Με την ευ­και­ρία της «Ημέ­ρας Διε­θνούς Δια­βού­λευ­σης & Συμ­με­το­χής των Πο­λι­τών στο έργο “Tren Maya”» στο Με­ξι­κό, ξε­κί­νη­σε ήδη η συ­ζή­τη­ση για το έργο που απο­σκο­πεί στη σύν­δε­ση των κυ­ριό­τε­ρων του­ρι­στι­κών προ­ο­ρι­σμών στις πε­ριο­χές Chiapas, Campeche, Tabasco, Yucatán και Quintana Roo.
Αυτός είναι ο τρό­πος με τον οποίο ο Πρό­ε­δρος του Με­ξι­κού Andrés Manuel López Obrador κά­λε­σε τους κα­τοί­κους των πε­ρι­φε­ρειών που συμ­με­τέ­χουν στη δια­βού­λευ­ση να πά­ρουν μέρος.

Αυτή η κυ­βερ­νη­τι­κή πρω­το­βου­λία, που εγκαι­νιά­στη­κε πριν ένα χρόνο (16 Δε­κεμ­βρί­ου 2018), φι­λο­δο­ξεί να απο­τε­λέ­σει ανα­πό­σπα­στο έργο εδα­φι­κής ανα­διορ­γά­νω­σης, υπο­δο­μών και βιώ­σι­μου του­ρι­σμού, με ορί­ζο­ντα ολο­κλή­ρω­σης το 2024.


Η δια­δρο­μή που θα ακο­λου­θή­σει πε­ρι­λαμ­βά­νει 17 σταθ­μούς στις προ­α­να­φερ­θεί­σες πο­λι­τεί­ες, με το 95% να περ­νά­ει από ήδη υφι­στά­με­να ση­μεία διέ­λευ­σης, έτσι ώστε να κα­λύ­ψει σι­δη­ρο­δρο­μι­κά τις αντί­στοι­χες οδι­κές αρ­τη­ρί­ες, προ­σφέ­ρο­ντας όλους τους τύ­πους υπη­ρε­σιών (μα­ζι­κές, του­ρι­στι­κές και εμπο­ρι­κές με­τα­φο­ρές).


Το τρένο των Μάγια θα κα­λύ­ψει πε­ρί­που 1.460 χι­λιό­με­τρα και έχει ως στόχο να δη­μιουρ­γή­σει θέ­σεις ερ­γα­σί­ας που θα το­νώ­σουν την οι­κο­νο­μία της πε­ριο­χής, καθώς και την κα­λύ­τε­ρη δια­τή­ρη­ση του το­πι­κού πο­λι­τι­σμού και των πα­ρα­δό­σε­ων.


atexnos.gr
.trenmaya.gob.mx/