Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

ΕΚΠΟΙΖΩ: Δικαιώματα καταναλωτών – Ταξίδι με τρένο.

Τι πρέπει να γνωρίζουμε όταν ταξιδεύουμε με τρένο;


Καθυστέρηση

Αν σας πουν ότι θα φτάσετε στον προορισμό σας με καθυστέρηση τουλάχιστον 1 ώρας έχετε τα εξής δικαιώματα: Ή ακύρωση του ταξιδιού και επιστροφή του αντιτίμου (ολόκληρου ή για τη διαδρομή που δεν έγινε). Ενδεχομένως να δικαιούστε δωρεάν ταξίδι επιστροφής στο σημείο αναχώρησής σας.

Ή προώθηση στον τελικό προορισμό το ταχύτερο δυνατό, ακόμα και με εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, εάν το τρένο είναι ακινητοποιημένο ή δεν λειτουργεί.

Επιπλέον πρέπει, να σας προσφερθούν γεύματα και αναψυκτικά (ανάλογα με το χρόνο αναμονής) και να σας προσφερθεί κατάλυμα σε περίπτωση που χρειάζεται να διανυκτερεύσετε.

Αν αποφασίσετε να συνεχίσετε το ταξίδι σας ή να προωθηθείτε στον προορισμό σας με εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, δικαιούστε αποζημίωση ίση με :

25% του αντιτίμου του εισιτηρίου, αν το τρένο καθυστερήσει από 1-2 ώρες.

50% του αντιτίμου του εισιτηρίου, αν το τρένο καθυστερήσει πάνω από 2 ώρες
Απώλεια /Φθορά αποσκευών

Αν οι αποσκευές χαθούν ή φθαρούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δικαιούστε αποζημίωση:

-έως 1.300 ευρώ ανά αποσκευή, αν μπορείτε να αποδείξετε την αξία της.

-330,00 ευρώ σε κάθε άλλη περίπτωση.
Κατοικίδια

Τα κατοικίδια επιτρέπονται στα τρένα αρκεί να συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη τους με ενημερωμένο το βιβλιάριο υγείας τους.

Τα μικρόσωμα μεταφέρονται στο ειδικό κλουβί μεταφοράς και τα μεγαλόσωμα με φίμωτρο και λουρί δίπλα στον ιδιοκτήτη τους.

Τα μικρόσωμα ζώα μεταφέρονται σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς με μέγιστη διάσταση 50Χ40Χ70 εκ για τις αμαξοστοιχίες ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Δεν απαιτείται εισιτήριο.

Αν θεωρείτε ότι τα δικαιώματά σας δεν έγιναν σεβαστά μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην σιδηροδρομική εταιρεία, η οποία πρέπει να σας απαντήσει εντός ενός μηνός.

ekpizo.gr