Μία ακόμα ηχηρή παρέμβαση πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία δεν δρομολογεί απαραίτητο αριθμό δρομολογίων στον άξονα Κιάτου Αιγίου.
Ακόμη, το Ινστιτούτο Καταναλωτών επισημαίνει τη σπατάλη για την δημιουργία της κανονικής γραμμής Κιάτου Αιγίου και την ταλαιπωρία που υφίστανται οι επιβάτες.
Δείτε το δελτίο τύπου:
Μετά από συνεχείς καταγγελίες και δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με τα δρομολόγια που δεν εκτελούνται μεταξύ Κιάτου -Αιγίου, παρεμβήκαμε προς
υπουργό μεταφορών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΟΣΕ
Και τους ζητήσαμε :
Τα δρομολόγια Κιάτου -Αιγίου θα πρέπει να έχουν πλήρη ανταπόκριση με τα αντίστοιχα δρομολόγια Κιάτο Αθηνών και όχι να είναι μόνο τρία την ημέρα προς κάθε κατεύθυνση.
Η διατήρηση ελάχιστου αριθμού δρομολογίων (3 ημερησίως) μεταξύ Κιάτου -Αιγίου δεν αποτελεί παρά κοροϊδία, τόσο προς τους καταναλωτές που θέλουν κανονική σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ των δύο πόλεων, όσο και προς την Ευρωπαϊκή Ένωση που έχει δώσει ένα πολύ μεγάλο ποσό για την δημιουργία της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής.
Ξέχωρα από το γεγονός ότι για την γραμμή αυτή σπαταλήθηκαν τεράστια ποσά ενώ με το ήμισυ των ποσών αυτών θα μπορούσε να είχε αναβαθμιστεί η μετρική γραμμή ΣΠΑΠ που θα εκτελούσε τόσο υπεραστικά όσο και τοπικά σιδηροδρομικά δρομολόγια, δεν μπορεί να γίνει ανεκτή η πολιτική της ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν εφαρμόζει πολιτική ανάπτυξης του σιδηροδρόμου όπως όφειλε.
Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας είναι στο πλευρό των Καταναλωτών επιβατών που ταλαιπωρούνται από την πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν πρόκειται να επιτρέψει τον περαιτέρω εμπαιγμό των Καταναλωτών επιβατών και μάλιστα εν μέσω του έτους σιδηροδρόμου όπως χαρακτήρισε το 2021 η ΕΕ.
eidisoules.gr
sidirodromikanea