Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Το επόμενο διάστημα θα ανατεθεί το έργο ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο.


Σε δημοπρατήσεις σιδηροδρομικών έργων που θα φτάσουν 350-400εκατ.ευρώ το 2020 θα προχωρήσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μέσω της ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό αποκάλυψε μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στην οικονομική εκπομπή Market Watch στον τηλεοπτικό σταθμό «Action24».

Πιο συγκεκριμένα, για τα σιδηροδρομικά έργα ο κ.Καραγιάννης είπε ότι το επόμενο διάστημα θα ανατεθεί το έργο ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο. Παράλληλα σημείωσε ότι γίνεται σχεδιασμός έργων από τις διοικήσεις ΕΡΓΟΣΕ και ΟΣΕ που εργάζονται από κοινού ώστε να ετοιμάζουν ένα πλάνο έργων. Το αμέσως επόμενο διάστημα και συνολικά μέσα στο 2020 όπως είπε, θα δημοπρατηθούν έργα 350-400εκατ.ευρώ. Στο σύνολο τους τα σιδηροδρομικά έργα που θα δημοπρατηθούν μέχρι το 2023 θα φτάσουν τα 2-3δισ.ευρώ.

Ο Γενικός Γραμματέας μίλησε για το νέο πακέτο μεγάλων έργων που έχει κόστος 13-15δισ.ευρώ., ενώ για την ωριμότητα των έργων, ο κ.Καραγιάννης δήλωσε πως αυτή την εποχή προσλαμβάνονται οι κατάλληλοι σύμβουλοι ώστε να μπορέσουν να ωριμάσουν και το επόμενο διάστημα να ξεκινήσει η δημοπράτηση τους.

Όπως είπε μάλιστα “σίγουρα δεν γίνεται όλα να δημοπρατηθούν στο δεύτερο εξάμηνο του 2020, αλλά έχουμε ένα προγραμματισμό όπου σταδιακά από φέτος μέχρι το 2023 να τρέξουν αυτά τα έργα για να μπορέσει να κινηθεί η ελληνική οικονομία”.


Επίσης δήλωσε κατά το «ypodomes.com», πως γίνεται προσπάθεια απλοποίησης του νόμου 4412/2016 που διέπει τις δημόσιες συμβάσεις. “Εμείς προσπαθούμε να βελτιώσουμε τα κομμάτια που αφορούν την ελληνική νομοθεσία, να απλοποιήσουμε διαδικασίες, να συντμήσουμε χρόνους και όλα να γίνουν πιο γρήγορα” είπε ο Γ.Γ Υποδομών.

Το νομοσχέδιο αναμένεται να κατατεθεί το επόμενο διάστημα. Μάλιστα τόνισε πως έχει γίνει πολλή σημαντική δουλειά στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τώρα και σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης με τη δημιουργία μιας νομοπαρασκευαστικής επιτροπής, γίνεται προσπάθεια για να βρεθούν οι βέλτιστες δυνατές λύσεις, ώστε να υπάρχει η καλύτερη δυνατή απόδοση για να δημοπρατηθούν σύντομα έργα. Επιπλέον στόχος είναι να γίνεται παρακολούθηση με απλοποιημένες διαδικασίες και να αντιμετωπιστούν προβλήματα όπως είναι οι χαμηλές εκπτώσεις, να μπει η ειδική επίβλεψη στα έργα, αλλά και εύρεση νέων χρηματοδοτικών εργαλείων όπως οι καινοτόμες προτάσεις (Unsolicited proposals).

Τέλος σύμφωνα με τον κ.Καραγιάννη, «προετοιμάσαμε το προενημερωτικό αλλά και το ενημερωτικό για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος και θα έχουμε εξελίξεις και για αυτό«, είπε χαρακτηριστικά.

patrastimes.gr