Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Ασία-Ευρώπη περισσότερα τρένα διαθέσιμα σε ζήτηση σιδηροδρομικών υπηρεσιών.

Η MSC ξεκίνησε θαλάσσια σιδηροδρομική γραμμή Ασίας-Ευρώπης μέσω της Ρωσίας, ενώ ο συνεργάτης της 2M Maersk έχει αναβαθμίσει και πάλι τις υπηρεσίες του κατά μήκος της διαδρομής.

Οι συνδέσεις με τη Σαγκάη, το Νίνγκμπο, το Κινγκντάο, το Γιοκοχάμα και το Μπουσάν τροφοδοτούν τα ρωσικά λιμάνια του Βλαντιβοστόκ και του Βοστόχαν, ανέφερε χθες το MSC, πριν ξεκινήσει μια διαμετακόμιση 13 ημερών στην Αγία Πετρούπολη με τον Υπερ-Σιβηρικό Σιδηρόδρομο.

“Από την Αγία Πετρούπολη, το φορτίο μπορεί να αποσταλεί απευθείας μέσω του ευρωπαϊκού μας δικτύου τροφοδοσίας στους κόλπους της Αισιόπιας, όπως η Αμβέρσα, το Μπρέμερχαβεν, το Ρότερνταμ και η Χάβρη, προσφέροντας ολοκληρωμένη κάλυψη λιμένων και εσωτερικών συνδέσεων σε ολόκληρη την ήπειρο”, δήλωσε ο M.Sc. .
Η υπηρεσία παρακολουθεί στενά τις σιδηροδρομικές μεταφορές εμπορευμάτων της Ασίας-Ευρώπης της Marsak μέσω της Ρωσίας. Η υπηρεσία AE19 West σταμάτησε το 2019 και γρήγορα έγινε μόνιμο εβδομαδιαίο πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένων φορτίων υψηλής αξίας και ευαίσθητου χρόνου, όπως ηλεκτρονικές και μπαταρίες αυτοκινήτων.
Η περσινή αναβάθμιση περιελάμβανε την έναρξη μιας προηγούμενης δεκαπενθήμερης υπηρεσίας, καθώς η Mersak είπε ότι η ζήτηση για ΑΕ19 ξεπέρασε την προσφορά λόγω της κρίσης και της πίεσης στην ικανότητα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η εταιρεία είπε ότι η υπηρεσία προς τα δυτικά θα ξεκινούσε τρεις έως τέσσερις φορές την εβδομάδα αυτόν τον μήνα, ενώ η προηγούμενη υπηρεσία έχει προγραμματιστεί για εβδομαδιαίες αναχωρήσεις.
Η Russian Railways, η οποία διαχειρίζεται το blockchain, δήλωσε ότι η AE19 μετέφερε αγαθά κυρίως από την Πολωνία, τη Φινλανδία, τις Κάτω Χώρες και τη Γερμανία στην Κορέα, τη Βόρεια Κίνα και την Ιαπωνία.
Ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του RR Alexey Shilo δήλωσε: “Μια αποστολή κοστίζει 12 ημέρες στη Ρωσία και ο συνολικός χρόνος διέλευσης μεταξύ λιμένων στην Ασία και τη Βαλτική είναι 25-30 ημέρες, σε αντίθεση με το 40-45 μέσω του καναλιού του Σουέζ.”
Η Maersk βασίστηκε στην ανώτερη αξιοπιστία των σιδηροδρόμων Trans-Siberian, σε σύγκριση με τους εναλλακτικούς σιδηροδρόμους Ασίας-Ευρώπης και πολλές από τις δημόσιες διαβάσεις τους. Για παράδειγμα, η συμφόρηση στα σύνορα Κίνας-Καζακστάν προκάλεσε μεγάλες καθυστερήσεις στην αποστολή τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk Ανατολικής Ευρώπης Zsolt Katona δήλωσε: «Η ανάπτυξη του AE19 και η αύξηση των αποστολών διαμετακόμισης μεταξύ Ασίας και Ευρώπης κατέστη δυνατή χάρη στην σημαντικά αυξημένη εμπιστοσύνη στη διαμετακόμιση μέσω της Ρωσίας, την οποία έχουν δείξει οι ιδιοκτήτες ξένων φορτίων τα τελευταία δύο χρόνια.
“Τα πλεονεκτήματα της ρωσικής διαδρομής διέλευσης, συμπεριλαμβανομένων αξιόπιστων δρομολογίων, προβλέψιμων χρόνων παράδοσης και πρόωρης εκκένωσης σε λιμάνια, διασφαλίζουν ότι, μακροπρόθεσμα, η διεθνής διέλευση μέσω Ρωσίας θα αυξηθεί.”
Ωστόσο, οι εκδόσεις που έκανε η UTLC, μια εταιρεία σιδηροδρόμων της CIS με δρομολόγια μέσω Καζακστάν και Λευκορωσίας, έλαβαν επίσης μεγάλο όφελος πέρυσι, αυξήθηκαν 546.000 τόνους το 2019, 64%, με τη Russia Railways να μεταφέρει περισσότερα από 500.000 τόνους σε σύγκριση. και η China Railway ανέφεραν. 1,14 μ. Σε ολόκληρο το δίκτυο. Όγκος, αύξηση 56%.

enp.gr