«Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου» δήλωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Μετά τη βροχή καταγγελιών που δέχτηκε η Διοίκηση του ΕΦΚΑ από αγανακτισμένους πολίτες ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης αποφάσισε να επιληφθεί της υπόθεσης.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός ανακοίνωσε την έναρξη πειθαρχικού ελέγχου για 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με το imerisia.gr, διαπιστώθηκε ότι σε αρκετά υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ τα ραντεβού κατόπιν ηλεκτρονικού αιτήματος φαίνονταν στο σύστημα να είναι... κλεισμένα για διάστημα τουλάχιστον δυο μηνών, με αποτέλεσμα ο πολίτης να αδυνατεί να εξυπηρετηθεί άμεσα για ζητήματα που επείγουν (όπως η έκδοση ΑΜΚΑ για τους αλλοδαπούς ή αιτήματα για παροχή επιδομάτων).
Από το Γραφείο Τύπου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Πειθαρχικό έλεγχο για δέκα περιπτώσεις «Οδύσσειας» ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e mail και επιστολές, κ.α. ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης.
Σε δήλωσή του ο κ. Χατζηδάκης επεσήμανε συγκεκριμένα τα εξής:
«Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δε μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ.
Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δε γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους.
Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».
Επισυνάπτονται οι καταγγελίες των πολιτών που παραπέμπονται για πειθαρχικό έλεγχο.
ethnos.gr
sidirodromikanea