Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα που εγκαλούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για τα δρομολόγια στον Προαστιακό Πατρών, η εταιρεία διευκρινίζει ότι:
Η Αχαϊκή κοινωνία γνωρίζει πολύ καλά ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. εδώ και μία δεκαετία περίπου, και μέχρι τις 12/04/2020, εκτελούσε τα δρομολόγια μέχρι το Ρίο και με συνδυασμένη μεταφορά (δηλαδή με λεωφορείο), από το Καστελόκαμπο σε Πανεπιστήμιο και Νοσοκομείο.
Από τις 13/04/2020, το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής από Αγυιά μέχρι Ρίο αποκόπηκε από τον Διαχειριστή Υποδομής (ΟΣΕ) λόγω ανάγκης εκτέλεσης και νέων σιδηροδρομικών έργων και, κατά συνέπεια, το τμήμα που απέμεινε (και στο οποίο μπορεί πλέον να εκτελεί δρομολόγια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ), είναι μέχρι τη στάση της Αγυιάς.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ άμεσα προσάρμοσε τα δρομολόγια του λεωφορείου από την Αγυιά προς το Πανεπιστήμιο και το Νοσοκομείο. Παράλληλα, ζήτησε από τον ΟΣΕ να δημιουργήσει μία ακόμη στάση μετά την Αγυιά στην οδό Κανελλοπούλου, προκειμένου να εξυπηρετεί καλύτερα τους κατοίκους. Αναμένεται η δημιουργία της στάσης αυτής από τον ΟΣΕ, οπότε θα προσαρμοστούν ανάλογα και τα δρομολόγια.
Σε κάθε περίπτωση όμως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. υποχρεούται να δρομολογεί υπηρεσίες σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του δικτύου, όπως αυτή ορίζεται πάντα από τον Διαχειριστή της Υποδομής (ΟΣΕ).
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ευχαριστεί το επιβατικό κοινό της Πάτρας που αγκάλιασε τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο (στα 10 χρόνια λειτουργίας του) και τον ανέδειξε στο πιο πετυχημένο μέσο μαζικής μεταφοράς και προσβλέπει σε σύντομη επαναφορά των δρομολογίων της και στη συνέχεια της επιτυχημένης πορείας του μέσου.