Ολοκληρώθηκε η διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων σε 9 κομβικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας, με σκοπό την απρόσκοπτη κίνηση των λεωφορείων και των τρόλεϊ.
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, μαζί με τον διοικητή της Τροχαίας Αττικής κ. Σπύρο Λάσκο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ κ. Νίκο Αθανασόπουλοεπισκέφθηκαν σήμερα, 19 Φεβρουαρίου 2020, ένα από τα σημεία που έγινε η διαγράμμιση στη λεωφόρο Μεσογείων.
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης έκανε την ακόλουθη τοποθέτηση:
«Η διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδωνεντάσσεται στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε τις αστικές συγκοινωνίες προς όφελος των επιβατών και να εξασφαλίσουμε πως κάθε μέσο που έχουμε στη διάθεσή μας θα λειτουργεί. Η συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και την Τροχαία αποδίδει, όπως αποδεικνύουν τα τελευταία στοιχεία της Τροχαίας, όπου καταγράφεται μια αύξηση πάνω από 1.300% στον αριθμό των παραβάσεων που βεβαιώθηκαν στις λεωφορειολωρίδες. Δεν αρκούμαστε, όμως, μόνο σε αυτό. Συνεχίζουμε με την προμήθεια των ψηφιακών καμερών για τον καλύτερο έλεγχο των λεωφορειολωρίδων και την επέκταση της τηλεματικής στις στάσεις. Πρόκειται για δύο σημαντικά έργα που θα μας βοηθήσουν τόσο στον έλεγχο της κυκλοφορίας όσο και στην έγκαιρη ενημέρωση των επιβατών για τον χρόνο άφιξη των λεωφορείων στις στάσεις. Επιπλέον,σχεδιάζουμε την εγκατάσταση προεξοχών σε 191 στάσεις, κοντά στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας των συμπολιτών μας με κινητικά προβλήματα. Η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών είναι συνεχής και ο στόχος μας είναι κάθε μέρα να είναι και λίγο καλύτερα.»
Με αφορμή ερώτηση για την κινητοποίηση στον ΟΣΕ και τη διάταξη για το προσωπικό ασφαλείας, ο κ. Κεφαλογιάννης προέβη στο εξής σχόλιο:
Όπως ενημέρωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, η διάταξη είναι στο τελικό στάδιο επεξεργασίας και θα κατατεθεί το επόμενο διάστημα. Αντιλαμβάνεστε ότι χρειάζεται μια ορθή επεξεργασία ώστε να μην εγερθούν θέματα,ενδεχομένως και αντισυνταγματικότητας. Νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι τέτοιο ώστε να μην υπάρχουν φαινόμενα όπως το χθεσινό.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ κ. Νίκος Αθανασόπουλος, δήλωσε:
Η χρήση των λεωφορειολωρίδων αποκλειστικά από τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ενισχύει σημαντικά την αξιοπιστία των δρομολογίων.
Κάνουμε συνεχείς διαγραμμίσεις των υφιστάμενων λεωφορειολωρίδων και προχωράμε σε προμήθεια συστημάτων ψηφιακών καμερών για την καταγραφή των παραβάσεων, ώστε να διευκολύνεται η διαδικασία επιτήρησης..
Βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και με την Τροχαία Αττικής για την αστυνόμευση της παράνομης διέλευσης ΙΧ οχημάτων στις λεωφορειολωρίδες.
Στόχος μας, μέσω αυτών των παρεμβάσεων, είναι η μείωση των καθυστερήσεων, η αύξηση των συχνοτήτων διέλευσης και κατά συνέπεια η βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού. Υπάρχει και μια δεύτερη φάση διαγραμμίσεων στην οποία θα προχωρήσουμε.
Ο Διευθυντής της Τροχαίας Αττικής Σπύρος Λάσκος δήλωσε:
«Είναι κοινή δράση και ένας ο στόχος, η απόλυτη κίνηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Συνεχίζουμε την προσπάθεια και θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στην πορεία. Είναι ένα στοίχημα να μπορέσει ο πολίτης να πηγαίνει σύντομα στον προορισμό του. Είναι ήδη αυξημένη η αστυνόμευση και θα συνεχίσουμε με αμείωτο ρυθμό».
goodnet.gr