Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

Ποια είναι η καλύτερη λύση για τις σιδηροδρομικές γραμμές στη Λάρισα; Δείτε εικόνες.

Η πρόταση του πρ.προέδρου του δημοτικού συμβουλίου και αρχιτέκτονα Δημήτρη Τάχου

Συζήτηση έχει ξεκινήσει εκ νέου στη Λάρισα για το θέμα των σιδηροδρομικών γραμμών, μετά και την επίσκεψη του δημάρχου στην Αθήνα και τη συνάντηση που είχε με μέλη της διοίκησης του ΟΣΕ, αλλά και την ένταξη σε πρόγραμμα του ΠΕΠ Θεσσαλίας των ηχοπετασμάτων στη συνοικία της Νέας Σμύρνης, όπου είχαμε και θανατηφόρα δυστυχήματα.



Το θέμα απασχόλησε και το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο με το δήμαρχο να δηλώνει ότι ο ΟΣΕ προσεγγίζει θετικά την υπογειοποίηση.
Για το ζήτημα είχαμε αναφερθεί στο πρόσφατο παρελθόν τονίζοντας ότι από τη μια το νέο ταχύτατο τρένο (το «Άσπρο Βέλος» μπαίνει σε λειτουργία από το Μάρτιο στη γραμμή Αθήνα- Λάρισα- Θεσσαλονίκη) και από την άλλη οι συρμοί της COSCO, θα δημιουργήσουν θέμα στην πόλη κόβοντάς την στα δύο, καθώς αναμένεται σχεδόν κάθε 20 λεπτά να περνά μία αμαξοστοιχία μέσα από την Λάρισα. Πέρα από θέμα λειτουργικότητας , είναι ασφαλώς και θέμα ασφαλείας, είχαμε τονίσει, ενώ οι γραμμές θα λειτουργούν κάπως σαν το τείχος του Βερολίνου, χωρίζοντάς το στην εποχή του ψυχρού Πολέμου σε Ανατολικό και Δυτικό...

Ο δημοτικός σύμβουλος και αρχιτέκτονας μηχανικός και πρώην πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δημήτρης Τάχος καταθέτει μία άλλη άποψη αντί της υπογειοποίησης της βύθισης ή της παράκαμψης, αυτή της υπεργειοποίησης, με ταυτόχρονη ανάπλαση των χώρων που θα απελευθερωθούν με τρόπο φουτουριστικό, παίρνοντας παραδείγματα από άλλες σύγχρονες ευρωπαϊκές πόλεις, που αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα. Την πρότασή του που τη συνοδεύει και με ανάλογες φωτογραφίες, την εδράζει και στιο γεγονός ότι είναι και η πιο οικονομική και συνάμα η λιγότερο χρονοβόρα λύση σε σ΄χεση με τις υπόλοιπες.

Δείτε τις φωτογραφίες :






thessaliatv.gr