Το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο του 2022 αναμένεται να τεθούν σε εμπορική λειτουργία τα πρώτα επιβατικά τραίνα υδρογόνου στη Γερμανία, σηματοδοτώντας την είσοδο της Ευρώπης σε τεχνολογίες καθαρών καυσίμων, όπως ανακοίνωσε η Alstom.
Τα πρώτα 14 επιβατικά τρένα «Coradia iLint» της εταιρείας θα προσφέρουν μια τοπική γραμμή διαδρομών σε περιοχές έξω από το Αμβούργο.
Όπως σημειώνει το Bloomerg, η Alstom έχει προτείνει εδώ και πάνω από πέντε χρόνια τη χρήση τρένων καθαρών καυσίμων ως εναλλακτική λύση στα ντιζελοκίνητα τρένα.
Η Alstom έχει ήδη δεχθεί παραγγελία για 12 τραίνα διπλής λειτουργίας (ηλεκτροκινητήρες και υδρογόνο) από την γαλλική SNCF Voyageurs, ενώ έχει ήδη στα σκαριά ανάλογες συμφωνίες στην Ιταλία και αλλού.
Η αγορά των τραίνων υδρογόνου στην Ευρώπη αναμένεται να αναπτυχθεί ραγδαία τα επόμεν χρόνια, με κάποιες εκτιμήσεις, όπως αναφέρει το Bloomberg, να προβλέπουν ότι η αξία της συγκεκριμένης αγοράς θα διαμορφωθεί μεταξύ 24 και 48 δισ. δολαρίων μέχρι τα μέσα του αιώνα, ως συνέπεια της αναμενόμενης αυστηροποίησης των ευρωπαϊκών κανονισμών για τις εκπομπές αερίων.
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της Alstom, Dr. Henry-Pupart Lafargue, η Ευρώπη θα είναι σίγουρα η βασική αγορά, δεδομένου ότι χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο διαθέτουν μεγάλο στόλο ντιζελοκίνητων τραίνων.
Η Alstom εκτιμά ότι περισσότερα από 5.000 επιβατικά ντιζελοκίνητα τραίνα που κινούνται στις ράγες των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων θα πρέπει να αντικατασταθούν έως το 2035.
energypress.gr
sidirodromikanea