Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021

Hellenic Train: Το νέο όνομα και σήμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

©sirirodromeas/youtube

Τέσσερα σχεδόν χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έτοιμη να γυρίσει σελίδα. Η εταιρεία, θυγατρική πλέον της ιταλικής Ferrovie dello Stato Italiane, ετοιμάζεται να δρομολογήσει τα «Ασημένια Βέλη» στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αλλάζοντας παράλληλα όνομα και λογότυπο.

Και το όνομα αυτής, Hellenic Train!

16 χρόνια κράτησε η ονομασία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ», από την ίδρυση της εταιρείας ως θυγατρικής του ΟΣΕ το 2005, μέχρι και σήμερα. Πλέον, είναι καιρός να «αποκοπεί» επισήμως και ο τελευταίος δεσμός με τον κρατικό ΟΣΕ και η εταιρεία να περάσει στην επόμενη μέρα.

Ήδη ετοιμάζεται η παρουσίαση της νέας ονομασίας, ενώ πριν λίγες μέρες ένας από τους νέους συρμούς ETR 470, το γνωστό «Ασημένιο Βέλος» ταξίδεψε μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης για τους σκοπούς γυρίσματος του σχετικού τηλεοπτικού σποτ. Μαζί και μία αυτοκινητάματα AEG 520 του ΟΣΕ από τη βόρεια Ελλάδα, που συμβολίζει μάλλον την μέχρι σήμερα εποχή του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Τα γυρίσματα, σε διάφορα σημεία του δικτύου, παρακολούθησε από κοντά και η ομάδα του καλού σιδηροδρομικού καναλιού «sidirodromeas» από όπου και οι εικόνες αυτού του άρθρου.

Hellenic Train λοιπόν. Το νέο όνομα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αμιγώς ελληνικό (αλλά στα Αγγλικά, αφού είναι μέλος ενός διεθνούς ομίλου). Ελληνικό και το χρώμα του, μπλε, με μία όμως κόκκινη πινελιά, που παραπέμπει στην ιταλική αδελφή εταιρεία, Trenitalia. Το κόκκινο εξάλλου δεσπόζει και πάνω στο «Ασημένιο Βέλος» το οποίο φέρει και το λογότυπο της Trenitalia. ©sidirodromeas/youtube

Όσον αφορά το λογότυπο της Hellenic Train, είναι ένα T μέσα σε κύκλο, που θα μπορούσε να πει κανείς ότι θυμίζει την κληρονομιά της εταιρείας, αφού διαθέτει τις καμπύλες του σημερινού σήματος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και του ΟΣΕ), ενώ είναι παραλλαγή του σήματος που χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια πάνω στα εισιτήρια του Προαστιακού.


Αυτό που απομένει πλέον είναι να ανακοινωθεί η ημερομηνία έναρξης των νέων δρομολογίων (τα οποία θα ξεκινούσαν στις 25 Μαρτίου αλλά καθυστέρησαν λόγω των μέτρων της πανδημίας) αλλά και η επίσημη παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Από εκεί και πέρα, το ζητούμενο θα εξακολουθεί να είναι αν η εταιρεία θα καταφέρει να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων στο σιδηρόδρομο.

Πηγή: athenstransport.com, sidirodromeas/youtube


sidirodromikanea