Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

Καλάβρυτα: Σφυρίζουν από...απόσταση στον Οδοντωτό - Η ανταπόκριση με κενό έως 2 ώρες!


Ξεκίνησαν από τη Δευτέρα 22 Ιουνίου τα νέα δρομολόγια στο τμήμα Κιάτο- Αίγιο- Κιάτο με το πρόβλημα όμως όσον αφορά στην ανταπόκριση με τον Οδοντωτό Σιδηρόδρομο Διακοπτό Καλάβρυτα να παραμένει.Στον σταθμό του Διακοπτού, οι "φίλοι του Οδοντωτού" (Σ.Φ.Ο.), σύσσωμο το ΔΣ με τον πρόεδρο Γ. Καραπαναγιώτη, περίμεναν από νωρίς το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου με αδημονία το πρώτο δρομολόγιο της νέας γραμμής που θα συνδέσει την ευρύτερη περιοχή της Αιγιαλείας, μέσω του Προαστιακού, με την Πρωτεύουσα.
Με τη σύνδεση του Αιγίου, μετά από 10 χρόνια, η Αχαΐα αποκτά απευθείας επαφή με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά και το Διεθνές Αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος".
Τα μέλη του Σ.Φ.Ο., μετά την άφιξη του πρώτου συρμού, από το Αίγιο, περίμεναν στο Σταθμό του Διακοπτού για να προϋπαντήσουν το πρώτο τρένο με το παραδοσιακό κέρασμα.
Η γραμμή περιλαμβάνει στους νέους της Σταθμούς και το Διακοπτό με ανταπόκριση για τον Οδοντωτό προς Καλάβρυτα.
«Από το 1896 που λειτουργεί ο μοναδικός στη χώρα μας Οδοντωτός, δίνοντας συγκοινωνία στην ιστορική επαρχία των Καλαβρύτων, ξεκίνησε και η ανάπτυξη του Διακοφτού που έγινε σιδηροδρομικός κόμβος μεταμορφώνοντας το μικρό χωριό σε μία ακμαία κωμόπολη. Η ανάπτυξη και η λειτουργία του δικτύου ΣΠΑΠ (Σιδηρόδρομοι Πειραιώς Αθηνών Πελοποννήσου) συνέβαλε τα μέγιστα στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Από τις 22 Ιουνίου 2020 το τραίνο σφύριξε πάλι στο Διακοφτό και στο Αίγιο, συνδέοντας την περιοχή μας με την Αθήνα, τον Πειραιά και το Αεροδρόμιο. Ο Σύλλογος εύχεται το νέο τραίνο να είναι καλοτάξιδο μεταφέροντας επιβάτες από όλη την χώρα και όλο το κόσμο. Η διαδρομή άλλωστε σε όλη τη Βόρεια Πελοπόννησο είναι μαγευτική και ευχή μας είναι να ολοκληρωθεί και το δίκτυο μέχρι την Πάτρα, με την ηλεκτροκίνηση της γραμμής» αναφέρει ο κ.Καραπαναγιώτης.
Σύμφωνα όμως με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, το πρόγραμμα με 6 ζεύγη δρομολογίων, από το Αίγιο προς την Αθήνα ή το Αεροδρόμιο και από την Αθήνα ή το Αεροδρόμιο προς το Αίγιο, αντίστοιχα, δεν προσαρμόσθηκαν στο πρόγραμμα δρομολογίων του Οδοντωτού.
Το αποτέλεσμα είναι η ανταπόκριση με τα Καλάβρυτα να παρουσιάζει χρονικό κενό έως και 2 ώρες ενώ ένα από τα δρομολόγια του Οδοντωτού αναχωρεί 7' πριν φτάσει το τρένο στο Σταθμό του Διακοπτού!
Το θέμα της ανταπόκρισης με τον Οδοντωτό έχει τεθεί προς ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κυβέρνηση και κόμματα τόσο από τον Σ.Φ.Ο. όσο και από επιχειρηματίες και τοπικούς παράγοντες της πόλης των Καλαβρύτων.


pelop.gr