Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2021

Τα εμπορευματικά τρένα Κίνας-Ευρώπης στηρίζουν τις οικονομίες εν μέσω πανδημίας.

- Μια ασημένια επένδυση που έφερε τα εμπορευματικά τρένα Κίνας-Ευρώπης ενίσχυσε τις εύθραυστες αλυσίδες εφοδιασμού σε χώρες της Ευρασίας και έσωσε επιχειρήσεις τόσο στην Κίνα όσο και στην Ευρώπη.

- Αν και οι τιμές του είναι λίγο υψηλότερες από τις θαλάσσιες μεταφορές, η υπηρεσία τρένων που παρέχεται από την China Railway Express έχει το πλεονέκτημα ενός σχετικά σταθερού χρονοδιαγράμματος, το οποίο διαρκεί μόλις 12 ημέρες για να φτάσει στην Ευρώπη από την Κίνα, εξαρτάται από συγκεκριμένες αναχωρήσεις και προορισμούς.

- Συγκεκριμένα, σωστικά ιατρικά εφόδια και πρώτες ύλες μεταφέρθηκαν επίσης στην Ευρώπη με εμπορευματικά τρένα, όταν χώρες κατά μήκος της διαδρομής συνέργιζαν τις προσπάθειες για την καταπολέμηση του κοροναϊού.

- Από το πρώτο φορτηγό τρένο Κίνας-Ευρώπης που αναχώρησε από το Τσονγκκίνγκ τον Μάρτιο του 2011, η υπηρεσία έχει φτάσει σε περισσότερες από 160 πόλεις σε 22 ευρωπαϊκές χώρες.

ΒΕΡΟΛΙΝΟ, 24 Ιουνίου (Xinhua) - Αν και το ξέσπασμα του COVID-19 επηρέασε την οικονομία στο σύνολό της, ορισμένοι τομείς, όπως οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικών, έχουν εντοπίσει εξειδικευμένες θέσεις με αυξημένες απαιτήσεις για φορητούς υπολογιστές και άλλα gadget στο σπίτι.

Ο Λου Χονγκ, ένας τοπικός διευθυντής του κατασκευαστή φορητών υπολογιστών ASUS στο Δήμο Chongqing της νοτιοδυτικής Κίνας, βρήκε μια τέτοια θέση και είδε μια επιχειρηματική άνθηση το 2020. Ωστόσο, πριν από πολύ καιρό, έλλειψη ναυτιλιακών εμπορευμάτων, αυξήσεις τιμών και απρόβλεπτος χρόνος αποστολής τον ώθησαν στα πρόθυρα παραβίασης συμβάσεων.

Μια ασημένια επένδυση που φέρουν τα εμπορευματικά τρένα Κίνας-Ευρώπης ενίσχυσε τις εύθραυστες αλυσίδες εφοδιασμού σε χώρες της Ευρασίας και έσωσε επιχειρήσεις τόσο στην Κίνα όσο και στην Ευρώπη.

ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ

Η εταιρεία Lu προσέλαβε πέρυσι περίπου 1.000 κοντέινερ για να παραδώσει υπολογιστές μέσω υπηρεσιών εμπορευματικών τρένων Κίνας-Ευρώπης σε ολόκληρη την ήπειρο της Ευρασίας.

Αν και οι τιμές του είναι λίγο υψηλότερες από τις θαλάσσιες μεταφορές, η υπηρεσία τρένων που παρέχεται από την China Railway Express (CRE) έχει το πλεονέκτημα ενός σχετικά σταθερού χρονοδιαγράμματος, το οποίο διαρκεί μόλις 12 ημέρες για να φτάσει στην Ευρώπη από την Κίνα εξαρτάται από συγκεκριμένες αναχωρήσεις και προορισμούς .
Ένα εμπορευματικό τρένο Κίνα-Ευρώπης με προορισμό το Ντούισμπουργκ της Γερμανίας προετοιμάζεται για αναχώρηση στο σταθμό Tuanjiecun στο νοτιοδυτικό τμήμα της Κίνας Chongqing, 1 Ιανουαρίου 2021. (Xinhua / Tang Yi)

"Λόγω των πανδημικών μέτρων περιορισμού, υπάρχουν πολλές διακοπές της θαλάσσιας μεταφοράς ... Τώρα είναι πολύ δύσκολο να πάρεις αρκετά εμπορευματοκιβώτια και οι τιμές ανεβαίνουν στα ύψη", δήλωσε ο Λου.

Το προηγούμενο έτος ήταν δύσκολο για πολλούς επιχειρηματίες όπως η Lu, καθώς οι μεταβλητές μεταφορές αεροπορικών και ωκεανών είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των τιμών αποστολής.

Ομοίως, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Changan Ford Automobile στράφηκε επίσης στη διαδρομή του τρένου, αν και σε αντίστροφη κατεύθυνση, για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα εφοδιασμού που προκλήθηκαν από την πανδημία.

Με το ξέσπασμα του COVID-19, η γραμμή συναρμολόγησης της Changan σχεδόν ανακόπηκε, λόγω της καθυστέρησης και της διακοπής της αποστολής προμηθειών αυτοκινήτων από την Ισπανία.

Η εταιρεία αναδρομολόγησε επειγόντως τη μεταφορά προμηθειών με φορτηγά τρένα που περνούσαν από τη Γερμανία της πόλης Ντούισμπουργκ, η οποία χρειάστηκε περίπου 20 ημέρες για να φτάσει στο Τσονγκκίνγκ, δήλωσε ο Ζουάνγκ Τσανγκμπό, επιμελητής logistics της Changan Ford Automobile, προσθέτοντας: "Εξοικονομήθηκε περίπου 50 ημέρες σε σύγκριση με τις θαλάσσιες μεταφορές. "

ΑΝΤΙ ΠΑΝΔΗΜΙΚΟ "ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΑΣΑΖ"

Η κυκλοφορία μέσω της CRE αυξήθηκε κατά 75% από έτος σε έτος σε 3.398 αμαξοστοιχίες τον Ιανουάριο-Μάρτιο, μετά την κορυφή του ετήσιου ρεκόρ το 2020 με 12.406 αμαξοστοιχίες, σύμφωνα με την China State Railway Group.

Εκτός από τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων, τα ρούχα, τα παιχνίδια και τα ηλεκτρονικά είδη, ορισμένοι αερομεταφορείς από την Κίνα προς την Ευρώπη μεταφέρονται επίσης σε τρένα CRE που αναχωρούν από κινεζικές πόλεις, συμπεριλαμβανομένων των Chongqing, Yiwu και Guangzhou.

Συγκεκριμένα, σωστικά ιατρικά εφόδια και πρώτες ύλες μεταφέρθηκαν επίσης στην Ευρώπη με εμπορευματικά τρένα, όταν χώρες κατά μήκος της διαδρομής συνέργιζαν προσπάθειες για την καταπολέμηση του κοροναϊού.

Εκπρόσωποι ποζάρουν για μια φωτογραφία μετά την άφιξη ενός φορτηγού τρένου Κίνας-Ευρώπης φορτωμένου με ιατρικό υλικό στο Παρίσι, Γαλλία, στις 23 Ιουνίου 2020. (Xinhua / Xu Yongchun)

Τα επίσημα στοιχεία έδειξαν ότι περίπου 94.000 τόνοι προμηθειών κατά της πανδημίας στάλθηκαν μέσω της διαδρομής, με ειδικά τρένα που μεταφέρουν χειρουργικές μάσκες, ιατρικά γάντια, υδατοδιαλυτές σακούλες, διανομείς gel χωρίς επαφή και άλλες προμήθειες στο Malaszewicze της Πολωνίας, στο Duisburg της Γερμανίας, στη Μαδρίτη της Ισπανίας και στη Γαλλία Παρίσι.

Ο Volker Tschapke, επίτιμος πρόεδρος της Γερμανίας της Πρωσικής Εταιρείας, χαρακτήρισε τη σιδηροδρομική διαδρομή ως αντι-πανδημία «Πράσινο πέρασμα», σημειώνοντας ότι «η Ευρώπη αντιμετώπιζε απεγνωσμένα το πρώτο κύμα COVID αν θυμάστε. (Ιατρικές) ελλείψεις παρατηρήθηκαν παντού. οι διαδρομές ήταν ζωτικής σημασίας και σώζουν ζωές. "

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που κυκλοφόρησαν την Κυριακή, η υπηρεσία εμπορευματικής αμαξοστοιχίας Κίνας-Ευρώπης έχει καταγράψει περισσότερα από 40.000 ταξίδια, με τα μεταφερόμενα αγαθά να ξεπερνούν τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Από το πρώτο φορτηγό τρένο Κίνα-Ευρώπης που αναχώρησε από το Τσονγκκίνγκ τον Μάρτιο του 2011, η υπηρεσία έχει φτάσει σε περισσότερες από 160 πόλεις σε 22 ευρωπαϊκές χώρες.

Ένα εμπορευματικό τρένο Κίνας-Ευρώπης που μεταφέρει αντι-επιδημία ετοιμάζεται να κατευθυνθεί προς Βελιγράδι, Σερβία, στο Γουχάν, στην επαρχία Χουμπέι της κεντρικής Κίνας, στις 9 Μαΐου 2020. (Xinhua / Xiao Yijiu)

Χώρες κατά μήκος του διεθνούς εμπορευματικού δρόμου έχουν δείξει αυξανόμενα ενδιαφέροντα σε συνεργασία για την αναβάθμιση των αλυσίδων εφοδιαστικής για την επιτάχυνση της μετα-πανδημικής ανάκαμψης.

Ο Φινλανδός Υπουργός Αναπτυξιακής Συνεργασίας και Εξωτερικού Εμπορίου Ville Skinnari είπε ότι οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές - με πολύ χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα - έχουν ένα σαφές πλεονέκτημα αειφορίας σε σύγκριση με άλλα μέσα μεταφοράς.

"Για τις εταιρείες, είναι σημαντικό να είναι σε θέση να διαφοροποιήσουν τις εφοδιαστικές αλυσίδες τους, να προσθέσουν αξία με ταχύτητα και να έχουν εναλλακτικά μέσα μεταφοράς. Ειδικά μετά την πανδημία COVID-19, ο κίνδυνος της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι σίγουρα κάτι που πολλές εταιρείες γνωρίζουν περισσότερο , "είπε ο Σκιννάρι.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, μια θυγατρική του Πολωνικού Κρατικού Σιδηρόδρομου (PKP), σε μια προσπάθεια επέκτασης των συγκοινωνιακών της συνδέσεων, ξεκίνησε ένα πρόγραμμα που συνδέει το Wroclaw, μια μεγάλη πόλη στη νοτιοδυτική Πολωνία, μέσω του Malaszewicze, της πύλης σιδηροδρομικής σύνδεσης στην Πολωνία και την Ευρώπη με πολλές κινεζικές πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Τσονγκκίνγκ.


Η αεροφωτογραφία δείχνει ένα εμπορευματικό τρένο Κίνα-Ευρώπης με προορισμό το Ντούισμπουργκ της Γερμανίας που αναχωρεί από το σταθμό Tuanjiecun στο νοτιοδυτικό τμήμα της Κίνας Chongqing, 1 Ιανουαρίου 2021. (Xinhua / Tang Yi)

Ο Ivan Ruzbacky, πρόεδρος της PKP Cargo Connect, δήλωσε ότι η νέα σύνδεση μεταξύ Wroclaw και κινεζικών πόλεων είναι ένα περαιτέρω βήμα για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Belt and Road.

Το έργο προσφέρει «μια μοναδική ευκαιρία να ταιριάξει στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού», είπε, προσθέτοντας, «Αυτό με τη σειρά του μεταφράζεται σε μια θετική αντίληψη από τους διεθνείς πελάτες και σχετικές ευκαιρίες ανάπτυξης και επέκτασης». (Δημοσιογράφοι βίντεο: Zhang Haizhou, Zhao Xiaoshuai, Zhang Zhang και Li Xiaopeng · συντάκτης βίντεο: Liu Xiaorui) ■

http://www.xinhuanet.com/english/2021-06/24/c_1310026070.htm


Επιμέλεια: Χρήσος Γιαννακίδης
sidirodromikanea