Ο ΟΣΕ είναι ίσως η πρώτη φορά που δείχνει με θέρμη να θέλει μια λύση για το σιδηροδρομικό δίκτυο που διασχίζει την Λάρισα. Προς τούτο έχει στείλει τις προμελέτες που έχει εκπονήσει πριν από χρόνια, στις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Λαρισαίων ώστε εκεί να αποτυπωθούν οι τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν στην σημερινή υφιστάμενη κατάσταση.
Ο δίαυλος μεταξύ των δύο πλευρών παραμένει ανοιχτός καθώς ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης επικοινώνησε πριν από μια εβδομάδα με τον Αναπληρωτή διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Αθανάσιο Κοτταρά. Υπενθυμίζουμε ότι σε προηγούμενο ρεπορτάζ της LarissaPress αναφέραμε ότι ο δήμος Λαρισαίων εξετάζοντας τις τεχνικές λεπτομέρειες διαπίστωσε ότι είναι πολλά τα χρήματα που θα πρέπει να πληρωθούν σε αποζημιώσεις, ώστε να γίνουν υπόγειες διαβάσεις σε Βόλου, Καραγάτση και Αγιάς. Αυτή και η συνθήκη μαζί με κάποια άλλα ζητήματα, θεωρεί πως είναι μάλλον απαγορευτική αυτή την λύση.
Ο κ. Κοτταράς μίλησε στη LarissaPress για το που βρίσκεται σήμερα το θέμα. «Εμείς περιμένουμε ένα έγγραφο – απάντηση από τον δήμο που θα έχει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες που θα επικαιροποιούν τις προμελέτες που είχαμε κάνει καθώς πιθανότατα τα πράγματα σε αυτά σημεία να έχουν αλλάξει μετά από τόσα χρόνια. Είναι δεδομένο ότι θέλουμε μια εφικτή και υλοποιήσιμη λύση. Θα δούμε τα στοιχεία που θα μας δώσει ο δήμος μέσω της απάντησής του, για να αποφασίσουμε», ανέφερε.
Τι λέει για την… άλλη λύση
Θέσαμε στον κ. Κοτταρά και το θέμα της άλλης λύσης, καθώς ως πιο εφικτή ο δήμος «βλέπει» την παράκαμψη. «Αν δεν είναι εφικτές οι λύσεις που προτείνουν οι μελέτες μετά τα επικαιροποιημένα στοιχεία από το δήμο, τότε ενδεχομένως να δούμε την πιθανότητα άλλης λύσης- η οποία όπως σας είπα – θα πρέπει να είναι εφικτή και υλοποιήσιμη. Όμως εκεί θα χρειαστεί η παρέμβαση του υπουργείου για να λυθεί. Θα είναι μεγάλα τα κόστη», σημειώνει ο κ. Κοτταράς.
Γιατί αυτή μπορεί να είναι η κατάλληλη ώρα για συνολική λύση;
Οι άνθρωποι του ΟΣΕ παραδέχονται ότι η μεγαλύτερη καθυστέρηση στο δρομολόγιο από την Αθήνα προς την Θεσσαλονίκη σημειώνεται όταν η αμαξοστοιχία διέρχεται από την Λάρισα. Μάλιστα πλέον με το νέο γρήγορο τρένο θέλει να κάνει το δρομολόγιο σε κάτι περισσότερο από τρεις ώρες. Όμως για να συμβεί αυτό θα πρέπει να γλιτώσει τις όποιες καθυστερήσεις.
Στον Οργανισμό ακόμη και τα υψηλόβαθμα στελέχη γνωρίζουν αυτή την νέα κατάσταση και είναι δεδομένο ότι θέλουν για τον ΟΣΕ μια συνολική λύση στη Λάρισα, η οποία όμως να μπορεί να γίνει πράξη ώστε να περάσει σε εποχή υψηλών ταχυτήτων και γρήγορων μετακινήσεων.
larissapress.gr
sidirodromikanea