Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

Η άποψη ενός αναγνώστη για τα τεκταινόμενα στον σιδηρόδρομο.


Την δίκη του άποψη καταθέτει φίλος αναγνώστης , με μήνυμα του στα «Σ.Ν», για τα όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα στον σιδηρόδρομο και ιδιαίτερα με τις καθυστερήσεις των συρμών με το γνωστό πρόβλημα που προέκυψε στην υποδομή στο σημείο ΤΧ1 στην έξοδο της Θεσσαλονίκης.
 Γράφει ο αναγνώστης μας:

"Ήθελα να εκφράσω το παράπονό μου.


Ρε παιδιά, τώρα δε θα πνιγούμε σε μια κουταλιά νερό… 
Δηλαδή από όλες τις ελληνικές-ξένες σιδηροδρομικές εταιρίες (ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ-ΓΑΙΑΟΣΕ-Σ.Ε. κλπ) ένας κλειδούχος που είναι σε διακοπές υπάρχει. 
Μία λύση που σκέφτηκα, είναι ότι όταν ας πούμε ξεκινάει η αμαξοστοιχία IC 600A από Θεσσαλονίκη προς Δράμα, ο οδηγός θα φρενάρει λίγο πιο πριν από το ΤΧ1 και θα αλλάζει αυτός την κατάληξη της γραμμής (διασταύρωση) δηλαδή αντί το τρένο να στρίβει αριστερά (για Αθήνα,Λάρισα,Φλώρινα κλπ) θα κατευθύνεται προς Δράμα. Ο μηχανοδηγός δεν μπορεί να αλλάξει την πορεία της γραμμής, από το κλειδί της γραμμής-διασταύρωσης;;; Και ο κλειδούχος γιατί να είναι μόνον ένας και να μην είναι περισσότεροι;; Αυτά δεν πράγματα αυτά είναι χωριατέ-ολέ καταστάσεις. Αλλά ξέρω γιατί γίνονται όλα αυτά.. Γιατί ο διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του Ο.Σ.Ε , της ΕΡΓΟΣΕ, και όποιων άλλων εταιριών εδρεύουν στην Αθήνα, γιαυτό και ο Σταθμός Λαρίσης (Αθηνών), και οι υπόλοιποι της Αττικής, είναι ευρωπαϊκοί σύγχρονοι, και καινούριοι, η Θεσσαλονίκη είναι Βόρεια Ελλάδα μακριά είναι σου λέει θα δουλέψω για εδώ που ζω & εργάζομαι, γιατί να τρέχω πάνω στη Θεσσαλονίκη.. Εντάξει, μπορεί να τα λέω λίγο υπερβολικά αλλά νομίζω καταλάβατε το νόημα. 
Δε μπορεί τώρα ένας κλειδούχος μόνο να υπάρχει και να ναι και σε διακοπές, καταρχάς ποιες διακοπές, Κορωναϊό έχουμε θα γυρίσει και θα ναι και θετικός, δεν είναι πράματα τώρα αυτά. Ελπίζω το συντομότερο (σε 2 περίπου χρόνια) να γίνουν όλα τα έργα στον 2ο πιο σημαντικό σιδηροδρομικό σταθμό της Ελλάδας και στην περιφέρεια (η ανανέωση & επισκευή γραμμών, η κατασκευή της γέφυρας Γαλλικού Ποταμού, πριν τον Σ.Σ. Σίνδου, που τώρα η γραμμή είναι μονή , νέος σταθμός Θεσσαλονίκης, και όχι ‘’παλιός’’ που είναι τώρα. Να γίνει σαν της Αθήνας: ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ, γιατί εγώ πριν λίγο καιρό, πήγα στον Ν.Ε.Σ.Θ. (Επιβατικό σταθμό Θεσ/νίκης), πήγα λοιπόν να κόψω εισιτήριο και μέσα εκεί είχε πουλιά, σκυλιά, κουτσουλιές, τι είναι αυτά, βέβαια τώρα καλυτέρεψαν τα πράγματα, αλλά δε γίνεται τόσοι εργαζόμενοι μόνο στον Ν.Ε.Σ.Θ και να είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, ευχαριστώ πολύ!!!

Αναστάσης Μακρυγιάννης