Το επόμενο έτος θα είναι η αφετηρία για τη χρήση μεγαλύτερων τρένων στις γραμμές Transalpine της Hupac. Ένα τυπικό μήκος τρένου 690 μέτρων μέσω Luino στην Ιταλία και 625 μέτρων μέσω Chiasso στην Ελβετία θα είναι το σημείο αναφοράς της εταιρείας για το 2022. Η εξέλιξη έρχεται ως απάντηση στη μείωση των επιδοτήσεων από την ελβετική κυβέρνηση. «Μόνο με τα μεγαλύτερα και βαρύτερα τρένα θα μπορέσουμε να απορροφήσουμε την επερχόμενη σημαντική μείωση της χρηματοδότησης. Κάθε μετρητής μετράει », δήλωσε ο Michail Stahlhut, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Hupac.
Γράφει ο Νίκος Παπατόλιος
Η χρήση μακρύτερων τρένων μεταξύ Ιταλίας-Ελβετίας και ολόκληρου του διαδρόμου Ρήνου-Άλπεων έχει εξεταστεί προηγουμένως από τη διατροπική εταιρεία . Σύμφωνα με τον Hupac, είναι κρίσιμοι όσον αφορά την επίτευξη των στόχων της στροφής σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η ελβετική υποδομή είναι κατάλληλη για τη χρήση τους, όπως και οι βασικές σήραγγες Gotthard και Ceneri που έχουν σχεδιαστεί για να χειρίζονται τρένα μήκους 740 μέτρων.
Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει η ανάγκη συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών χωρών, ώστε όλες οι υποδομές σε όλη τη διαδρομή Ρήνος-Άλπεις να είναι συμβατές με τρένα μεγαλύτερης διάρκειας. Υπάρχουν ακόμη κενά που πρέπει να καλυφθούν για να επιτρέπεται η απρόσκοπτη κυκλοφορία αμαξοστοιχιών μέσω του διαδρόμου. Κατά συνέπεια, η πρωτοβουλία της Hupac είναι επίσης μια καλή δοκιμασία για να ελεγχθεί εάν τέτοιες υπηρεσίες θα αντιμετωπίσουν ουσιαστικά προβλήματα.
Το 2021 φαίνεται θετικό
Ο συνεχιζόμενος αντίκτυπος του Covid-19 και η αυξανόμενη ζήτηση για διατροπικές μεταφορές οδήγησαν σε αύξηση 10% της κυκλοφορίας της Hupac το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μέχρι το τέλος του έτους, η εταιρεία αναμένει μια μονοψήφια συνολική αύξηση της κίνησης. Τα κύρια σημεία εστίασης για το τρέχον έτος θα είναι η ανάπτυξη των υπηρεσιών διαμετακόμισης των Ελβετικών Άλπεων.
Όσον αφορά την επέκταση του δικτύου της, η εταιρεία έχει ήδη μοιραστεί ενδιαφέροντες στόχους σχετικά με νέους προορισμούς και επιπλέον δρομολόγια σε υπάρχοντες. Το Pordenone στη βορειοανατολική Ιταλία θα είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία με τις απευθείας συνδέσεις του με το Ρότερνταμ. Επιπλέον, η Singen στη Γερμανία θα προσελκύσει επίσης μεγάλη προσοχή με τους νέους συνδέσμους της με το Μόναχο. Ταυτόχρονα, το Zeebrugge στο Βέλγιο θα γίνει κόμβος κυκλοφορίας μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιταλίας, της Πολωνίας και της Ισπανίας.
railfreight.com/intermodal/2021/05/25/hupac-standardises-longer-transalpine-trains-in-2022/
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea