη δυτική Θεσσαλία, οι οποίοι φυσικά θα εξυπηρετούν και την πόλη της Λάρισας για τα θερινά λουτρά των Θεσσαλών και Λαρισαίων. Πριν όμως αλέκτωρ λαλήσει, ο κύριος Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ έσπευσε και με μια μονομερή, μάλλον αυθαίρετη, απόφαση προέβη στον αποχαρακτηρισμό της εν λόγω σιδ/κής γραμμής, αν και η σιδηροδρομική αυτή γραμμή αποτελεί σημείο μοναδικού κάλλους και de facto αποτελεί μνημείο του σύγχρονου τοπικού και ευρύτερου πολιτισμού αρρήκτως δεμένο με το φυσικό τοπίο της περιοχής.
Όχι μόνο όλοι εμείς που αγαπάμε τον σιδηρόδρομο αλλά κυρίως τα ίδια τα γεγονότα μαρτυρούν αδιάψευστα το παντελώς λανθασμένο της εν λόγω επιλογής. Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά να επανορθώσουν.
Δεν είναι τρομερά αντιφατικό να δρομολογούνται συρμοί με στόχο "10% πληρότητα σε επιβάτες για να δικαιολογούν την επιδότηση των "άγονων" γραμμών" και να μη δρομολογούνται συρμοί εκεί που φανερά υπάρχει κατά κοινή ομολογία τεράστια επιβατική ζήτηση; Συμβαίνει πουθενά αλλού αυτό στον κόσμο; Να ζητούν οι επιβάτες δρομολόγηση συρμών και η εταιρία να τους δρομολογεί εκεί που δεν υπάρχει;
Με εκτίμηση,
Σ. Βενέτης
sidirodromikanea