Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

Θεσσαλονίκη: Στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ οι πρόδρομες εργασίες για επέκταση του μετρό δυτικά.

Σε τροχιά υλοποίησης οι πρόδρομες εργασίες

Εξελίξεις για την επέκταση του μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ να ανλαμβάνει τις πρόδρομες εργασίες.
Όπως αναφέρει το ypodomes.gr, η Αττικό Μετρό κατακύρωσε το σχετικό διαγωνισμό υπέρ της ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Η εταιρεία μειοδότησε με ποσοστό 27,03% ενώ όπως υπενθυμίζεται η δημοπράτηση πραγματοποιήθηκε στις 10 Οκτωβρίου 2019. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 18,6 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 15εκατ.ευρώ).
Τώρα η ΙΝΤΡΑΚΑΤ καλείται να προσκομίσει επικαιροποιημένα, όπου απαιτείται, δικαιολογητικά και στη συνέχεια να ελεγχθούν. Κατόπιν ο προσυμβατικός έλεγχος θα ολοκληρωθεί με την υποβολή της σύμβασης για έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο και κατόπιν θα “πέσουν” οι υπογραφές για να ξεκινήσει το έργο.
Η διάρκεια του εκτιμάται σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Με πρόχειρους υπολογισμούς αν το έργο ξεκινήσει το καλοκαίρι, τότε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί (χωρίς να υπολογίζονται τυχόν καθυστερήσεις), στα μέσα του 2023.

Τι περιλαμβάνει το έργο

Αντικείμενο του έργου είναι η εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, η εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών, των διερευνητικών εργασιών των δικτύων κοινής ωφελείας, των εργασιών κυκλοφοριακών παρακάμψεων και λοιπών απαιτούμενων εργασιών, στους χώρους του έργου της βορειοδυτικής επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης. Στο αντικείμενο περιλαμβάνεται και ο χώρος επέκτασης του αμαξοστασίου Πυλαίας, καθώς θεωρείται κρίσιμη η περαιτέρω ανάπτυξη του για την εύρυθμη λειτουργία του δικτύου.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η Αττικό Μετρό, σχεδιάζουν το τρίτο μεγάλο έργο Μετρό του δικτύου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, που αφορά σε μία νέα γραμμή στα βορειο-δυτικά της πόλης. Θα ξεκινά από τον τερματικό σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός».

Η νέα επέκταση

Πρόκειται για μία επέκταση που εξυπηρετεί τους δήμους «Αμπελοκήπων – Μενεμένης», «Κορδελιού – Ευόσμου», «Παύλου Μελά» και «Νεάπολης – Συκεών». H επέκταση περιλαμβάνει 9 νέους υπόγειους σταθμούς με τα ίδια χαρακτηριστικά της βασικής γραμμής, δηλαδή με μήκος περίπου 60 μέτρων και κεντρική αποβάθρα. Οι σταθμοί που προβλέπονται μετά τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό είναι οι: ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ, ΜΕΝΕΜΕΝΗ, ΚΟΡΔΕΛΙΟ, ΕΥΟΣΜΟΣ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΠΟΛΙΧΝΗ, ΝΕΑΠΟΛΗ.


typosthes.gr
sidirodromikanea