Σε σημαντικό βαθμό έχουν προχωρήσει τα έργα ανακαίνισης των σιδηροδρομικών γραμμών εντός του παλιού σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης, που αποτελεί τμήμα του συνόλου του έργου ανακαίνισης μεταξύ της εξόδου του λιμανιού Θεσσαλονίκης έως και το ΤΧ1 συμπεριλαμβανόμενου και ανακαινίσεων γραμμών της ΕΚΟ.
Τα τελευταία χρόνια μεγάλο μέρος των γραμμών του Παλιού σταθμού βρίσκονταν εκτός λειτουργίας είτε από βλάβες των γραμμών είτε από μη λειτουργία των κλειδιών αλλαγής πορείας, με αποτέλεσμα το έργο των σιδηροδρομικών να γίνεται δύσκολο.
Τα τελευταία χρόνια μεγάλο μέρος των γραμμών του Παλιού σταθμού βρίσκονταν εκτός λειτουργίας είτε από βλάβες των γραμμών είτε από μη λειτουργία των κλειδιών αλλαγής πορείας, με αποτέλεσμα το έργο των σιδηροδρομικών να γίνεται δύσκολο.
Αν και η σύμβαση αναφέρει για ολοκλήρωση των έργων σε 24 μήνες ο υπεύθυνος της εταιρίας «Σιδηροδρομικά Έργα» κ. Αντώνης Κόκκινος εκτιμά ότι το έργο μπορεί να παραδοθεί πολύ νωρίτερα.
Τις επόμενες εβδομάδες ανάφερε ο κ. Κόκκινος θα ξεκινήσουν τα έργα ανακαίνισης στην σιδηροδρομική διάβαση Ζαναέ. Είναι η διάβαση όπως γράψαμε παλαιοτέρα τα τρένα στην κυριολεξία χορεύουν όταν περνούν από αυτό το σημείο. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στην ανακαίνιση δεν περιλαμβάνεται η οδόστρωση της διαβάσεις που σημαίνει ότι οι εποχούμενοι οδηγοί θα εξακολουθήσουν να έχουν πρόβλημα στην διέλευση τους.
Αν με την ανακαίνιση των γραμμών στην διάβαση γίνονταν μαζί και ο δρόμος με νέα τσιμεντόστρωση τότε οι οδηγοί θα διέρχονταν χωρίς κραδασμούς, όπως έγινε και με την ενωτική σιδηροδρομική διάβαση της οδού Μοναστηρίου, μας επισήμανε ο κ. Κόκκινος.
Χρήστος Γιαννακίδης