Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

ΠΟΛΥΣ ΝΤΟΡΟΣ...

Γράφει ο Μιχάλης Ευσταθόπουλος*

Πολύς ντόρος για ελάχιστη ουσία νομίζω πως γίνεται με το θέμα των λευκών ή ασημένιων βελών. Το αν θα πέσει ο χρόνος του Αθήνα -Θεσσαλονίκη κατά 40' δεν νομίζω ότι είναι το άπαν του παντός.

Πράγματι ο χρόνος του ταξιδιού έχει μειωθεί επαρκώς με την ολοκλήρωση των έργων στον βασικό άξονα (θα μπορούσε βέβαια να μειωθεί περαιτέρω αν γίνονταν παρεμβάσεις και στο τριτοκοσμικό τμήμα Αθήνα -Οινόη), αλλά δεν είναι αυτό το κύριο πρόβλημα, ούτε το αν θα έχουμε τους υπάρχοντες συρμούς ή τα πολλά υποσχόμενα(;;;) βέλη. Άλλα είναι τα προβλήματα που χρονίζουν και δεν επιλύονται. Τα γνωρίζουμε όλοι όσοι αγαπάμε τον σιδηρόδρομο και τον επιλεγούμε σαν μέσο μετακίνησης όσο και όπου είναι αυτό εφικτό.(δεν θα επεκταθώ τώρα)
Εδώ-λόγω πανδημίας- έχουν μειωθεί τα δρομολόγια τόσο που η αρτηριακή γραμμή θυμίζει φάντασμα (να μη μιλήσω για τις δευτερεύουσες που κοντεύουν να πιάσουν σκουριά) , το 3ω και 15' μας μάρανε .
Τέλος π
άντων να μην ανοίξουμε κουβέντα διότι μπορούμε να γραφούμε πολλά για ώρες.
Εσείς καλά κάνετε και τα γράφετε, αλλά αν είναι δυνατόν να στέλνετε πότε- πότε και στις εταιρείες (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ κλπ.) αλλά και στο υπουργείο κάνα mail που να γράφει πως με αυτές τις εξαγγελίες και τόσο μεγάλες φανφάρες δεν πείθεται το επιβατικό κοινό πως κάτι σημαντικό έχει γίνει στον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα κι επομένως μπορεί να το εμπιστευτεί.
Ήμασταν νιοι και γεράσαμε και σχεδόν όλα τα κακώς κείμενα που υπήρχαν πριν 30 ή 40 χρόνια εξακολουθούν να ταλανίζουν τον σιδηρόδρομο του σήμερα.
Η πανδημία μπορεί να φύγει , αλλά το αρνητικό κλίμα δύσκολα θα αναστραφεί, αν δεν αλλάξουν σε βάθος νοοτροπίες και συμπεριφορές.

*Ευσταθόπουλος Μιχάλης 
 Εκπαιδευτικός κάτοικος Θηβών Βοιωτίας
Παλιό μέλος του Σ.Φ.Σ. Αθηνών και σχεδόν καθημερινός αναγνώστης σας

Σας ευχαριστώ