Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Πέρασε ένας μήνας χωρίς Οδοντωτό - Τεράστιες απώλειες για Αιγιάλεια και Καλάβρυτα.

Έχει ζημιωθεί τουριστικά και οικονομικά η περιοχή 

Τεράστιες, τουριστικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις έχει η μη λειτουργία του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου τον τελευταίο μήνα.

Το γραφικό τρενάκι σταμάτησε να… σφυρίζει εξαιτίας μίας κατολίσθησης που σημειώθηκε στις 19 Απριλίου στο δρόμο που οδηγεί στο χωριό Κάτω Ζαχλωρού πλησίον του σημείου που περνά το τρένο και παρότι δεν επηρεάζει τη γραμμή, για λόγους ασφαλείας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε την παύση των δρομολογίων, ζημιώνοντας την περιοχή και προκαλώντας την… ερήμωση του Διακοπτού και των γύρω περιοχών. 


Και παρότι θα περίμενε κανείς να δοθεί το «πράσινο φως» ώστε το τρενάκι να ξανακυλήσει στις ράγες αμέσως μετά τις εργασίες αποκατάστασης (έσπασαν βράχο ώστε να ελευθερωθεί ο δρόμος και να υπάρχει οδική σύνδεση με το χωριό), εντούτοις, ακόμη κανείς δεν έχει πάρει την απόφαση να ξανατεθεί σε ισχύ η γραμμή.

Σημειώνεται ότι οι εργασίες εκτελέστηκαν από τον υπεύθυνο δήμο Καλαβρύτων, μετά τον χαρακτηρισμό του δήμου σε έκτακτη ανάγκη, ωστόσο από τους υπεύθυνους για τη λειτουργία του Οδοντωτού, τονίζεται πως θα πρέπει να γίνουν κι άλλες παρεμβάσεις και κανείς δεν λαμβάνει την απόφαση για επανεκκίνηση των δρομολογίων.

Στους πιο παραγωγικούς μήνες

Ένα χαρακτηριστικό της μεγάλης απώλειας που έχει για τον τουρισμό της περιοχής η μη λειτουργία του Οδοντωτού είναι ότι σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Οδοντωτού Σιδηροδρόμου Διακοπτού – Καλαβρύτων Γιάννης Καραπαναγιώτης στην protionline, όλος ο Μάης ήταν κλεισμένος, καθώς και μέχρι τα μέσα του Ιουνίου. 

"Ο Απρίλιος και ο Μάιος είναι οι πιο παραγωγικοί μήνες για τον Οδοντωτό που παρουσιάζει τεράστια κίνηση κάθε χρόνο. Επιπλέον, φέτος δεν πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις «Εν συρμώ» που είχαν καθιερωθεί τα προηγούμενα χρόνια από τη ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. και άλλους φορείς και αυτό είναι λυπηρό" τονίζει ο ίδιος. 

"Δόθηκαν μεν κάποιες εκπτώσεις στα εισιτήρια όπως ισχύει τα τελευταία χρόνια το Μάιο, πλην όμως, χωρίς δρομολόγια είναι χωρίς αντίκρισμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο τις πρώτες 18 ημέρες του Απριλίου, πραγματοποίησαν εκδρομές και χρησιμοποίησαν το τρενάκι 100 σχολεία, δηλαδή μέχρι και πέντε σχολεία την ημέρα και πολλές φορές είχαμε δύο συρμούς με 216 επιβάτες σε ένα δρομολόγιο! Φανταστείτε τι έχει χαθεί για την περιοχή μας".

patrasevents.gr