Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

ΣΥΡΙΖΑ κατά Πελετίδη για το τρένο και το τετ α τετ με Καραμανλή.


Το άσπρο μαύρο και την ανάγκη φιλοτιμία προσπαθεί να κάνει η δημοτική αρχή του ΚΚΕ στην Πάτρα αναφορικά με την συνάντηση της με τον Υπουργό Υποδομών κ. Καραμανλή για το θέμα της διέλευσης του τρένου.

Δύο μήνες πέρασαν από την «διθυραμβική» παρουσίαση της πρότασης του Υπουργού για την διέλευση του τρένου στο αστικό ιστό της πόλης και την υπογειοποίηση των 5,16 χλμ. Δύο μήνες χαμένοι, δύο μήνες που δεν έχει προχωρήσει καμία απολύτως εργασία για το θέμα της διέλευσης. Δύο μήνες και ακόμα δεν έχει ολοκληρώσει η ΕΡΓΟΣΕ την μελέτη Ανάλυσης Κόστους Οφέλους που είναι απαραίτητη για την χρηματοδότηση της λύσης που προτείνουν.

Και ο χρόνος κυλάει!

Από τον Ιούλιο είχαμε επισημάνει σε όλους τους τόνους ότι ο αρμόδιος Υπουργός δεν είχε φέρει στην πόλη κάτι καινούριο παρά ανέσυρε σχέδια που η ίδια η παράταξη του είχε αποσύρει από το τραπέζι της διαβούλευσης από το 2013.
Από τη Κυβέρνηση όμως δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό, άλλωστε με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται σε όλα τα μεγάλα έργα συμπεριλαμβανομένης και της Πατρών – Πύργου. Τα έχει παγώσει όλα!
Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η ανακοίνωση της δημοτικής αρχής. Ομολογούμε ότι σε πρώτη ανάγνωση θεωρήσαμε ότι είναι ανακοίνωση του Υπουργείου ή ότι κάλλιστα θα μπορούσε να είναι κοινό ανακοινωθέν των δύο πλευρών. Δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια «αστική ευγένεια» η δημοτική αρχή του ΚΕΕ, που την υποτιθέμενη «μαχητική διεκδικητικότητα» της φαίνεται ότι την εξάντλησε μόνο την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ για μικροκομματικούς και μόνο λόγους.
Ωστόσο είναι λυπηρό να αποδέχεται και να συναινεί θετικά σε δύο κραυγαλέα ατοπήματα του Υπουργού! Δεν είναι η πρόταση του κ. Καραμανλή «το μέγιστο, που έχει καταφέρει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μέχρι σήμερα». Επίσης ο Υπουργός δήλωσε ευθαρσώς ότι δεν μπορεί να δεσμευθεί για το αίτημα της υπογειοποίησης από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου, διότι θα πρέπει πρώτα το Υπουργείο Υποδομών να εξετάσει κατά πόσο αυτό είναι οικονομικά εφικτό και εάν μπορεί να χρηματοδοτηθεί ένα τέτοιο έργο.
Δεν έχουν περάσει ούτε δύο χρόνια από τον Νοέμβριο του 2018 που ο τότε Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης είχε καταθέσει, μέσα στο Δημαρχείο, στην ίδια με τώρα δημοτική αρχή και παρουσία των εκπροσώπων των συλλόγων της περιοχής την πλήρως τεκμηριωμένη, και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, πρόταση της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την υπόγεια διέλευση του τρένου από το Ρίο μέχρι και τον σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Ανδρέα.
Άρα υπάρχει, εδώ και δύο χρόνια, κυβερνητική πρόταση με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και τις απαραίτητες μελέτες που ικανοποιούσε το αίτημα του Δήμου Πατρέων και των κατοίκων της περιοχής. Αν δεν τις έχει το Υπουργείο, ας ζητήσει από το Δήμο Πατρέων την πρόταση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος δύο χρόνια την έχει στα χέρια του.

patrastimes.gr