Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης
Το παραμύθι του Λύκου που δεν έτρωγε το κρέας* ή αλλιώς η πραγματικότητα των (ελληνικών) σιδηροδρομικών εταιριών που δεν θέλουν τον σιδηρόδρομο στις ράγες τους! (ούτε καν να τον βλέπουν)
Αγαπητά Σιδηροδρομικά Νέα
Με έκπληξη και απορία πληροφορούμαστε από τον εξαιρετικό ιστότοπό σας ότι η Γαιαοσέ τελικώς παραχώρησε με χρησιδάνειο τη σιδηροδρομική έκταση της πάλαι ποτέ μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής από την Κόρινθο ως το Δερβένι χωρίς… «φώτα» και «τυμπανοκρουσίες» και χθες μάλιστα παρουσιάστηκε και το «άξιον πλαν» (σχέδιο αξιοποίησης ελληνιστί) από την περιφέρεια Πελοποννήσου προς τις επί μέρους δημοτικές αρχές για τα περεταίρω. (https://sidirodromikanea.blogspot.com/2021/02/blog-post_461.html)
Όμως για την επαναλειτουργία της μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής η οποία «θα επαναλειτουργούσε τον Ιούνιο του 2021», η οποία προέβλεπε και «νέο σιδ/κό κτήριο στο Χιλιομόδι (με στοιχεία παρμένα από τα αρχαιολογικά ευρήματα της Τενέας!)», η οποία πιθανόν να έφτανε μέχρι Τριπόλεως, Μεγαλοπόλεως και Μελιγαλά διότι οι βιοτέχνες και βιομήχανοι της Αρκαδίας και της Μεσσηνίας επήγαν εις τον τοπικόν τους περιφερειάρχη και «διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους» για το ότι δεν δρομολογούνται εμπορικοί συρμοί στην Πελοπόννησο και «με δάκρυα στα μάτια και λυγμούς» προσπαθούσαν να του εξηγήσουν να τους καταλάβει ότι «δεν βρίσκουν άλλον τρόπο να διακινήσουν το μεγάλο τονάζ των εμπορευμάτων τους» και «έκλαιγαν γονυπετείς παρακαλώντας τον φανατικό φίλο του σιδηροδρόμου κύριο Π. Νίκα να κάνει κάτι και να αντιληφθεί επιτέλους τη δραματική τους κατάσταση και το αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει» κλ.π., κ.λπ.
Όπως φυσικά είχε επισημανθεί από καιρού, η επαναλειτουργία ήταν απλώς σαν ένα… «παραμύθι» και δεν ήταν καθόλου τυχαίο ότι πάντοτε έμπαινε τελευταίο το θέμα της αξιοποίησης της σιδηροδρομικής υπερπολίτιμης ακίνητης περιουσίας και τελικώς μόνον για αυτή γινόταν όλος αυτός ο ντόρος περί της δήθεν «επαναλειτουργίας της μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής» και ουδέν τι πέραν αυτού. Όμως έχω μια απορία: η Γαιαοσέ αποτελείται από δύο συνθετικά τη Γαία – Γη, δηλαδή και τον ΟΣΕ που σημαίνει Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος. Ο σιδηρόδρομος που βρίσκεται τελικά σε όλη αυτήν την ιστορία;
Με εκτίμηση, Σ. Βενέτης
*Ήταν… χορτοφάγος!