Τις σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) ανέδειξε ο πρόεδρος της εταιρείας, Σωτήρης Θεοχάρης, κατά την ομιλία του στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Ο πρόεδρος του Οργανισμού, αναφερόμενος στις προκλήσεις που αντιμετώπισε η νέα διοίκηση κατά τους πρώτους 15 μήνες εγκατάστασής της, τόνισε ότι είναι σημαντικό το λιμάνι να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά λιμάνια της ευρύτερης περιοχής.
Αναφέρθηκε στη συνεχή ανάγκη βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών λέγοντας πως το λιμάνι κερδίζει το στοίχημα της σύγκλισης με το διεθνές επίπεδο εξυπηρέτησης τόσο σε χύδην όσο και σε γενικά φορτία, αποδίδοντας αυτήν την επιτυχία στο υψηλά καταρτισμένο στελεχιακό δυναμικό της εταιρείας.
Στάθηκε επίσης στις πρόσθετες επενδύσεις της εταιρείας, πέραν των υποχρεωτικών, οι οποίες αγγίζουν τα 10 εκατ. ευρώ αφορώντας πρωτίστως τον σταθμό εμπορευματικού φορτίου, αναλύοντας πως αυτές κατά την προσεχή εξαετία θα ανέλθουν σε 120 εκατ. ευρώ, ως μέρος ενός ισχυρού επενδυτικού προγράμματος, συνολικού ύψους 300 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Θεοφάνης εξήγησε πως το λιμάνι φτάνει αυτή τη στιγμή στο όριο της χωρητικότητάς του, γεγονός που καθιστά επιβεβλημένες πρόσθετες επενδύσεις για την ανάπτυξη των υποδομών του, όπως παρεμβάσεις για την αύξηση του βάθους κρηπιδώματος στα 16 μέτρα, που θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό πολύ μεγαλύτερων πλοίων, αλλά και την ενοποίηση των προβλητών 4 και 5.
Ιδιαίτερη αξία απέδωσε επίσης στα εν εξελίξει έργα της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού, καθώς και στην ολοκλήρωση του 6ου προβλήτα, σχολιάζοντας ότι τα σχετικά έργα πρέπει να επιταχυνθούν.
Θέλοντας μάλιστα να τονίσει την κομβική σημασία των αναγκαίων επενδύσεων, σχολίασε χαρακτηριστικά πως το λιμάνι «θα μείνει hub στα χαρτιά αν αυτές δεν υλοποιηθούν σε εύλογο χρόνο».
Σε αυτή τη βάση, όπως υπογράμμισε, οι αποφάσεις της εταιρείας είναι απόρροια ενός μακρόπνοου επιχειρηματικού σχεδιασμού για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του λιμανιού με σκοπό τη διεκδίκηση κεντρικής θέσης στη Βαλκανική και τις στοχευμένες αγορές διακομετακομιζόμενου φορτίου στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Ο κ. Θεοφάνης έκλεισε την ομιλία του τονίζοντας ότι αυτή την περίοδο προετοιμάζεται η δημιουργία Κέντρου Καινοτομίας εντός του λιμένα, δίνοντας κατά αυτόν τον τρόπο το στίγμα για τη θέση που ο ΟΛΘ φιλοδοξεί να κατακτήσει κατά τα επόμενα χρόνια.
.metaforespress.gr