Τα ξημερώματα της 26ης Ιανουαρίου του 2005, ένας άνδρας έφτασε στις γραμμές του τρένου του Λος Άντζελες. Ο σκοπός του ήταν η αυτοκτονία. Ωστόσο μόλις είδε το τρένο 100 της Metrolink να πλησιάζει το μετάνιωσε και έφυγε τρέχοντας, αφήνοντας το τζιπ του πάνω στις γραμμές.
Εκείνη την ώρα το τρένο που φεύγει από το Λος Άντζελες έχει το πολύ 50 επιβάτες μέσα. Αυτό που έρχεται προς το Λος Άντζελες έχει 200 με 250. Το τζιπ βρέθηκε μπροστά στο δεύτερο. Το τρένο διπλώθηκε στα δυο και χτύπησε δυο τρένα και από τις δυο πλευρές του. Το ένα ήταν ένα στάσιμο φορτηγό τρένο και το άλλο, ήταν ένα τρένο που ταξίδευε προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Το αποτέλεσμα ήταν τραγικό. 11 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους ενώ πάνω από 200 τραυματίστηκαν. Ήταν το πιο θανατηφόρο ατύχημα στην ιστορία της Metrolink μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2008, όταν ένα τρένο είχε μετωπική σύγκρουση με ένα φορτηγό τρένο της Union Pacific, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 25 άτομα.
Ο Juan Manuel Alvarez συνελήφθη λίγο αργότερα. Η υπερασπιστική του γραμμή ήταν πως ήθελε να αυτοκτονήσει αλλά το μετάνιωσε την τελευταία στιγμή. Το 2008 του επιβλήθηκε ποινή 11 φορές ισόβια, για την κατηγορία 11 φόνων. Το δικαστήριο σκέφτηκε την θανατική ποινή αλλά προτίμησε τα ισόβια και μάλιστα χωρίς δικαίωμα αναστολής.
Ο Alvarez είχε κόψει τις φλέβες του και είχε μαχαιρωθεί όταν έφτασε με το τζιπ στις γραμμές. Όμως όταν είδε το τρένο να πλησιάζει, αποφάσισε να φύγει και επειδή δεν μπορούσε να κουνήσει το όχημα πάνω στο βυθισμένο από την βροχή χαλίκι και στις λείες ράγες, αποφάσισε να το παρατήσει. Κάποιοι μάρτυρες πάντως υποστήριξαν πως ο Alvarez προκάλεσε τις πληγές στο σώμα του μετά το ατύχημα. Το μόνο σίγουρο είναι πως ήθελε πράγματι να αυτοκτονήσει, ωστόσο αντ’ αυτού σκότωσε 11 ανθρώπους.
ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ
.e-daily.gr